Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з опосвідчення ГТС
Services on certification of hydraulic structures.
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-14-002637-c 630a641fc5ac424b8084a244f7adc083
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
National ID: 38728402
Contact point: Saliy Sergiy
+380677606863
izmailampu@gmail.com

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 14:33
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH
Publication date: 14 вересня 2020 16:26
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 600 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з опосвідчення ГТС)
Technical inspection and testing services - Code CPV for DK 021:2015- 71630000-3 (Services on certification of hydraulic structures)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з опосвідчення ГТС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Services on certification of hydraulic structures
CPV: 71630000-3
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:23
Тендерна документація.doc
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 3.doc
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 4.docx
14 вересня 2020 16:23
Оголошення про проведення.doc
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 2.doc
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 5.doc
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 7.docx
14 вересня 2020 16:23
Оголошення на англійській мові.docx
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 6.docx
14 вересня 2020 16:23
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проекту договору
Дата подання: 24 вересня 2020 13:44
Дата відповіді: 28 вересня 2020 09:29
Вважаємо за доцільне внести наступні змини в редакцію до проекту Договору «Послуги з опосвідчення ГТС П 4.1..читати в редакції . Замовник здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості послуг за Договором протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. При необхідності Виконавець оформляє відповідну банківську гарантію П 4.2 читати в редакції Замовник здійснює розрахунки за Договором по етапам, відповідно Календарного плану надання послуг (Календарний план надання послуг складається на етапі укладання Договору ) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. , з урахуванням раніше сплаченого авансу. Оплата суми ПДВ як складової вартості Послуг здійснюється Замовником за фактом надання Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ). Застосування визначеного в цьому розділі Договору способу оплати відповідає інтересам Сторін та вважається належним виконанням грошових зобов’язань Замовника. В разі невжиття/вжиття в недостатньому обсязі Виконавцем передбачених цим Договором заходів, а також в разі їх вжиття з порушенням встановлених цим Договором строків та послідовності, та втрати Замовником права на податковий кредит за відповідною господарською операцією, Замовник не сплачує на користь Виконавця суму ПДВ як складову вартості Послуг, при цьому в такому разі грошові зобов’язання Замовника вважатимуться виконаними в повному обсязі (зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ). П 7.5.читати в редакції За порушення Виконавцем умов Договору щодо якості Послуг стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Послуг. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від належного надання Послуг власними силами та засобами за свій рахунок протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника про відмову від приймання Послуг Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякістних послуг, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. ПП 7.7. виключити П 10.1.читати в редакції Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021р, а в частині здійснення взаєморозрахунків, виконання гарантійних зобов’язань та компенсації втрат (збитків) - до повного виконання таких зобов’язань Сторонами. П 13.11.читати в редакції 13.11 Сторони погодилися, що всі права, в т. ч. права інтелектуальної власності на виготовлені та передані Замовнику згідно умов цього Договору матеріали опосвідчення ГТС переходять до Замовника, після повної оплати по Договору що розпоряджається ними на власний розсуд та власну користь. Зазначене в т. ч. передбачає право Замовника виготовляти та передавати копії матеріалів опосвідчення ГТС в повному обсязі та/або частково третім особам, залучати інші проектні організації/фахівців для доопрацювань, внесення необхідних змін тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, наступним повідомляємо, що вимоги до учасників закупівлі, наведені в тендерній документації на закупівлю послуг з технічного огляду та випробовувань за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з опосвідчення ГТС) , затвердженій рішенням тендерного комітету (протокол від 14.09.2020р) та зазначені в Додатку 4 ТД істотні умови договору, не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Положення проєкту договору обумовлені договірною політикою ДП "АМПУ" та відповідають інтересам підприємства. Таким чином, істотні умови договору, наведені в Додатку 4 ТД змінам не підлягають

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 жовтня 2020
UA-2020-09-14-002637-c630a641fc5ac424b8084a244f7adc083
Найменування закупівельника: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження закупівельника: 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 14:24
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:23
Довідка_юр_особа_корупція.pdf
18 листопада 2020 14:23
Довідка_зобовяз_договора.pdf
18 листопада 2020 14:23
Витяг єдр_18.11.pdf
18 листопада 2020 14:23
public_doc (33).pdf
18 листопада 2020 14:22
public_doc (27).p7s
18 листопада 2020 14:22
Дозвіл_водолазні роботи.pdf
15 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:37
Статут ТОВ Анкор.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Реквізити Анкор.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Проект договора.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Довідка_баланс.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Довідка стаття 17.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Баланс 2020 2 кв..pdf
15 жовтня 2020 16:37
Баланс 2019.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:34
Проект_договору.pdf
16 жовтня 2020 15:34
Довідка_щодо_екології.PDF
16 жовтня 2020 15:34
Довідка_ст17.pdf
16 жовтня 2020 15:34
Справка.pdf
16 жовтня 2020 15:34
Лист для клієнті1 (1).7z
16 жовтня 2020 15:34
Гарантія 9833-20.7z
16 жовтня 2020 15:34
Витяг із Статуту (8).7z
16 жовтня 2020 15:34
Банківська ліцензі1 (2).7z
16 жовтня 2020 15:34
oledata (3).mso
16 жовтня 2020 15:34
Протокол НР (7).7Z
16 жовтня 2020 15:34
Наказ Фролова Ю.М (9).7Z
16 жовтня 2020 15:34
Довідка_МТБ+обладн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 437 000,00
UAH
235 300,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 347 000,00
UAH
300 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:34
Проект_договору.pdf
16 жовтня 2020 15:34
Довідка_щодо_екології.PDF
16 жовтня 2020 15:34
Довідка_ст17.pdf
16 жовтня 2020 15:34
Справка.pdf
16 жовтня 2020 15:34
Лист для клієнті1 (1).7z
16 жовтня 2020 15:34
Гарантія 9833-20.7z
16 жовтня 2020 15:34
Витяг із Статуту (8).7z
16 жовтня 2020 15:34
Банківська ліцензі1 (2).7z
16 жовтня 2020 15:34
oledata (3).mso
16 жовтня 2020 15:34
Протокол НР (7).7Z
16 жовтня 2020 15:34
Наказ Фролова Ю.М (9).7Z
16 жовтня 2020 15:34
Довідка_МТБ+обладн.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 14:24
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:23
Довідка_юр_особа_корупція.pdf
18 листопада 2020 14:23
Довідка_зобовяз_договора.pdf
18 листопада 2020 14:23
Витяг єдр_18.11.pdf
18 листопада 2020 14:23
public_doc (33).pdf
18 листопада 2020 14:22
public_doc (27).p7s
18 листопада 2020 14:22
Дозвіл_водолазні роботи.pdf
15 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:37
Статут ТОВ Анкор.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Реквізити Анкор.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Проект договора.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Довідка_баланс.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Довідка стаття 17.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Баланс 2020 2 кв..pdf
15 жовтня 2020 16:37
Баланс 2019.pdf
15 жовтня 2020 16:37
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Рішення скасоване 235 300,00
UAH
12 листопада 2020 15:14
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Відхилено 235 300,00
UAH
12 листопада 2020 15:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Переможець 300 000,00
UAH
12 листопада 2020 16:08

Документи

12 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:14
Протокол відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
300 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:35
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:35
88-В-ІЗФ-20 ТОВ АНКОР.pdf укладений
25 листопада 2020 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 000,00 UAH)