Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-09-14-002266-c d3b9d10d670e4cb89dbf81dd602814f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Утюк Євгенія Олександрівна

+380636935825 UTIUK@AMCU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Антимонопольний комітет України
Код ЄДРПОУ: 00032767
Вебсайт: http://www.amc.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
Контактна особа: Утюк Євгенія Олександрівна
+380636935825
UTIUK@AMCU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:59
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (Апаратна частина (персональні комп’ютери))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт.
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата – 100%, протягом 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту поставки товару в повному обсязі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:30
ТД персональні компьютери 14.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 17 вересня 2020 16:55
Дата відповіді: 17 вересня 2020 18:00
Шановний Замовнику, згідно Вашої тендерної документації, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору та отримання заявки від замовника. Але, на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України Prozorro ,Вами вказано «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020». Просимо привести Вашу тендерну документацію у відповідність до інформації щодо строків поставки, вказаних Вами на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України Prozorro, а саме, внести зміни в тендерну документацію стосовно строків поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!

Тндерною документацією визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору та отримання заявки від замовника (тобто поставка може бути виконана тільки після проведення всіх етапів закупівлі, підписання Договору та отримання Заявки від Замовника).
Замовник не може знати конкретну дату постачання.
Враховуючи , що Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Замовнику відомо до якої дати повинна відбутися поставка товарів, повинні надатися послуг або відбутися виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 641 250,00
UAH з ПДВ
641 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 744 600,00
UAH з ПДВ
744 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олмакс Сістемс" 749 700,00
UAH з ПДВ
749 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:10
Дозвіл та ліцензія.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:46
public_doc.pdf
30 жовтня 2020 12:46
public_doc.p7s
30 жовтня 2020 12:46
п.2 ст.17 НАЗК 05.10.2020.zip
30 жовтня 2020 12:46
п. 3 ст. НАЗК 05.10.2020.zip
30 жовтня 2020 12:46
МВС 28.10.2020р..pdf
30 жовтня 2020 12:46
Довідки.pdf
30 жовтня 2020 12:46
Банкрутство 05.10.2020р..pdf
30 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:20
Якість.pdf
30 вересня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 16:20
Статут від 06.06.2019р..pdf
30 вересня 2020 16:20
Сервісні центри НР.pdf
30 вересня 2020 16:20
свідоцтво ПДВ.pdf
30 вересня 2020 16:20
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
30 вересня 2020 16:20
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 16:20
Опис від 07.06.2019р..pdf
30 вересня 2020 16:20
Лист-гарантія.pdf
30 вересня 2020 16:20
Лист виробника.pdf
30 вересня 2020 16:20
Копія звітності.pdf
30 вересня 2020 16:20
Звіт та баланс за 2019 рік.pdf
30 вересня 2020 16:20
Довідки, листи тощо.pdf
30 вересня 2020 16:20
Довідка.pdf
30 вересня 2020 16:20
Відомості ЄДРПОУ 25.08.2020.pdf
30 вересня 2020 16:20
Витяг ПДВ 11.09.2020р..pdf
30 вересня 2020 16:20
Витяг ПДВ 11.09.2020р...pdf
30 вересня 2020 16:20
Витяг ЄДРПОУ 11.09.2020р..pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:06
Кваліфікаційна частина.pdf
30 вересня 2020 14:06
Технічна специфікація.pdf
30 вересня 2020 14:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Олмакс Сістемс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 641 250,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 17:52
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 744 600,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді тендерної пропозиції учасника, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, виявлено невідповідність в документі, наданому учасником , що підтверджує його відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: документ, в форматі PDF, завантажений учасником на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій “ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ” містить в собі довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, додаток № 2 до тендерної документації містять вимогу щодо документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Замовником визначено, що на підтвердження критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій що будуть використовуватися для виконання робіт/надання послуг/поставки товарів визначених у технічних вимогах. Відповфідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» необхідно надати : - довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій що будуть використовуватися для виконання робіт/надання послуг/поставки товарів визначених у технічних вимогах.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
744 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 13:12
Моноблоки Додаткова 1.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:12
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:13
56 Договір моноблоки.pdf укладений
10 листопада 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 11.13 Договору, пунктом три частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», запитом до компанії виробника Hewlett-Packard від 10.11.2020 № 46, з врахуванням відсутності необхідної кількості товару зазначеного в Специфікації (додаток № 1 до Договору) та наявності аналогічної моделі в необхідній кількості ще й з покращеними технічними характеристиками виникла необхідність укласти Додаткову угоду до Договору від 09.11.2020 за № 56 про заміну товару на аналогічний товар покращеної якості з врахуванням того, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 744 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 100,00 UAH)