Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об'єкту:ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація).
Очікувана вартість
3 142,06 UAH
UA-2020-09-14-002180-a 2d50d85ba8284d89a72354c4d63151b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об'єкту:ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі п.2 ст. 48 та п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно підписаного між сторонами акту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

14 вересня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТСЕРВІСБУД-2015"
#39593992
Переможець 3 142,06
UAH
14 вересня 2020 12:37

Документи

14 вересня 2020 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 12:30
660.pdf укладений
25 листопада 2020 12:29
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:38
660 договір--з.pdf укладений
14 вересня 2020 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 142,06
UAH