Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15830000-5 Цукор і супутня продукція (цукор, ванільний цукор)
Очікувана вартість
8 117,00 UAH
UA-2020-09-14-001891-b 439d12d2da24430a95f55feb446c9d2c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Ковальчук

+380952253645 allarovalchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді і спорту Машівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42395100
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 93
Контактна особа: Алла Ковальчук
+380952253645
allarovalchuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


цукор, ванільний цукор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 кілограми
цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул.Незалежності, 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
1 кілограми
ванільний цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул.Незалежності, 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплату Замовник проводить шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕСИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА
#2475004302
Переможець 8 117,00
UAH
14 вересня 2020 10:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 11:36
дод угода 1 до дог 184.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:52
договір 184.pdf укладений
14 вересня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити ціну договору на 2 грн 00 коп. 2. Пункт 2.3. Договору викласти в наступній редакції: «2.3. Загальна вартість закупівлі за даним договором становить 8115,00 грн (вісім тисяч сто пятнадцять грн.. 00 коп.) 3. Специфікацію (Додаток №1) викласти у такій редакції
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 115,00
UAH