Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через притоку р. Оскіл на автомобільній дорозі О-210721 Великий Бурлук – Григорівка – Обухівка – Дворічна, км 18+750
Очікувана вартість
9 683 450,23 UAH
UA-2020-09-14-000322-a 31b5ffb6d20a4431b377d134350396df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:55
Очікувана вартість: 9 683 450,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 834,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48410 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через притоку р. Оскіл на автомобільній дорозі О-210721 Великий Бурлук – Григорівка – Обухівка – Дворічна, км 18+750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.4. Договору Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пункт 4.1. Договору Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164" 9 340 000,00
UAH з ПДВ
9 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КТЕР" 9 560 000,00
UAH з ПДВ
9 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:38
Довідки переможця .pdf
07 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис
30 вересня 2020 07:05
Електронний підпис
30 вересня 2020 07:01
Банковская гарантия.zip
30 вересня 2020 07:01
8 Інші документи.pdf
30 вересня 2020 07:01
6 Відомості про Учасника.pdf
30 вересня 2020 07:01
5 Технічне завдання.pdf
30 вересня 2020 07:01
1.3 Інформація про ЦБЗ.pdf
30 вересня 2020 07:01
1.2 Інформація про АБЗ.pdf
30 вересня 2020 07:01
1 Гарантийний лист.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:26
Довідка 2.pdf
29 вересня 2020 12:26
Довідка 1.pdf
29 вересня 2020 12:26
Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 12:26
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164"

ТОВ "КТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164"
#33608607
Переможець 9 340 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 09:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 11:17

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник в тендерній пропозиції не надав лист-підтвердження від власника техніки ТОВ «Паркінг+» за договором надання послуг від 04.08.2020р. №2020/У/96. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1.1 Додатку №2 Тендерної документації «лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Лист-підтвердження від власника техніки ТОВ «Паркінг+» за договором надання послуг від 04.08.2020р. №2020/У/96. ІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасником надані копії свідоцтва про реєстрацію техніки на Автогрейдер ДЗ-98 В. 1, 2003р., Асфальтоукладач VOGELE, 2007р. та копію технічного паспорту на ЗИЛ-130 ДС-396, автогудронатор, 1987р. які не засвідченні власником техніки. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1.1 Додатку №2 Тендерної документації «Посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально)» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Копії свідоцтва про реєстрацію техніки на Автогрейдер ДЗ-98 В. 1, 2003р., Асфальтоукладач VOGELE, 2007р. та копію технічного паспорту на ЗИЛ-130 ДС-396, автогудронатор, 1987р., посвідчені власником техніки. ІІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. В п.9 та п. 20 довідки від 28 вересня 2020р. №2 вказано Перфоратор Makita HR 354OC 2016р та Перфоратор Makita HR 354OC 2018р., на які підтверджуючим документ є Оборотно-сальдова відомість по рахунку 112 за вересень 2020р., з якої не зрозуміло кількість зазначеного обладнання. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1.1 Додатку №2 Тендерної документації «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підтверджуючі документи на обладнання Перфоратор Makita HR 354OC 2016р та Перфоратор Makita HR 354OC 2018р. ІV. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. У довідці від 29 вересня 202р. №8 найменування посади не відповідає підтверджуючім документам, які надані учасником на працівників вказаних в п.3,5,13,31,36,38. Також в п.6,7,12,16-36, 31,33,35-38 відсутня інформація, щодо найменування учбового закладу. В графі 7 даної довідки необхідно зазначити Штатний працівник або цивільно-правова угода. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації інформаційна довідка про працівників для виконання робіт відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, обов’язково повинна містити графи становленні в Таблиці №6. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку від 29 вересня 2020р. в новій редакції у відповідності до вимог п.2 Додатку №2 Тендерної документації. V. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Відсутні підтверджуючі документи (цивільно-правова угода) на працівника Мухіна С.А. вказаного в п. 8 довідки від 29 вересня 2020 р. №8. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання робіт або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Копію цивільно-правової угоди з Мухін С.А. VІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Відсутні листи-згоди від ТОВ «ЮТІМ МОНТАЖ» та ПП «Харків-Енергостройконртакт». ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «У разі залучення для виконання робіт іншої(их) організації(й), як субпідрядника(и), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник, надає кваліфікаційні документи по організації(ях), яку планує залучити та лист-погодження від даної(их) організації(ях) про згоду виконати роботи за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Листи-згоди від ТОВ «ЮТІМ МОНТАЖ» та ПП «Харків-Енергостройконртакт». VІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасником надана довідка від 29 вересня 2020 р. №4 «Таблиця №3 – Транспортна схема». Сума граф 5 та 6 невідвідане сумі по графі 8. В графі 8 довідки не вказаний точний перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1.2 Додатку №2 Тендерної документації відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку від 29 вересня 2020 р. №4 «Таблиця №3 – Транспортна схема» в новій редакції. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО-164"
#33608607
9 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:16
ДУ № 6 до Договору № 08_10-20К.pdf укладений
03 січня 2024 14:16
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 12:17
ДУ№5 до Договору №08-10-20К.pdf зміни до договору
05 січня 2023 12:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:44
ДУ №4 до Договору №08-10-20К.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 08:15
ДУ №2 до Договору №08-10-20К (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 08:15
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:13
Договір №08-10-20К.pdf укладений
30 жовтня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.19.2. чинного ДОГОВОРУ №08/10-20К НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 28 жовтня 2020 року, уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування робіт" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 08/10-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.2. та пунктом 19.2. чинного Договору №08/10-20К від 28 жовтня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1 Договору, пункт 18.1. Договору, Розділ 20 Договору, Додаток №2 до Договору, та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 08/10-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 18.4., 19.2. чинного ДОГОВОРУ №08/10-20К від 28 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 18.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 08/10-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода № 6 від 29.12.2023 року до Договору № 08/10-20К від 28.10.2020 року