Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 39160000-1 шкільні меблі - стіл учительський кутовий
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2020-09-14-000293-c ● 7a07b6e3774c4395b8be396313136671
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Король Олена Олександрівна +380677971559 korololena17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2020 09:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 09:47 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 96 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1920 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
код ДК 021:2015 - 39160000-1 шкільні меблі - стіл учительський кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 09:55 |
Оголошення.docx | |
14 вересня 2020 09:42 |
ЦП.doc | |
14 вересня 2020 09:42 |
Технічне завдання.docx | |
14 вересня 2020 09:42 |
Проект договору.docx |
14 вересня 2020 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 вересня 2020 09:55 |
Оголошення.docx
|
||
14 вересня 2020 09:42 |
ЦП.doc
|
||
14 вересня 2020 09:42 |
Технічне завдання.docx
|
||
14 вересня 2020 09:42 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога замовнимка.
Дата подання: 15 вересня 2020 10:16
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:55
Доброго дня.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме п. 14.5. оголошення, вимагається надання сканованих копій документів: "Копія сертифікату якості чи декларації відповідності на товар, що є об’єктом даної закупівлі чи на матеріал та комплектуючі вироби, з якого буде здійснюватись виробництво". З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та прибрати, дану вимогу, як ту, що суперечить нормам чинного законодавства України та дискримінує учасників публічної закупівлі ст. 5, ст. ЗУ "Про публічні закупівлі". Та вказати обовязковою вимогою, надння висновку державної Санітрано-епідеміологічної експертизи на пропановані меблі, обо комплектуючі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у складі оголошення вимагає надання копії сертифікату якості чи декларації відповідності на товар, що є об’єктом даної закупівлі чи на матеріал та комплектуючі вироби, з якого буде здійснюватись виробництво.
Щодо терміну поставки
Дата подання: 16 вересня 2020 12:26
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:43
У системі Ви вказали термін поставки до 31.12.2020, а в оголошення - до 5 днів з дня підписання договору! Який термін вважати правильним?
Відповідь: Поставка тоапру протягом 5 днів з моменту укладання договору до 31.12.2020
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 17 вересня 2020 19:47
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:40
Для того щоб оформити банківську гарантію потрібно нам у банку вказати:
-термін дії гарантії
- розрахунковий рахунок та назву банку .
В даній тендерній документації цього немає.
Відповідь: Шановний запитувач, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі" і не містить тендерної документації. Термін дії банківської гарантії протягом 90 днів. р/р UA 9888201720344250005000027901 Держказчначейська служба України
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТАЛ СТИЛЬ" |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
77 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
86 400,00
UAH з ПДВ
|
77 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІРКУН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
78 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС" |
89 700,00
UAH з ПДВ
|
79 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТАЛ СТИЛЬ" #42470140 |
Переможець |
77 850,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
столи.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 10:24
|