Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Придбання меблів
Очікувана вартість
8 600,00 UAH
UA-2020-09-13-000068-a 9ad7ce4655c9415ea4659aef5d9a317a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеблянко Катерина Романівна

+380542616374 steblyanko92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5, м. Суми, Сумської області
Код ЄДРПОУ: 21102420
Місцезнаходження: 40010, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Доватора, 32
Контактна особа: Стеблянко Катерина Романівна
+380542616374
steblyanko92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 3100UAH з ПДВ
Шафа для медикаментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40010, Україна, Сумська область, Суми, вул. Доватора 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Ціна за одиницю: 3000UAH з ПДВ
Шафа архівна канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40010, Україна, Сумська область, Суми, вул. Доватора 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Ціна за одиницю: 2500UAH з ПДВ
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40010, Україна, Сумська область, Суми, вул. Доватора 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 вересня 2020 15:23
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мартиненко Катерина Павлівна
#2127521024
Переможець 8 600,00
UAH
13 вересня 2020 15:26

Документи

13 вересня 2020 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2020 15:28