Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання готової конструкції альтанки
Очікувана вартість
109 100,00 UAH
UA-2020-09-11-012930-b 758c62f73bfa4a32939541ec319b0452
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Костюк

+380432651101
+380432675100
zsh19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235447
Місцезнаходження: 21003, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Северина Наливайка, буд. 17
Контактна особа: Володимир Костюк
+380432651101,+380432675100
zsh19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 109 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 091,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання готової конструкції альтанки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Северина Наливайка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Северина, Наливайка, 17. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Придбання готової конструкції альтанки. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 44212300-2 - Конструкції та їх частини. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПВМ-БУД" 108 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:00
таблиця відповідності.pdf
18 вересня 2020 16:00
статут.pdf
18 вересня 2020 16:00
пропозиція.pdf
18 вересня 2020 16:00
проект договору.pdf
18 вересня 2020 16:00
обладнання.pdf
18 вересня 2020 16:00
лист-згода.pdf
18 вересня 2020 16:00
лист.pdf
18 вересня 2020 16:00
згода.pdf
18 вересня 2020 16:00
договір оренди техніки.pdf
18 вересня 2020 16:00
договір оренди техн. 2.pdf
18 вересня 2020 16:00
довідка.pdf
18 вересня 2020 16:00
визуализация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПВМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПВМ-БУД"
#40972365
Переможець 108 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:35

Документи

24 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:33
Протокол №9-5-19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПВМ-БУД"
#40972365
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:33
Протокол №9-5-19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:04
Д.У. № 1 від 23.10.2020 ЗШ 19.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:52
Альтанка ЗШ 19.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 108 000,00
UAH