Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс")
Electrical installation works (Maintenance of technical equipment and safety equipment at the facilities of VRTP "Ukrgazenergoservice")
Очікувана вартість
1 689 273,82 UAH
UA-2020-09-11-012829-b 24392c06b57940a181e051009b89c454
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевська Людмила Володимирівна

(044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Янушевська Людмила Володимирівна
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Yanushevs'ka Lyudmila
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:46
Очікувана вартість: 1 689 273,82 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 892,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 11 вересня 2020 17:10
Enquiries until: 05 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 1 689 274 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 16 893 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-07-002618-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-07-002618-c, in accordance with quality and technical specifications purchase "Maintenance of technical equipment and safety equipment at the facilities of VRTP "Ukrgazenergoservice")".Тhe language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Maintenance of technical equipment and safety equipment at the facilities of VRTP "Ukrgazenergoservice")
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісячно протягом 30-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога на зміни тендерної документації
Дата подання: 30 вересня 2020 15:10
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:57
Добрий день. Відповідно вимог тендерної документації п. 2.2.4. Додатку ІІ Замовник вимагає надати сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) сертифікату/-ів виданого/-их виробником обладнання або його офіційним представником про проходження навчання по обслуговуванню зовнішніх, внутрішніх відеокамер та відеореєстраторів, зазначених у пункті 1 «Система засобів безпеки», викладених у Додатку І (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ)(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ), а саме: від виробника Рікас-Варта. Дана вимога є дискримінаційною та несе наслідки обмеження кола учасників у зв’язку з тим, що навчання по обслуговуванню зовнішніх, внутрішніх відеокамер та відеореєстраторів проводять також інші виробники, такі як Hikvision, Dahua, чиї відеокамери та відеореєстратори являються еквівалентом по технічним характеристикам відеокамер та відеореєстраторів виробника Рікас-Варта. Виходячи з цього, працівники, які пройшли навчання від інших виробників, є кваліфікованими та можуть надавати послуги згідно предмету закупівлі. По вищезазначеному питанню просимо Вас внести зміни та викласти п. 2.2.4. в наступній редакції: В підтвердження кваліфікації працівників учасника щодо можливості обслуговування, викладеного у Додатку І обладнання, необхідно надати сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) сертифікату/-ів виданого/-их виробниками або офіційними представниками зазначеного обладнання або обладнання, яке є йому еквівалентом про проходження навчання по обслуговуванню зовнішніх, внутрішніх відеокамер та відеореєстраторів. З Повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Замовник, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників закупівлі, звернувся до виробника обладнання ТОВ «НВП «Рікас-Варта» для отримання додаткової інформації щодо обладнання, яке встановлене в Товаристві, а також щодо можливості отримання сертифікатів про проходження навчання, а також щодо можливості обслуговування обладнання, виробником якого є ТОВ «НВП «Рікас-Варта».
Замовником отримано відповідь від виробника обладнання ТОВ «НВП «Рікас-Варта», відповідно до якого:
1. Отримання сертифікатів від ТОВ «НВП «Рікас-Варта» є безоплатним, а значить потенційних учасник не несе додаткових витрат для отримання сертифікату виробника обладнання, яке встановлене в Товаристві.
2. Сертифікат видається протягом 7 робочих днів. Враховуючи, що Замовником встановлено строк подання тендерних пропозицій 30 днів, отримання такого сертифікату є цілком можливим, а отже не містить ніякого обмеження для потенційних учасників.
3. Згідно наданої виробником інформації, в період з 11.09.2020 по 01.10.2020 року 5 юридичних осіб звернулись до ТОВ «НВП «Рікас-Варта» щодо отримання сертифікатів та отримали відповідні сертифікати, з метою участі в закупівлях АТ «Уктрансгаз». Крім того, за останні 2 роки сертифікати отримало більше 100 спеціалістів з понад 50 юридичних осіб. Враховуючи надану інформацію, рівень кваліфікації працівників, які вимагаються тендерною документацією, має достатня кількість юридичних/фізичних осіб, які можуть бути потенційними учасниками в даній закупівлі.
4. Також, ТОВ «НВП «Рікас-Варта» повідомило, що Рікас-Варта, Hikvision і Dahua – це різні торгові марки, які використовують власні програмні комплекси, які відрізняються функціоналом, способом програмування. Спеціалісти, які не проходили відповідне навчання не можуть користуватись технічною підтримкою виробника та отримувати оновлення програмних комплексів, а також купувати запасні частини, виробником якого є ТОВ «НВП «Рікас-Варта». Крім того, повідомлено, що під час навчання спеціалістів, компанії-інсталятору передаються комплекси програмних засобів, які дозволяють діагностувати і відновлювати працездатність встановленого обладнання, у разі його відмови. Також, ТОВ «НВП «Рікас-Варта» вкотре наголосило, що таке навчання є обов’язковим. Викладене унеможливлює належне надання послуг з обслуговування обладнання, за відсутності відповідного сертифікату про проходження навчання.
Слід додати, що у Замовника наявний сертифікат про проходження навчання Hikvision, відповідно до якого, спеціаліст проходить навчання по інсталяції, експлуатації і обслуговуванню обладнання для відеоспостереження лише ТМ Hikvision, а не еквівалентних технічних засобів. Отже, враховуючи викладене, а також надану ТОВ «НВП «Рікас-Варта» інформацію, надання сертифікатів Hikvision і Dahua не може бути підтвердженням належного рівня кваліфікації працівників потенційних учасників, для обслуговування обладнання, виробником якого є ТОВ «НВП «Рікас-Варта».

https://ibb.co/vHQpkjF
Виправлення помилок
Дата подання: 30 вересня 2020 15:40
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:03
Просимо внести зміни до Додатку І (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ), в найменування вже встановленого обладнання за допущенної помилки в їх найменуванні (пунктах обладнання відеоспостереження).
Відповідь: Замовник не має змоги розглянути можливість внесення змін, оскільки потенційним учасником не вказано, які саме зміни необхідно внести до неї.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 жовтня 2020
UA-2020-09-11-012829-b24392c06b57940a181e051009b89c454
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:09
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей Учасником, на виконання пункту 2.2.1. додатку ІІ до Тендерної документації, надано «Сканкопію (з оригіналу та/або копії) довідки учасника (в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання (надання) послуг, із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові кожного працівника, його кваліфікації (освіта, стаж роботи) та перебування таких осіб в штаті учасника та/або інших трудових відносинах (у разі інших трудових відносин із зазначенням реквізитів відповідних договорів цивільно – правового характеру)», у якій не зазначено у яких саме трудових відносинах перебувають зазначені у довідці працівники та не надано будь-якої іншої інформації щодо трудових відносин з Учасником цих працівників. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, 2.2.1. Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки учасника (в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання (надання) послуг, із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові кожного працівника, його кваліфікації (освіта, стаж роботи) та перебування таких осіб в штаті учасника та/або інших трудових відносинах (у разі інших трудових відносин із зазначенням реквізитів відповідних договорів цивільно – правового характеру). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки учасника (в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання (надання) послуг, із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові кожного працівника, його кваліфікації (освіта, стаж роботи) та перебування таких осіб в штаті учасника та/або інших трудових відносинах (у разі інших трудових відносин із зазначенням реквізитів відповідних договорів цивільно – правового характеру). Перелік виявлених невідповідностей Учасником, на виконання пункту 2.3.3. додатку ІІ до тендерної документації, надано «Сканкопію (з оригіналу та/або копії) листа–відгука від підприємства, для якого виконувалися аналогічні послуги, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного учасником у довідці/листі (згідно з п. 2.3.1.), із зазначенням у листі-відгуку предмету договору, номеру та дати укладання відповідного договору», у якій не зазначено номеру та дати укладання договору, наведеного учасником у довідці/листі, згідно з п. 2.3.1. додатку ІІ до тендерної документації Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, 2.3.3 Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) листа–відгука від підприємства, для якого виконувалися аналогічні послуги, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного учасником у довідці/листі (згідно з п. 2.3.1.), із зазначенням у листі-відгуку предмету договору, номеру та дати укладання відповідного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) листа–відгука від підприємства, для якого виконувалися аналогічні послуги, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного учасником у довідці/листі (згідно з п. 2.3.1.), із зазначенням у листі-відгуку предмету договору, номеру та дати укладання відповідного договору.

Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:33
5 Довідка про корупцію.pdf
12 листопада 2020 12:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:18
9 Опитувальник.pdf
12 листопада 2020 12:18
2.2 Статут_виписка_Опис.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf.p7s
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf.p7s
12 листопада 2020 12:18
public_doc (1).pdf
12 листопада 2020 12:18
public_doc (1).p7s
12 листопада 2020 12:18
Довідка_20303451630960555320.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка_20303451630960555320.pdf.p7s
12 листопада 2020 12:18
7 Декларація та дозвіл.pdf
12 листопада 2020 12:17
2.1 Протокол наказ.pdf
12 листопада 2020 12:17
1 Розрахунок вартості.pdf
12 листопада 2020 12:17
2 Довідка про директора.pdf
12 листопада 2020 12:17
5 Довідка про корупцію.pdf
12 листопада 2020 12:17
2.3 Паспорт_свpідотство.pdf
12 листопада 2020 12:17
6 Ліцензія.pdf
12 листопада 2020 12:17
1 Розрахунок вартості.xlsx
21 жовтня 2020 09:08
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:08
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:06
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 09:06
Відгук.pdf
06 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 13:44
2.1 Посвідчення.pdf
06 жовтня 2020 13:44
5.2 Статут_виписка_Опис.pdf
06 жовтня 2020 13:44
Декларація та дозвіл.pdf
06 жовтня 2020 13:44
3.1 Аналог договор.pdf
06 жовтня 2020 13:44
1.2 Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2020 13:43
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 13:43
4 Опитувальник.pdf
06 жовтня 2020 13:43
1.3 Мат-база.pdf
06 жовтня 2020 13:43
5.3 Паспорт_свpідотство.pdf
06 жовтня 2020 13:43
1 Лист підтвердження.pdf
06 жовтня 2020 13:43
2. Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2020 13:43
5.1 Протокол наказ.pdf
06 жовтня 2020 13:43
1.1 Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" 1 659 270,00
UAH
1 659 270,00
UAH
Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 1 689 273,82
UAH
1 689 273,82
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:33
5 Довідка про корупцію.pdf
12 листопада 2020 12:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:18
9 Опитувальник.pdf
12 листопада 2020 12:18
2.2 Статут_виписка_Опис.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf.p7s
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка.pdf.p7s
12 листопада 2020 12:18
public_doc (1).pdf
12 листопада 2020 12:18
public_doc (1).p7s
12 листопада 2020 12:18
Довідка_20303451630960555320.pdf
12 листопада 2020 12:18
Довідка_20303451630960555320.pdf.p7s
12 листопада 2020 12:18
7 Декларація та дозвіл.pdf
12 листопада 2020 12:17
2.1 Протокол наказ.pdf
12 листопада 2020 12:17
1 Розрахунок вартості.pdf
12 листопада 2020 12:17
2 Довідка про директора.pdf
12 листопада 2020 12:17
5 Довідка про корупцію.pdf
12 листопада 2020 12:17
2.3 Паспорт_свpідотство.pdf
12 листопада 2020 12:17
6 Ліцензія.pdf
12 листопада 2020 12:17
1 Розрахунок вартості.xlsx
21 жовтня 2020 09:08
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:08
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:06
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 09:06
Відгук.pdf
06 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 13:44
2.1 Посвідчення.pdf
06 жовтня 2020 13:44
5.2 Статут_виписка_Опис.pdf
06 жовтня 2020 13:44
Декларація та дозвіл.pdf
06 жовтня 2020 13:44
3.1 Аналог договор.pdf
06 жовтня 2020 13:44
1.2 Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2020 13:43
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 13:43
4 Опитувальник.pdf
06 жовтня 2020 13:43
1.3 Мат-база.pdf
06 жовтня 2020 13:43
5.3 Паспорт_свpідотство.pdf
06 жовтня 2020 13:43
1 Лист підтвердження.pdf
06 жовтня 2020 13:43
2. Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2020 13:43
5.1 Протокол наказ.pdf
06 жовтня 2020 13:43
1.1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
#42440624
Переможець 1 659 270,00
UAH
03 листопада 2020 21:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 21:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
#42440624
1 659 270,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 16:34
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 12:08
Договір.pdf укладений
24 листопада 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 991 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 331 854,00 UAH)