Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33184100-4 Хірургічні імплантати), НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" – 35987 Аллотрансплантат (вироби медичного призначення)
Очікувана вартість
1 091 180,00 UAH
UA-2020-09-11-012512-b 0e8428611a9d47638778a947dd89faf6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Світлана Михайлівна

0977991662 svet_lana17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України."
Код ЄДРПОУ: 02012094
Місцезнаходження: 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51
Контактна особа: Вовченко Світлана Михайлівна
0977991662
svet_lana17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі статті 40,частині 2 , пункту 2, у разі відсутності конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на товари , роботи чи послуги , які можуть бути поставлені , виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем) , за відсутності при цьому альтернативи, закупівля здійснюється за переговорною процедурою закупівлі. Оскільки , відповідно до довідки виданої Київською торгово - промисловою палатою за №1718-3/247 від 28.05.2019 року отриманої Державним Підприємством «БІОІМПЛАНТ» Міністерства Охорони Здоров’я України» є єдиним вітчизняним поставщиком продукції , закупівлю даного товару необхідно здійснювати за переговорною процедурою. у порядку передбаченому Законом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Медичний виріб «Кератобіоімплантат» для наскрізної кератопластики
(ТУ У 32.5-35544302-001:2013) для мешканців України по програмі лояльності за умови контрольованого постачання. або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33184100-4 — Хірургічні імплантати
НК 024:2019: 35987 — Аллотрансплантат
30 штуки
Медичний виріб «Кератобіоімплантат»
для пошарової кератопластики, 25% знижки (ТУ У 32.5-35544302-001:2013) для мешканців України по програмі лояльності за умови контрольованого постачання , або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33184100-4 — Хірургічні імплантати
НК 024:2019: 35987 — Аллотрансплантат
10 штуки
Медичний виріб «Кератобіоімплантат»
у якості біологічної пов’язки 55% знижки (ТУ У 32.5-35544302-001:2013) для мешканців України по програмі лояльності за умови контрольованого постачання , або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33184100-4 — Хірургічні імплантати
НК 024:2019: 35987 — Аллотрансплантат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату за товар по факту поставки, на підставі видаткових накладних. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 16:45
рішення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державние Підприємство «БІОІМПЛАНТ» Міністерства охорони здоров’я України»
#32916479
Переможець 1 091 180,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 17:12

Документи

11 вересня 2020 17:10
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:00
рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державние Підприємство «БІОІМПЛАНТ» Міністерства охорони здоров’я України»
#32916479
1 091 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 17:10
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:00
рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:30
доп.№3.PDF зміни до договору
15 січня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:18
доп.№2.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:12
доп.№1.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:11
доп.№1.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:59
дог-р №94.PDF укладений
23 вересня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік , подовжити строк дії Договору до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 218 236,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 277,12 UAH)