Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області
Очікувана вартість
125 144 234,00 UAH
UA-2020-09-11-011352-b ddc1c624491f40999bd895ad3a72e0e6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасенко Вікторія Вікторівна

+380484122296 goruksizmail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25424787
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Суворова,62
Контактна особа: Тарасенко Вікторія Вікторівна
+380484122296
goruksizmail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі робіт – «Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області» тендерним комітетом проводились процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик «Держзакупівліонлайн» 31.07.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-31-001242-a). Однак, дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою – 19.08.2020 р. 19.08.2020 р. тендерним комітетом знову оголошено про проведення даної процедури. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-19-001165-b). Дана процедура знову ж таки автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою – 08.09.2020 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі робіт - «Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області» на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 16:20
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр. Суворова, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:43
Рішення.pdf
11 вересня 2020 15:43
Зведений кошторисний розрахунок.pdf
11 вересня 2020 15:43
Експертний звіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000106 ● 6c2c669b3b9a4f668907f3414fbd02e5
  • Статус: завершено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
98 UA-2020-09-11-011352-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-03 16:50:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т. ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-11-011352-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-08 15:12:34

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ
08.12.2020 року

Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 03.12.2020, пояснення 08.12.2020 – 3 робочих дні).
Предметом даної закупівлі є роботи – «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області)».
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика) Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель "Prozorro" та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методики очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи, що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію наказом №50 від 30.07.2020р., проведено експертизу від 22.07.2020 р. № 22/23-07/20/А.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області)» (оголошення UA-2020-09-11-011352-b) визначалась Замовником, в першу чергу, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 30.07.2020 р. та експертизи від 22.07.2020 р. № 22/23-07/20/А.
Так, вказаною проектно-кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі, визначено у сумі 131 204 240,00 грн.
Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів оголошення UA-2020-07-31-001242-a та UA-2020-08-19-001165-b, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі робіт - «Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради «Ізмаїльська міська центральна лікарня», у т.ч. приймального відділення, по пр. Суворова, 68 в м. Ізмаїл Одеської області» на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Дотримуючись принципів здійснення закупівель, передбачених ч. 1 ст. 5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методику, листи Мінекономрозвитку України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", розроблену та затверджену проектно-кошторисну документацію, експертний звіт від 22.07.2020 р. № 22/23-07/20/А. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 125 144 234,00 грн та на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону проведено переговорну процедуру закупівлі.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені переговорної процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.

Додаток:
1. Лист пояснення від 08.12.2019
2. Експерний звіт від 22.07.2020 р. № 22/23-07/20/А.
3. Рішення №771 від 28.07.2020р.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"
#30492344
Переможець 125 144 234,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:20

Документи

11 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"
#30492344
125 144 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2024 14:50
ДУ18.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 14:43
Електронний підпис укладений
18 червня 2024 12:57
ДУ17 до Д84 Конті ІМЦЛ.pdf зміни до договору
18 червня 2024 12:32
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 12:48
ДУ17 до Д84 Конті ІМЦЛ.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 12:47
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 12:45
ДС 17.docx зміни до договору
03 квітня 2024 12:40
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 14:32
ДУ16 до Д84 ІМЦЛ.pdf зміни до договору
16 січня 2024 14:31
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:16
ДУ15 до Д84.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:12
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 12:41
ДУ14 до Д84 Конті ІМЦЛ.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 12:41
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 15:06
ДУ13 до Д84 Конті ІМЦЛ.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 15:05
Електронний підпис укладений
31 серпня 2023 14:43
ДУ 12 до Д84 ІМЦЛ.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 14:42
Електронний підпис укладений
07 квітня 2023 12:11
ДУ 11 до Д84 Конті ІМЦЛ.pdf зміни до договору
07 квітня 2023 12:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 15:32
ДУ10 до Д84 Конти ІМЦЛ.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 15:31
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 15:06
ДУ10 до Д84 Конти ІМЦЛ.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 15:06
Електронний підпис укладений
24 травня 2022 10:06
ДУ 9 до Д84 КОНТІ.pdf зміни до договору
24 травня 2022 10:05
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 15:01
ДУ 8 до Д84 Конті ІМЦЛ.pdf зміни до договору
31 січня 2022 14:58
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 12:30
ДУ 6 Конти.pdf зміни до договору
06 травня 2021 12:29
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:12
Дод.уг.4до дог.84 Конті ІМЦЛ приймальне відділення.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:33
Дод.уг.3 від 15.12.20 дог. 84 від 22.09.20 ІМЦЛ_ Суворова_68.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:46
ДУ 2 до Д84 Конті ІМЦЛ пр.Суворова.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 12:22
ДС 1.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:56
Договір укладений
22 вересня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткові умови до Договору
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткові умови Договору
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у 2020р. на 1662819,90 грн., вартість виконання робіт на 2020р. - 7846300,10 грн., 2021р. - 61658719,90 грн., 2022р. - 55639214,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням фінансування у 2020р. на 3450000,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням фінансування у 2021р. на 57718626,25 грн., сторони домовились роботи продовжити до 2022р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням бюджетних асигнувань у 2021р. на 9309906,8 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 103773524,60, сторони домовились роботи продовжити до 2023р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 264608,85 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 9800 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 9800 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку Договору
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі збільшенням бюджетних асигнувань у 2023р. на 3843328,91 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з коригуванням зведеного кошторисного розрахунку, дефектних актів та договірної ціни в сторону зменшення на 625903,25 грн., згідно з експертним звітом від 23 жовтня 2023 №ЕК-5119/07-23
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі збільшенням бюджетних асигнувань у 2023р. на 1246903,75 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з перенесенням виконання робіт на суму 20476,58 грн. на 2024р.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2025 року
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2024р. на 7250720,7 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2024р. на 7250720,7 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2024р. на 1 288 255,31 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з коригуванням зведеного кошторисного розрахунку, дефектних актів та договірної ціни в сторону зменшення на 11225,47 грн.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML