Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для лікування хворих з множинним ураженням)
CPV: 33180000-5 Functional support (Coronary stent system with treatment coating, for treatment of patients with multiple lesions)
Очікувана вартість
24 493 094,80 UAH
UA-2020-09-11-010838-b 6d39ee3e5b214601a19d711944917961
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 24 493 094,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 465,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 вересня 2020 15:23
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 24 493 095 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 122 465 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
НК 024:2019 – 56284 Стент із полімерним покривом для коронарних артерій, що вивільняє нерозсмоктний лікувальний засіб
NC 024:2019 – 56284 Drug-eluting coronary artery stent, non-bioabsorbable-polymer-coated
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6712 одиниця
Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для лікування хворих з множинним ураженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 56284 — Стент із полімерним покривом для коронарних артерій, що вивільняє нерозсмоктний лікувальний засіб

Coronary stent system with treatment coating, for treatment of patients with multiple lesions
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:23
ТД.docx
11 вересня 2020 15:23
додаток 4 Проєкт_ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG_11.09.20.docx
11 вересня 2020 15:23
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
11 вересня 2020 15:23
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
11 вересня 2020 15:23
додаток 2-а ст.17.docx
11 вересня 2020 15:23
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx
11 вересня 2020 15:23
додаток 1 Тех.част..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додаток 2 до тендерної документації
Дата подання: 16 вересня 2020 12:16
Дата відповіді: 17 вересня 2020 17:18
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме вимога абзацу другого, п.4, Розділу ІІ ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ , додатку 2 до тендерної документації. А саме: У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів., надання довідки від уповноваженого органу про відсутність можливості надати документ. Як учасник нерезидент ми не маємо змоги надати наказ про призначення директора, оскільки, такий документ не передбачений законодавством нашої держави. Повноваження , щодо підписантів/директорів містяться в відкритому реєстрі нашої держави, тобто інформація є публічною. Уповноважений орган не може надати інформацію/лист-роз’яснення про документ, що передбачений законами іншої держави та про юридичну суть якого цей орган не знає. Оскільки, тендерна документація вимагає офіційний документ, який уповноважений орган не може надати - це обмежує нашу можливість подавати тендерну пропозицію у зв'язку із відсутністтю запитуваного документу або листу-роз'яснення від уповноваженого органу. Норми Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, заборону встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників, та передбачають забезпечення рівних умов для всіх учасників публічних закупівель. Так, п. 11 ст. 26 Закону , передбачає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тому, вимога щодо надання офіційного документу про відсутність можливості надати документ не відповідає нормам закону про публічні закупівлі та встановлює нерівні умови для участі в закупівлі. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації Дякуємо за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації.
Крім того, відповідно до частини третьої цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Таким документом від уповноваженого органу може бути аналогічний за змістом документ, наприклад, свідоцтво про реєстрацію компанії, виписка з судового/господарського реєстру, тощо.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Звертаємо увагу, що учасник–нерезидент має надати додатково лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів, перелік яких зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна документація, зокрема додаток 2 «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї», складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 21 вересня 2020 12:02
Дата відповіді: 24 вересня 2020 12:29
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме: У пункті 2.2. "Поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад ЗАМОВНИКА (Київ чи Київська область, Україна)." Згідно до Incoterms 2010 умова DAP передбачає поставку нерозмитненого товару на склад Замовника нерезидентом, для поставки товару резидентами України доцільно включити умову DDP- склад ЗАМОВНИКА. У пункті 3.1.2. "У випадках, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України, ціна одиниці продукції, яка визначена у Специфікації, може переглядатися у випадку зміни на дату надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення про поставку офіційного курсу гривні до долару США (USD код валюти 840) / Євро (EUR, код валюти 978) (далі – умовна одиниця) більше ніж на 3 (три) відсотки від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день закінчення електронного аукціону відповідної процедури закупівлі" та пункту 3.1.2.1.- "розрахунок індексації суми платежу: (А1/А0) х СПП х (ЕКВ/ЗЦП) + СПП х (1 – ЕКВ/ЦП) = ПСП" - передбачена зміна ціни пропозиції у разі зміни курсу гривні до іноземних валют для нерезидентів, що обмежує конкуренцію для резидентів. У пункті 4.1. "ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку продукції за цим Договором у строк до 31 грудня 2020 року включно." - З урахуванням дати проведення закупівлі, строків підписання Договору з переможцем, необхідного часу для виготовлення продукції та її доставки до України - здійснення поставки до 31 грудня є утрудненим, що зменшує конкуренцію. У пункті 6.4.7. "Вартість відібраних зразків продукції для проведення випробувань її якості включається до виробничих витрат ПОСТАЧАЛЬНИКА. У такому випадку ЗАМОВНИК має право зменшити суму оплати пропорційно вартості продукції, відібраної для проведення випробувань, а у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання повідомлення ЗАМОВНИКА, направленого засобами електронної пошти, відшкодувати ЗАМОВНИКУ вартість продукції, відібраної для проведення випробувань." - Положеннями Договору не врегульовано кількість таких зразків, або граничну вартість. Це може призвести до неконтрольованої кількості відібраних зразків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
Відповідно до пункту 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість зміни істотних умов договору про закупівлю у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Специфікацією до проєкту Договору передбачено фіксацію еквіваленту, вираженого в іноземній валюті, за офіційним курсом НБУ. Згідно з пунктом 3.1.2. проєкту Договору у випадках, коли Постачальник є нерезидентом України, ціна одиниці продукції, яка визначена у Специфікації, може переглядатися у випадку зміни на дату надання Постачальником повідомлення про поставку (відповідно до пункту 4.4. проєкту Договору таке повідомлення надсилається Постачальником до Замовника за 30 (тридцять) календарних днів до дати поставки) офіційного курсу гривні до іноземної валюти більше ніж на 3 (три) відсотки від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день закінчення електронного аукціону відповідної процедури закупівлі.
При цьому, відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Постачальник-резидент України не обмежений в можливості ініціювання збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
2. Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (31.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів у наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
3. Пунктом 6.4.4 проекту Договору передбачено надання на запит Замовника методів контролю якості, затверджених рішенням про державну реєстрацію продукції, що постачається. Таким чином, за наявності підстав, передбачених у Додатку 3 до проекту Договору, вхідний контроль якості продукції може проводитися із проведенням лабораторного аналізу з відбором зразків продукції для проведення випробувань відповідно до наданих Постачальником методів контролю якості.
Додаток 4 до тендерної документації (Договір про закупівлю) - температурний режим постачання
Дата подання: 27 вересня 2020 23:57
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:31
Шановний Замовник, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати додаткове пояснення вимог пункту 6.1, Додаток 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю». Вимога договору передбачає наступне: 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити необхідний температурний режим під час зберігання і транспортування продукції відповідно до вимог зберігання до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка має супроводжуватися датчиками температури. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці. Дані датчиків температури мають бути передані ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі не є температуро чутливою продукцією, яка вимагає особливого температурного режиму для забезпечення якого необхідні спеціальні контейнери чи холодильник. Для товарів, що пропонуються передбачений температурний режим зберігання +15 до + 30 градусів. Для перевезення не передбачено температурного режиму, оскільки, виробник забезпечує «стрес-тести» продукції при яких товари піддаються впливу різних позначок - більш низьких та більш високих температур ( а саме -20 та +40 протягом 8 днів та 30 днів відповідно) для перевірки стабліності якості та ефективності товару при можливих температурних коливаннях при перевезені. Усі вироби були кондиціоновані з використанням найгірших умов навколишнього середовища до проведення функціональних випробувань, щоб продемонструвати відсутність негативного впливу на безпеку та ефективність продуктів від впливу цих екстремальних факторів навколишнього середовища. Так, такі тести підтверджують, що продукція зберігає свої якості та зберігає ефективність при перебуванні протягом певного періоду часу при різних низьких та високих температурах. Виробник не передбачає температурний режим перевезення в технічних документах, тому для продукції не забезпечується спеціальні температурні умови та використання температурних датчиків. Додаткове комплектування поставки при системі автоматизований склад не можливе і призведе до здорожчення та ускладнення процесу постачання продукції, а в багатьох випадках до знеможливлення такої поставки. Така вимога договору в даному випадку обмежує участь постачальників із продукцією, що не є температуро чутливою та які згідно правил постачання не застосовують температурний контроль при поставці. Також, чи можливо підтвердити вимоги температурного режиму за допомогою альтернативних документів від виробника, що підтверджують безпечність і збереження якості продукції за різних температур зовнішнього середовища? Чи можливо внести необхідні зміни, які більш чітко зазначать, що температурний контроль необхідний коли це передбачено в технічних документах/виробником? Дякуємо за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України". Звертаємо увагу, що пункт 6.1 Проєкту договору викладено наступним чином: "ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка продукції, щодо якої Виробником встановлено особливі температурні умови (температурний режим) під час її зберігання і транспортування, має супроводжуватися датчиками температури, які передаються ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на етикетці, або зовнішньому пакуванні, або в інструкції із застосування продукції".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-010838-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 10 листопада 2020 16:40
Вимога щодо дискваліфікації Учасника
Шановний Замовнику!

Звертаємо Вашу увагу на те, що після розгляду тендерним комітетом ДП «Медичні закупівлі України» тендерної пропозиції Medtronic Trading NL B.V. вона була допущена до аукціону як така, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до Тендерної документації.
У додатку 1 до тендерної документації наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також зазначено, що учасник закупівлі заповнює поля Таблиці 2 Додатку 1 з інформацією стосовно запропонованого ним Товару (відповідно до вимог до предмета закупівлі).
Відповідно до інформації, яку зазначив Medtronic Trading NL B.V. в Таблиці 2 Додатку 1 учасник пропонує на публічні торги продукцію під торговою назвою «Резолют Інтегріті коронарна стент-система з покриттям зотаролімус», на яку надані реєстраційні документи (Декларація відповідності) та технічна інформація (інструкція, каталог).
https://www.medtronic.com/us-en/healthcare-professionals/products/cardiovascular/stents/resolute-integrity-des.html

Так, додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, зокрема, Термін призначення подвійний антиагрегантної терапії (ПАТ):

«… Можливість призупинення або повного припинення ПАТ через один місяць після встановлення стенту без підвищення ризику тромбозу, підтверджену в рандомізованих дослідженнях, які опубліковані в спеціалізованих актуальних виданнях Європейського товариства кардіологів «Рекомендації з лікування пацієнтів зі STEMI» (ESC Guidelines for the management of acute myocardial infarction in patients presenting with ST-segment elevation) та\або «Рекомендації з лікування пацієнтів з NSTEMI» (ESC guidelines for the management of acute coronary syndromes in patients presenting without persistent ST-segment elevation) та\або «Рекомендацій по реваскуляризації міокарда» (ESC/EACTS Guidelines on myocardial revascularization) та\або інструкціях. Учасник надає копію відповідного спеціалізованого видання, зазначеного вище та/або інструкцію, в яких повинно бути виділено кольором дані рандомізованих клінічних досліджень, які підтверджують таку можливість.….»

На підтвердження цієї вимоги учасник - Medtronic Trading NL B.V надає посилання на офіційну інструкцію Резолют Інтегріті та Глобальну клінічну Програму Резолют основану на 2-х рандомізованих клінічних дослідженнях. Але дослідження на які посилається Учасник стосуються коронарної стент-системи під торговою назвою «Resolute Onyx ™ ZES» (стор. 6, Вступ «Глобальну клінічну Програму Резолют»).
Згідно спеціалізованих актуальних видань Європейського товариства кардіологів «Рекомендації з лікування пацієнтів зі STEMI» (ESC Guidelines for the management of acute myocardial infarction in patients presenting with ST-segment elevation) та «Рекомендацій з лікування пацієнтів з NSTEMI» (ESC guidelines for the management of acute coronary syndromes in patients presenting without persistent ST-segment elevation) саме «Resolute Onyx ™ » є єдиним в лінійці Medtronic стентом з офіційно підтвердженою можливістю короткотривалої ПАТ терапії (1 місяць) для пацієнтів з високим ризиком кровотечі.

На підтвердження вищезазначеного надаєм посилання на офіційний сайт виробника:
https://www.medtronic.com/us-en/healthcare-professionals/products/cardiovascular/stents/resolute-onyx-des.html

«Резолют Інтегріті коронарна стент-система з покриттям зотаролімус» та «Резолют Онікс коронарна стент-система з покриттям зотаролімус» - це два різних медичних вироби. В Сертифікаті Відповідності № PR.289-17, який надає Учасник в тендерній пропозиції - ці вироби зазначені як різні торгові назви (Конкретизована сфера №7 та 8, стор.3 з 5 Сертифікату відповідності).

Надаємо брошюру Resolute Onyx ™ , де є порівняльні таблиці між Resolute Integrity™ та Resolute Onyx ™ , що підтверджує, що це є абсолютно різні медичні вироби,

На підставі наведених даних можна констатувати, що тендерна пропозиція учасника Medtronic Trading NL B.V. не відповідає умовам технічної специфікації і, відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону має бути відхилена Замовником.

Також звертаємо Вашу увагу, що жодний світовий лідер з виробництва коронарних стентів з лікувальним покриттям, зокрема Boston Scientific, Terumo, Biosensors і навіть Medtronic не зможе повністю задовольнити медико-технічні вимоги в тому вигляді, як вони викладені в Тендерній документації (з урахуванням бюджетного призначення), а саме в частині Матеріал стенту та інших вимог до предмета закупівлі. На сьогодні в провідних клініках Європи та багатьох країн світу використовують стенти, які виготовлені з різних матеріалів та мають клінічні підтвердження безпеки та ефективності. Наводимо порівняльну характеристику стентів по виробникам/торгова марка та матеріалу виготовлення:

• Medtronic/ Resolute Onyx™ - Кобальт з платиново-іридіумовою серцевиною;
• Boston Scientific/ Synergy™ - Платина-хром;
• Biosensors/ BioFreedom™ - Медична сталь;
• Terumo/ Ultimaster™ - Кобальт-хром.

Внесення змін до даних технічних вимог, а саме: прибранная пункту 1. Матеріал стенту дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.

Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: переглянути медико-технічні вимоги Додатку 1, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 19:58
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах. Також звертаємо вашу увагу що компанією Medtronic Trading NL B.V. на вимогу технічного завдання : "Термін призначення подвійний антиагрегантної терапії (ПАТ) - Можливість призупинення або повного припинення ПАТ через один місяць після встановлення стенту без підвищення ризику тромбозу, підтверджену в рандомізованих дослідженнях, які опубліковані в спеціалізованих актуальних виданнях Європейського товариства кардіологів «Рекомендації з лікування пацієнтів зі STEMI» (ESC Guidelines for the management of acute myocardial infarction in patients presenting with ST-segment elevation) та\або «Рекомендації з лікування пацієнтів з NSTEMI» (ESC guidelines for the management of acute coronary syndromes in patients presenting without persistent ST-segment elevation) та\або «Рекомендацій по реваскуляризації міокарда» (ESC/EACTS Guidelines on myocardial revascularization) та\або інструкціях. Учасник надає копію відповідного спеціалізованого видання, зазначеного вище та/або інструкцію, в яких повинно бути виділено кольором дані рандомізованих клінічних досліджень, які підтверджують таку можливість", Було надано посилання на "Офіційну інструкцію стента Резолют Інтегріті ", стр. 8 виділений фрагмент, що підтверджує відповідність вищевказаній вимозі. Відповідно вимоги : "Матеріал стенту- Кобальт-хромовий сплав", компанією Medtronic Trading NL B.V. надано "Офіційний лист по складу сплаву_Resolute Integrity" що підтверджує відповідність вищевказаній вимозі.

Документи подані скаржником

10 листопада 2020 16:40
Брошура
10 листопада 2020 16:40
Брошура

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2020
UA-2020-09-11-010838-b6d39ee3e5b214601a19d711944917961
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
Balton Sp z o.o Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 12:23
Medtronic Trading NL B.V. Документи
Допущено до аукціону
ТОВ ЕКОМЕД
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Ортогруп Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

- ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «Cardio 2019_Part 5_Appendices C, C1, D, E, F», в якому міститься документ, зміст якого викладений іншою, ніж українська мовою, що не дає можливості встановити відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; - ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 1 розділу І додатка 2 до тендерної документації; пункт 3 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації; - ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) ДОГОВОРУ/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції. 1.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Якщо учасником надається документ, складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає автентичний переклад такого документа. - ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції; - ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 3 розділу І Додатка 2 до тендерної документації; - ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У разі, якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника: Рішення про призначення керівника, наказ про призначення керівника. У разі, якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена (службова/посадова) особа учасника Довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/- ів учасника, з зазначенням займаної/-их посади/-д згідно з штатним розписом учасника або згідно з трудовим договором. * Учасники-нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані. У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ (ЛИСТ) від уповноваженого органу ТА ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів. Якщо учасником надається документ, складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає автентичний переклад такого документа.

Публічні документи

27 жовтня 2020 12:17
ContractII2017.pdf
27 жовтня 2020 12:17
Invoice.pdf
27 жовтня 2020 12:17
Contrakt_2017.pdf
27 жовтня 2020 12:17
Лист_розяснення.pdf
08 жовтня 2020 14:34
KRS BALTON 2 04 2020.pdf
08 жовтня 2020 14:34
Dodatok2A.pdf
08 жовтня 2020 14:34
Dodatok 2B.pdf
08 жовтня 2020 14:34
Dodatok - 1.pdf
08 жовтня 2020 14:34
Alex PLUS_UKR.pdf
08 жовтня 2020 14:34
ins_uzycia_ZSTC_CFSP_2019_06_UA_wyd_6.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:57
DE_Resolute_Integrity.pdf
09 жовтня 2020 11:57
CoC_PR.289-17_ver_3.pdf
09 жовтня 2020 11:57
Брошура «Resolute ZES».pdf
09 жовтня 2020 11:57
Статут_articles of association.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 19:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:16
Відповідність - МТВ.pdf
09 жовтня 2020 19:16
Інші документи.pdf
09 жовтня 2020 19:16
Реестр документів.pdf

Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
11 жовтня 2020 16:42
Буклет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Balton Sp z o.o

Medtronic Trading NL B.V.

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ Ортогруп

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Medtronic Trading NL B.V. 24 240 065,82
UAH
24 240 065,82
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:57
DE_Resolute_Integrity.pdf
09 жовтня 2020 11:57
CoC_PR.289-17_ver_3.pdf
09 жовтня 2020 11:57
Брошура «Resolute ZES».pdf
09 жовтня 2020 11:57
Статут_articles of association.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Medtronic Trading NL B.V.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій