Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-09-11-007397-b 430bf70a224c43d58d4592358801f7d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицаюк Оксана Михайлівна

+380313122233 kultur.mu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Відділ культури, молоді та спорту Мукачівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02228017
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., місто Мукачево, вулиця Штефана Августина,21
Контактна особа: Грицаюк Оксана Михайлівна
+380313122233
kultur.mu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Відділ культури, молоді та спорту Мукачівської РДА; код-02228017;89600 Україна,Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Штефана Августина,21, Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ціна за одиницю: 23000UAH без ПДВ
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Штефана Августина,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Товар повинен бути якісним. Відповідати діючим нормативним стандартам. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Новак Наталія Іванівна
#2789504443
Переможець 23 000,00
UAH
11 вересня 2020 13:32

Документи

11 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:31
дог._16 від 11.09.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:36
дог._16 від 11.09.2020.pdf укладений
11 вересня 2020 13:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 50 шт 23 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 000,00
UAH