Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 071305 Драгово - Сокирниця км 0+000 – км 16+500 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
95 749 884,00 UAH
UA-2020-09-11-005899-b c3d9fad3c6e3470f9f1ae5bd3dbda445
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:16
Очікувана вартість: 95 749 884,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 478 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957 498,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 071305 Драгово - Сокирниця км 0+000 – км 16+500 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право надати попередню оплату на виконання робіт, що є предметом цього Договору, відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 (тридцять) відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж одного місяця з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актом ф. КБ-2в та довідкою ф.КБ-3. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2020 12:16
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 12:16
Оголошення О 071305.docx
11 вересня 2020 12:16
ТД О 071305.docx
11 вересня 2020 12:16
Додаток 10 проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 62 000 000,00
UAH з ПДВ
62 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" 67 024 918,80
UAH з ПДВ
65 109 912,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 75 067 909,00
UAH з ПДВ
66 042 501,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 76 121 000,00
UAH з ПДВ
66 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 82 000 000,00
UAH з ПДВ
75 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2020 11:11
sign.p7s
27 вересня 2020 11:09
49 Виписка з ЄДР.pdf
27 вересня 2020 11:09
48 Статут .pdf
27 вересня 2020 11:09
55 Копія паспорту.pdf
27 вересня 2020 11:09
51 Відомості з ЄДР .pdf
27 вересня 2020 11:09
42 Проєкт договору .PDF
27 вересня 2020 11:09
41 Ліцензії .pdf
27 вересня 2020 11:09
31 Технічне завдання.PDF
27 вересня 2020 11:09
30 Витяг з реєстру ПДВ .pdf
27 вересня 2020 11:09
29 Гарантія.zip
27 вересня 2020 11:09
21 Інформація ст.17.PDF
27 вересня 2020 11:09
33 Транспортна схема.PDF
27 вересня 2020 11:09
27 Протокол на правочин.pdf
27 вересня 2020 11:09
26 Доручення.PDF
27 вересня 2020 11:09
20 Відгук Мідяниця.pdf
27 вересня 2020 11:09
20 Відгук Львівська.pdf
27 вересня 2020 11:09
15 Накази.zip
27 вересня 2020 11:09
13 Атестат АБЗ.pdf
27 вересня 2020 11:09
12 Гарантійний лист .PDF
27 вересня 2020 11:09
19 КБ3 КБ2В дог 37.zip
27 вересня 2020 11:09
18 Договир_37..pdf
27 вересня 2020 11:09
16 Дипломи ІТР.zip
27 вересня 2020 11:08
5 Копії договорів.zip
27 вересня 2020 11:08
2 Тендерна пропозиція .PDF

Публічні документи

12 жовтня 2020 08:24
sign.p7s
12 жовтня 2020 08:23
Довідка податкова 081020.pdf
12 жовтня 2020 08:23
Довідка МВС 101020.pdf
12 жовтня 2020 08:22
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 08:22
Стаття 17.pdf
12 жовтня 2020 08:22
Стаття 17 ч2.pdf
12 жовтня 2020 08:22
Стаття 17 ч1.pdf
06 жовтня 2020 08:39
sign.p7s
06 жовтня 2020 08:38
23 Аналогічні договора2.pdf
06 жовтня 2020 08:38
23 Аналогічні договора1.pdf
25 вересня 2020 16:59
sign.p7s
25 вересня 2020 16:56
27 Відсутність обтяжень.pdf
25 вересня 2020 16:56
26 Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:56
25 Наявність АБЗ.pdf
25 вересня 2020 16:56
24 Наявність техніки.pdf
25 вересня 2020 16:56
23 Аналогiчнi договора2.pdf
25 вересня 2020 16:56
23 Аналогічні договора1.pdf
25 вересня 2020 16:56
22 Працівники.pdf
25 вересня 2020 16:56
21 Субпідрядники.pdf
25 вересня 2020 16:56
довідка покриття (4).pdf
25 вересня 2020 16:56
виписка по рахунку (4).pdf
25 вересня 2020 16:56
19 Захист довкілля.pdf
25 вересня 2020 16:56
18 Персональні дані.pdf
25 вересня 2020 16:56
16 Печатка.pdf
25 вересня 2020 16:56
15 Дозвільні документи.pdf
25 вересня 2020 16:56
14 Договор.pdf
25 вересня 2020 16:56
12_Статут.pdf
25 вересня 2020 16:56
09 Право підпису.pdf
25 вересня 2020 16:56
07 Свідоцтво лабораторія.pdf
25 вересня 2020 16:56
06 Наявність лабораторії.pdf
25 вересня 2020 16:56
01 Стаття 17.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 12:08
sign.p7s
27 вересня 2020 11:49
Аналогічні договора.rar
27 вересня 2020 11:48
довідки ст17.pdf
27 вересня 2020 11:48
проект договору.pdf
27 вересня 2020 11:48
МЕГО ЛТД Еталон лист.pdf
27 вересня 2020 11:48
АБЗ.rar
27 вересня 2020 11:48
Лабораторія.rar
27 вересня 2020 11:48
Ліцензія з додатком.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка працівники.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка субпідряд.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка наявність ОЗ.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка печатка.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка навяність АБЗ.pdf
27 вересня 2020 11:48
відомості по учасника.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка довкілля.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка ліцензія.pdf
27 вересня 2020 11:48
довідка лабораторія.pdf
27 вересня 2020 11:48
накази.rar
27 вересня 2020 11:48
Паспорт_код_директор.pdf
27 вересня 2020 11:48
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
27 вересня 2020 11:48
транспортна схема.pdf
27 вересня 2020 11:48
електроавтоматика.rar
27 вересня 2020 11:48
Еталон.rar
27 вересня 2020 11:48
НОВА ТЕХНОЛОГІЯ.rar
27 вересня 2020 11:48
Укрескавація.rar
27 вересня 2020 11:48
ВІТ УКРАЇНА.rar
27 вересня 2020 11:48
Будальянс.rar
27 вересня 2020 11:48
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
27 вересня 2020 11:48
техпаспорта мегомакс.pdf
27 вересня 2020 11:48
техпаспорта ШБУ58.pdf
27 вересня 2020 11:48
ЄВРОБУДПЛЮС1.rar
27 вересня 2020 11:48
Укрескавація лист.jpg
27 вересня 2020 11:48
лист підтвердження ШБУ58.pdf
27 вересня 2020 11:48
лист нова технологія.pdf
27 вересня 2020 11:48
лист гудронатор.pdf
27 вересня 2020 11:48
лист євробуд.pdf
27 вересня 2020 11:48
сертифікати.rar
27 вересня 2020 11:48
інформація сертифікати.pdf
27 вересня 2020 11:48
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 11:06
sign.p7s
25 вересня 2020 11:05
Сертифікати копії.pdf
25 вересня 2020 11:05
Статут сканкопія нова.pdf
25 вересня 2020 11:05
сертифікати.zip
25 вересня 2020 11:05
сертифікати 1.rar
25 вересня 2020 11:05
Накази на працівників 2.PDF
25 вересня 2020 11:05
Накази на працівників.PDF
25 вересня 2020 11:05
0 Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 11:05
Техпаспорти ПБС.zip
25 вересня 2020 11:05
Проект договору.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат суміш.PDF
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат на цемент 4.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат на цемент.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат на цемент 2.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат на цемент 1.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат еластатор.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат 14001.pdf
25 вересня 2020 11:05
Сертифікат ISO 9001.pdf
25 вересня 2020 11:05
Водії5.pdf
25 вересня 2020 11:05
Облікові картки ПБС.pdf
25 вересня 2020 11:05
Листи погодження.pdf
25 вересня 2020 11:04
Дов_рен_сть Харчук.pdf
25 вересня 2020 11:04
Дов_рен_сть Харчук2.pdf
25 вересня 2020 11:04
Відгук 89.pdf
25 вересня 2020 11:04
864.zip
25 вересня 2020 11:04
Дов_дка 864.pdf
25 вересня 2020 11:04
виписка 864.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 12:13
sign.p7s
27 вересня 2020 12:11
Аналогічний досвід.rar
27 вересня 2020 12:11
Наявність техніки.rar
27 вересня 2020 12:11
Повноваження.rar
27 вересня 2020 12:11
Сертифікати.rar
27 вересня 2020 12:11
Працівники.rar
27 вересня 2020 12:11
3. Інформація ст. 17.pdf
27 вересня 2020 12:11
2. Додаток № 3 Форма ТП.pdf
27 вересня 2020 12:11
Лабараторія.rar
27 вересня 2020 12:11
АБЗ.rar
27 вересня 2020 12:11
Банківська гарантія.rar
27 вересня 2020 12:11
Сертифікат ISO.pdf
27 вересня 2020 12:11
Копія витягу ПДВ.pdf
27 вересня 2020 12:10
21. Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Відхилено 62 000 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:27
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"
#03581210
Переможець 65 109 912,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 20:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 14:28

Документи

05 жовтня 2020 14:27
sign.p7s
05 жовтня 2020 14:27
Прот_453.pdf
28 вересня 2020 13:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Гарантійний лист від 25.09.2020 №709 ТОВ «Агрошляхбуд-М», не відповідає всім встановленим вимогам. 2. У пунктах 1, 2, 3, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18 та 19 Довідки про виконання аналогічного договору від 25.09.2020 № 23 зазначені обсяги робіт не відповідають обсягам зазначеним у наданих копіях актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в). 3. Відгуки від Зіньківської міської ради Полтавської області від 24.06.2020 № 02-24/783 та від 17.08.2020 № 02-24/1003, не відповідають всім встановленим вимогам (містять не повну інформацію). 4. Відгук від Попівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області від 17.08.2020 № 02-20/371, не відповідає всім встановленим вимогам (містить не повну інформацію). 5. Відгук від Дейкалівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області від 02.06.2020 № 228, не відповідає всім встановленим вимогам (містить не повну інформацію). 6. Відгук від Тарасівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області від 17.08.2020 № 02-46/588, не відповідає всім встановленим вимогам (містить не повну інформацію). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку №4 цієї тендерної документації. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці №2 Додатку №4. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів)» Учасником має бути надана інформація за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці №4 Додатку №4 тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки(-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - кольорову скан копію з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2020 року. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Гарантійний лист Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 2. Довідку про виконання аналогічного договору із внесеними змінами та доповненнями. 3. Позитивні відгуки від Зіньківської міської ради Полтавської області, в яких обов’язково має бути зазначено: дату їх видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору 4. Позитивний відгук від Попівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області, в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 5. Позитивний відгук від Дейкалівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області, в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 6. Позитивний відгук від Тарасівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області, в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 20:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"
#03581210
65 109 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 жовтня 2020 20:09
Дог_135.pdf укладений
22 жовтня 2020 20:08
sign.p7s зміни до договору
26 жовтня 2020 12:38
Доп_1_135 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку