Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння
Очікувана вартість
1 298 966,00 UAH
UA-2020-09-11-005260-b eefda248b0d544adb0adaea0d175b420
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:49
Очікувана вартість: 1 298 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 494,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38968 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Мова тендерних пропозицій-українська; Вид та умови забезпечення тендерних пропозицій-електронна банківська гарантія, що надається згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:44
Тендерна документація.doc
11 вересня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 15:44
Тендерна документація.doc
11 вересня 2020 11:51
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 11 вересня 2020 13:48
Дата відповіді: 11 вересня 2020 15:47
Шановний Замовнику. Що Ви маєте на увазі, вимагаючи скан-копії професійних сертифікатів??? Ким він видається? Яких професій? Яким НПА (нормативно правовим актом) регулюється порядок отримання таких сертифікатів? І чи такі сертифікати взагалі існують? І чому Ви вимагаєте гарантування наявності не менше 4 кваліфікованих працівників? В ліцензійних умовах ця вимога звучить трохи інакше. І Вам на попередніх тендерах, аналогічних цей закупівлі, це вже вказували.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглянув ваше запитання та повідомляє, що тендерну документацію скориговано та оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович 687 000,00
UAH з ПДВ
687 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЖСПЕЦТЕХ-ЗАХІД" 839 000,00
UAH з ПДВ
799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА" 1 090 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 10:58
Довідка МВС 2020-10-05.pdf
30 вересня 2020 10:18
Свідоцтво Ромашко.pdf
30 вересня 2020 10:18
Договір Ромашко.pdf
30 вересня 2020 10:18
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 10:18
Диплом Ромашко.pdf
27 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
27 вересня 2020 12:42
Довідка працівники.PDF
27 вересня 2020 12:42
Витяг з ЄДР.PDF
27 вересня 2020 12:42
Довідка ч 1 та 2 статті 17.pdf
27 вересня 2020 12:42
Ліцензія Мартинюк.PDF
27 вересня 2020 12:42
Тендерна пропозиція.PDF
27 вересня 2020 12:42
Техпаспорт PAJERO 2.jpg
27 вересня 2020 12:42
Відгук ДЮСШ.jpg
27 вересня 2020 12:42
Довідка стаття 17.PDF
27 вересня 2020 12:42
Довідка субпідряд.PDF
27 вересня 2020 12:42
Довідка мат-тех база.PDF
27 вересня 2020 12:42
Додаток до Договору.pdf
27 вересня 2020 12:42
1-ДФ.PDF
27 вересня 2020 12:42
Диплом Чорний.pdf
27 вересня 2020 12:42
Техпаспорт PAJERO 1.jpg
27 вересня 2020 12:42
Довідка довкілля.PDF
27 вересня 2020 12:42
Договір з додатками.pdf
27 вересня 2020 12:42
Диплом квпіа (3).png
27 вересня 2020 12:42
Довідка РФ.PDF
27 вересня 2020 12:42
Повноваження підпис.PDF
27 вересня 2020 12:42
Витяг з Єдиного податку.PDF
27 вересня 2020 12:42
Додаток до Договору (2).pdf
27 вересня 2020 12:42
Паспорт код завірені.PDF
27 вересня 2020 12:42
Диплом Мартинюк.pdf
27 вересня 2020 12:41
Свідоцтво Мартинюк.pdf
27 вересня 2020 12:41
Паспорт Код Мартинюк.PDF

Публічні документи

28 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
26 вересня 2020 14:25
техпаспорт авто.pdf
26 вересня 2020 14:25
1ДФ 1-2 квартал учасн.pdf
26 вересня 2020 14:25
1ДФ 1-2 квартал суб.pdf
26 вересня 2020 14:25
лист-згода.pdf
26 вересня 2020 14:25
лист не купувати в РФ.pdf
26 вересня 2020 14:25
захист довкілля.pdf
26 вересня 2020 14:25
паспорт Литвинюк СО.pdf
26 вересня 2020 14:25
лист працівники.pdf
26 вересня 2020 14:25
дипломи ЛАО.pdf
26 вересня 2020 14:25
дипломи.pdf
26 вересня 2020 14:25
трудова керівника робіт.pdf
26 вересня 2020 14:25
працівники суб.pdf
26 вересня 2020 14:25
працівники.pdf
26 вересня 2020 14:25
мтб.pdf
26 вересня 2020 14:25
кошториси2.pdf
26 вересня 2020 14:25
кошториси1.pdf
26 вересня 2020 14:25
Лист-відгук.pdf
26 вересня 2020 14:25
витяг ЄДР субпідрядника.pdf
26 вересня 2020 14:25
ліцензія.pdf
26 вересня 2020 14:25
Проект договору.pdf
26 вересня 2020 14:25
санкції.pdf
26 вересня 2020 14:25
субпідряд.pdf
26 вересня 2020 14:25
ст17 субпідряд.pdf
26 вересня 2020 14:25
ст17.pdf
26 вересня 2020 14:25
наказ ориг.pdf
26 вересня 2020 14:25
Статут.pdf
26 вересня 2020 14:25
протокол.pdf
26 вересня 2020 14:25
право підпису.pdf
26 вересня 2020 14:25
пропозиція.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 09:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мартинюк Василь Іванович

ПП "ПОЖСПЕЦТЕХ-ЗАХІД"

ТОВ МПП "ЛЕОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович
#1904417691
Переможець 687 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 10:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 08:39

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: інформація про працівників стосовно необхідної кількості осіб не відповідає вимогам замовника - не менше 4 осіб. У складі тендерної пропозиції ПП Мартинюк Василь Іванович надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт, де зазначено наявність працівників у кількості 3 особи: Мартинюк В.І., Чорний О.В., Ященко П.П., що не відповідає вимогам замовника щодо кількості виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежогасіння не менше чотирьох осіб. 2. Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг по предмету закупівлі), зокрема: -Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізаціїї, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень - не менше 1 особи. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікаціїї», «Електрична інженерія». При цьому стаж роботи за вказаним видом робіт не менше 3 років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше 5 років. -Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду - не менше 1 особи. -Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно - вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду - не менше 1 особи. Кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежогасіння повинна становити не менше чотирьох осіб. Для підтвердження інформаціїї про працівників, зазначених у довідці Учасник подає: -скан-копія документа про освіту для керівника робіт; -скан-копії кваліфікаційних документів (свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ) про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт. 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович
#1904417691
687 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:18
File0001.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:06
Договір №120.PDF укладений
13 жовтня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 687 000,00
UAH