Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння та стільці різні
Очікувана вартість
941 800,00 UAH
UA-2020-09-11-004951-b 9053ef4665d54e6394d3be43a48831fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:46
Очікувана вартість: 941 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 418,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації.
Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. Стілець
2. Крісло
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. 39112000-0 Стільці
2. 39113000-7 Сидіння та стільці різні
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1070 штуки
Сидіння та стільці різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:38
Перелiк_змiн_273_2.docx
21 вересня 2020 17:33
Проект_договору_273_нова_редакція_2.doc
21 вересня 2020 17:32
ТД_273_нова редакція_2.docx
21 вересня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:38
Перелiк_змiн_273_2.docx
14 вересня 2020 20:26
Перелiк_змiн_273.docx
21 вересня 2020 17:33
Проект_договору_273_нова_редакція_2.doc
14 вересня 2020 20:26
Проект_договору_273_нова редакція.doc
11 вересня 2020 11:43
Проект_договору_273.doc
21 вересня 2020 17:32
ТД_273_нова редакція_2.docx
14 вересня 2020 20:25
ТД_273_нова редакція.docx
11 вересня 2020 11:42
ТД_273.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 16 вересня 2020 17:11
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:13
Чи будуть розглядатся аналоги стільців? Можна пропонувати стільці, каркас якого виготовлено з круглої труби діаметром 25 мм (передні та задні опори), спинка повністю обтягнута тканиною?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Технічні характеристики визначені відповідно виробничим потребам університету та зазначені у Додатку №4 тендерної документації.
Технічні вимоги
Дата подання: 16 вересня 2020 17:27
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:13
Доброго дня. Будуть розглядатися аналоги предмету закупівлі, а саме: якщо стільці будуть виготовлені з круглої труби діаметром 25 мм (передні та задні опори), а спинка повністю обтягнута тканиною. Дякую.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Технічні характеристики визначені відповідно виробничим потребам університету та зазначені у Додатку №4 тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна 941 000,00
UAH з ПДВ
905 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 937 970,00
UAH з ПДВ
937 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 09:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:31
Ліцензування.pdf
07 жовтня 2020 16:31
Корупція фіз особа.pdf
07 жовтня 2020 16:31
Відповідність ч.2 ст.17.pdf
07 жовтня 2020 16:31
Відповідність п.12 ст.17.pdf
28 вересня 2020 20:19
Електронний підпис
28 вересня 2020 20:17
скан0223.pdf
28 вересня 2020 20:17
Платіжне доручення.pdf
28 вересня 2020 20:17
5 Проект договору.pdf
28 вересня 2020 20:17
3 Відповідність ст 17.pdf
28 вересня 2020 20:17
2 Відповідність ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна

ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна
#3001311281
Відхилено 905 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:35
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2311000832
Переможець 937 970,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

1) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно ДОДАТКУ № 2 тендерної документації на закупівлю 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Сидіння та стільці різні). Підтвердженням відповідності визначеним тендерною документацією критеріям є надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції: «2.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), в якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (виробниче приміщення, відповідне обладнання, транспортні засоби та інше). Надати підтверджуючі документи 3.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виробництва та поставки аналогічних товарів (у довідці вказати ПІП працівників, освіту, посаду, досвід роботи). 3.2. Для підтердження наявності в учасника працівників, зазначених ним у Довідці 3.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії їх трудових книжок, накази про прийняття на роботу. 4.1. Копія виконаного договору з вищим навчальним закладом, або іншим підприємством та додатки до нього. 4.2. Копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договором у п.4.1. (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару тощо). 4.3. Лист-відгук, виданий контрагентом, з яким було укладено договір зазначений у п. 4.1. із указанням дати, номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків щодо поставки аналогічного товару.». 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна повинен подати документи, що підтверджують його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.

Документи

05 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2311000832
937 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:07
Договір НУБіП №пм20-60-в-570.pdf укладений
21 жовтня 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 937 970,00
UAH