Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення медичних оглядів працівників
Очікувана вартість
287 676,35 UAH
UA-2020-09-11-004823-b ba8e1ab752254252b1d33a20ac639dcd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Коротенко

+380487056208 korotenkotatuana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б
Контактна особа: Тетяна Коротенко
+380487056208
korotenkotatuana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:10
Очікувана вартість: 287 676,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 438,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
490 послуга
Проведення періодичного медичного огляду чоловіків з рентгенограмою, аналізами (крові, сечі) та ЕКГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
112 послуга
Проведення періодичного медичного огляду жінок з рентгенограмою, аналізами (крові, сечі), оглядом гінеколога з проведенням бактеріоло-гічного (на флору) і цитологічного (на атипічні клітини) дослідження та ЕКГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
307 послуга
Проведення психофізіологічної експертизи працівникам, зайнятим на роботах, що потре-бують професійного добору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється у національній валюті України, у безготівковій формі, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Сторонами акту про надання послуг та надання рахунку, виставленого Виконавцем. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:08
Інши вимоги.docx
11 вересня 2020 11:37
Технічна специфікації до предмету закупівлі.pdf
11 вересня 2020 11:37
Проєкт Договору.docx
15 вересня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:08
Інши вимоги.docx
11 вересня 2020 11:37
Інши вимоги.docx
11 вересня 2020 11:37
Технічна специфікації до предмету закупівлі.pdf
11 вересня 2020 11:37
Проєкт Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 28" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 253 000,02
UAH з ПДВ
210 072,13
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР №29" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 211 910,51
UAH з ПДВ
210 472,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:28
цінова пропозиція253000.02.pdf
25 вересня 2020 16:28
відомості про учасника.pdf
25 вересня 2020 16:28
довідка про печатку.pdf
25 вересня 2020 16:28
лист-згода20200925.pdf
25 вересня 2020 16:28
сертифікат 1 категорії.pdf
25 вересня 2020 16:28
витяг з ЄДР.pdf
25 вересня 2020 16:28
ліцензія +Ойстраха.pdf
25 вересня 2020 16:28
ліцензія.pdf
25 вересня 2020 16:28
виписка з ЄДР.pdf
25 вересня 2020 16:28
статут.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:33
проект договору.pdf
23 вересня 2020 15:32
кваліфікаційні вимоги.pdf
23 вересня 2020 15:31
Пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 28" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КНП "КДЦ №29" ОМР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 28" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02774639
Переможець 210 072,13
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 13:43

Документи

01 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 28" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02774639
210 072,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:17
180-20 доп1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 15:45
Договір.PDF укладений
19 жовтня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди відповідно до п.п.4 п. 9.1. Договору продовжити строк дії Договору №ТМО-180/20 від 19.10.2020 р. до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: ТМО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)