Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бланк Голова адміністрації, бланк Заступник голови з питань ЖКГ, бланк Заступник голови з організаційних питань, бланк Начальник управління з орг. роботи, бланк Начальник управління ЖКГ, бланк Картка особистого прийому громадян, бланк Подорожній лист + нумерація, бланк Контрольний лист, бланк Особистий рахунок працівника
Очікувана вартість
2 185,50 UAH
UA-2020-09-11-003501-b 88c2263dc3624d9b8a367f3aa7eb2bc1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гершанович-Попкова Неля Станіславівна

380577252977 shev_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459172
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Науки, 17-А
Контактна особа: Гершанович-Попкова Неля Станіславівна
380577252977
shev_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12050 штуки
бланк Голова адміністрації, бланк Заступник голови з питань ЖКГ, бланк Заступник голови з організаційних питань, бланк Начальник управління з орг. роботи, бланк Начальник управління ЖКГ, бланк Картка особистого прийому громадян, бланк Подорожній лист + нумерація, бланк Контрольний лист, бланк Особистий рахунок працівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, просп. Науки, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару в безготівковій формі у розмірі 100% його вартості протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання накладної представниками Сторін після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Лотох Микола Георгійович
#1958600952
Переможець 2 185,50
UAH
11 вересня 2020 11:01

Документи

11 вересня 2020 11:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:04
Договір.pdf укладений
11 вересня 2020 11:03