Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення (заміна вікон) ДНЗ №21 по вул. Данила Галицького, 28)
Очікувана вартість
49 917,24 UAH
UA-2020-09-11-002124-b 72d2cc9384f448b29842fdfc686be6e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білюк

+380680449796 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Олена Білюк
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт приміщення (заміна вікон) ДНЗ №21 по вул. Данила Галицького, 28 - 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення (заміна вікон) ДНЗ №21 по вул. Данила Галицького, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 21, вул. Данила Галицького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШАХУБ МІЛУДІ
#2551917277
Переможець 49 917,24
UAH
11 вересня 2020 10:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №2 від 18.12.2020 до Д №360 від 11.09.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. розділу «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти у наступній редакції: «2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботу, передбачену п. 1.1. цього договору, до «21» грудня 2020 р.» Пункт 3.1. розділу «СУМА ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «3.1. Вартість підрядних робіт, що доручені для виконання Підряднику складає згідно Договірної ціни: 44 777,76 грн. (сорок чотири тисячі сімсот сімдесят сім грн. 76 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML