Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів -за ДК 021:2015 - 50750000-7
Очікувана вартість
99 924,00 UAH
UA-2020-09-11-002055-c cf7cca0049ed4a3ab5a98415e64af20d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теліщук Ірина Михайлівна

380683026955 ZAICHENJA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
Код ЄДРПОУ: 05415786
Вебсайт: http://clinic.gov.ua/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Контактна особа: Теліщук Ірина Михайлівна
380683026955
ZAICHENJA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 15:21
Очікувана вартість: 99 924,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, Верхня, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Щомісяця Виконавець надає Замовнику для підпису Акт. На підставі підписаного Сторонами Акту проводяться розрахунки за надані послуги впродовж 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Замовника, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2020року. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:00
Додаток №4 (зі змінами) від 15.09.2020.docx
15 вересня 2020 13:00
Оголошення (зі змінами) від 15.09.2020.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №2.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №3.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №1.docx
15 вересня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:00
Додаток №4 (зі змінами) від 15.09.2020.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №4.docx
15 вересня 2020 13:00
Оголошення (зі змінами) від 15.09.2020.docx
11 вересня 2020 14:46
Оголошення.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №2.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №3.docx
11 вересня 2020 14:46
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

копія паспорту
Дата подання: 14 вересня 2020 15:45
Дата відповіді: 15 вересня 2020 12:57
Шновний Замовнику, просимо видлити вимогу п. 1 Додатку № 4 щодо надання паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Паспорт - є персональними даними учасника. Ви не маєте права його вимагати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За розглядом Вашого запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів - за ДК 021:2015 - 50750000-7» встановлена вимога щодо надання Учасником «паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)». Звертаємо Вашу увагу, що даний документ вимагається лише для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців та є обов’язковим документом, що підтверджує повноваження щодо підпису документів для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Окрім того, наголошуємо, що відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. А, також, відповідно до вимог Закону України «Про обробку персональних даних», дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди. На виконання зазначених імперативних законодавчих норм п.11 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів - за ДК 021:2015 - 50750000-7» встановлена вимога щодо надання Учасником «Лист-згода (листи) у довільній формі на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних усіх працівників Учасника, яких буде залучено до виконання робіт/надання послуг».
Таким чином, нами жодним чином не було зазначено вимог, які дискримінують учасників. Документи згідно спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів - за ДК 021:2015 - 50750000-7» викладено згідно усіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, у Замовника не має підстав для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів - за ДК 021:2015 - 50750000-7».
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 вересня 2020 15:48
Дата відповіді: 15 вересня 2020 13:03
Просимо видалити вимогу п. 10 Додтаку № 4, а саме "Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) (послуги з технічного обслуговування ліфтів В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ) із зазначенням повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору (ів), стану виконання договору (ів) з наданням сканкопії договору (ів) з усіма додатками, актів наданих послуг. Аналогічними договорами є договори з наданням послуг з технічного обслуговування ліфтів в закладах охорони здоров'я, які подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Вимога про надання аналогічного договору на технічне обслуговування ліфтів саме В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ - дискримінаційна, так як звужує коло учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За розглядом Вашого запитання повідомляємо наступне.
У відповідь на вашу вимогу було внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів - за ДК 021:2015 - 50750000-7».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРПРОФЛІФТ 74 904,73
UAH з ПДВ
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Максван 96 960,06
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 99 923,61
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:27
посвідчення кваліф.pdf
25 вересня 2020 21:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 10:22
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:21
Статут ТОВ Максван.pdf
23 вересня 2020 10:21
розрахунок вартості.PDF
23 вересня 2020 10:21
цінова пропозиція.PDF
23 вересня 2020 10:21
Акти Домком-Житомир.PDF
23 вересня 2020 10:21
Опис документів.PDF
23 вересня 2020 10:21
Лицензия.pdf
23 вересня 2020 10:21
Посвідчення .PDF
23 вересня 2020 10:21
Виписка ПДВ.pdf
23 вересня 2020 10:21
Дозвіл.pdf
23 вересня 2020 10:21
відомості про учасника.PDF

Публічні документи

28 вересня 2020 14:01
Цінова пропозиція.PDF
28 вересня 2020 14:01
5. Статут.PDF
28 вересня 2020 14:01
14. Копія чинного дозволу.PDF
28 вересня 2020 14:01
11. Листи-згоди.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРПРОФЛІФТ

ТОВ Максван

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРПРОФЛІФТ
#40054863
Переможець 41 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРПРОФЛІФТ
#40054863
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:26
Договір 240-К від 26.10.2020.pdf укладений
26 жовтня 2020 10:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 жовтня 2020 12:05
13 666,67 UAH UA578201720343121002200012085
ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
UA073226690000026006300117270
ТОВ "УКРПРОФЛIФТ"
Оплачений
23 листопада 2020 11:44
13 666,67 UAH UA578201720343121002200012085
ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
UA073226690000026006300117270
ТОВ "УКРПРОФЛIФТ"
Оплачений
09 грудня 2020 12:04
13 666,66 UAH UA578201720343121002200012085
ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
UA073226690000026006300117270
ТОВ "УКРПРОФЛIФТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 833,33 UAH)