Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
Очікувана вартість
203 000,00 UAH
UA-2020-09-11-002024-c 7b7958b1a5254db5b8d0eb84bcc3cd14
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поздняков Роман Михайлович

+380673807334 zbs@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081331
Вебсайт: http://starzbs.at.ua
Місцезнаходження: 31103, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. Гончара (Ворошилова), 22
Контактна особа: Поздняков Роман Михайлович
+380673807334
zbs@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 09:00
Очікувана вартість: 203 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 015,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються Учасникамм, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Система керування кліматчиною камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата 65% протягом 30 банківських днів з моменту надання рахунку Аванс 30 Банківські 65
Поставка товару Решта суми договору - 35%- протягом 45 банківських днів з моменту поставки та встановлення товару, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 35

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:14
ТД по системі керування кліматичної камери від 30.09.2020 -Зміни 2 -в систему.docx
30 вересня 2020 15:14
Зміни 2 (2).PDF
25 вересня 2020 15:03
ТД по системі керування кліматичної камери від 24.09.2020 -Зміни 1 - копия.docx
25 вересня 2020 15:03
Зміни 1 (2).PDF
11 вересня 2020 14:43
ТД по системі керування кліматичної камери від 08.09.2020 в систему.docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 1 (Перелік та кількість товару) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 2 (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 3 ( Технічна специфікація) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 4 ( Перелік документів на підтвердження відповідності технічним вимогам) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 6 (Перелік документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним кри (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 5 (Дані на товар) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 7 (Зразок довідки про відсутність підстав для відмови ) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 8 (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 10 (Зразок згоди з умовами проєкту договору ) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 9 (Проєкт договору про закупівлю) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 11 (Зразок згоди на обробку персональних даних) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 12 (Зразок декларації про відповідність) (1).docx
30 вересня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:14
ТД по системі керування кліматичної камери від 30.09.2020 -Зміни 2 -в систему.docx
30 вересня 2020 15:14
Зміни 2 (2).PDF
25 вересня 2020 15:03
ТД по системі керування кліматичної камери від 24.09.2020 -Зміни 1 - копия.docx
25 вересня 2020 15:03
Зміни 1 (2).PDF
11 вересня 2020 14:43
ТД по системі керування кліматичної камери від 08.09.2020 в систему.docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 1 (Перелік та кількість товару) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 2 (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 3 ( Технічна специфікація) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 4 ( Перелік документів на підтвердження відповідності технічним вимогам) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 6 (Перелік документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним кри (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 5 (Дані на товар) (1).docx
11 вересня 2020 14:43
Додаток 7 (Зразок довідки про відсутність підстав для відмови ) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 8 (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 10 (Зразок згоди з умовами проєкту договору ) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 9 (Проєкт договору про закупівлю) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 11 (Зразок згоди на обробку персональних даних) (1).docx
11 вересня 2020 14:42
Додаток 12 (Зразок декларації про відповідність) (1).docx

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій