Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of plants / installations, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities (Current repairs of the gas consumption measuring point in terms of determining the physical and chemical parameters at Oparsky PMUGS)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Федоров Дмитро Володимирович 380444612284 fedorov-dv@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Діяк А.І. (044) 461-23-10 diyak-ai@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Fedorov Dmytro 380444612284 fedorov-dv@utg.ua |
Additional contacts: |
Diyak A. (044) 461-23-10 diyak-ai@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 13 254 123,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 541,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 397623 UAH |
Publication date: | 11 вересня 2020 14:27 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 13 254 123 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 132 541 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45250000-4: Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів з моменту прийняття Робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця суму вартості прийнятих Робіт (за виключенням 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 90 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок (10 (десять) відсотків вартості прийнятих робіт) проводиться Замовником протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та за умови наявності підписаних всіх актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) за цим договором. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:56 |
тд_1001_20_148_додаток_4_проект договору_н.р.pdf | |
19 листопада 2020 16:56 |
тд_1001_20_148_додаток_1_Технічні вимоги_н.р.pdf | |
19 листопада 2020 16:56 |
тд_1001_20_148_н.р.pdf | |
19 листопада 2020 16:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.pdf | |
29 жовтня 2020 17:53 |
тд_1001_20_148_додаток_2_перелік інформації_н.р.2.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
11 вересня 2020 14:24 |
тд_1001_20_148_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи важливість для Замовника проведення закупівлі якісного обладнання, яке відповідає нормативно-правовим нормам України, а також стислі терміни виконання договору, «початок» процедури оцінки відповідності (перевірка типу) не гарантує отримання відповідного Сертифікату перевірки типу на момент постачання обладнання.
Згідно п. 6 Додатку 3 до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94): «… У разі коли тип не відповідає вимогам Технічного регламенту, що застосовуються, призначений орган відмовляє у видачі сертифіката перевірки типу та повідомляє про це заявнику з наданням детальних причин своєї відмови.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000066 ● 032cfccd321e4455b435a48f339d2484
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-09-11-001899-c 11.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 23.07.2021 № 247 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ) з ідентифікаційним номером UA-2020-09-11-001899-c на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 17.08.2021 складено та оприлюднено висновок про виявлення порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону і зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За висновком Держаудитслужби порушення полягає в тому, що Замовник в умовах тендерної документації встановив вимогу щодо можливості надання документів переможцем закупівлі у паперовому вигляді. Держаудитслужба свій висновок аргументує наступним. Замовником у пункті 3 «Вимоги до документів, що надаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання» додатку ІІІ тендерної документації встановлено вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у пп.3) п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель такі документи: 3.1. копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; 3.2. опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (за формою, яка наведена у Додатку V-в до тендерної документації)», чим, на погляд Держаудитслужби, не дотримав вимог частини восьмої статті 12 Закону. Дійшовши такого висновку, Держаудитслужба зобов’язала АТ «Укртрансгаз» здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень. АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство) не погоджується ані з висновком, Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ) з ідентифікаційним номером UA-2020-09-11-001899-c, в частині встановлення порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону щодо можливості надання документів переможцем закупівлі у паперовому вигляді, ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити Товариство на підставі наступного. 1. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дана норма містить загальні вимоги до обміну інформацією та документами під час подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки, одночасно, інші статті Закону містять конкретні вказівки щодо подання певних видів документів як для учасника так і для переможця процедури закупівлі, зокрема, частини третя та шоста статті 17 Закону, частина друга статті 41 Закону (документи для укладання договору про закупівлю). 2. Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону надано наступне визначення переможцю процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Додаток ІІІ «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ* ТОРГІВ, ПОРЯДКУ І СТРОКІВ ЇХ НАДАННЯ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 19 листопада 2020 року № 1001/20/148-зм-3, містить вимоги до документів переможця процедури закупівлі, тобто до учасника, який вже пройшов конкурентні етапи: подання тендерних пропозицій та їх оцінки. Вимога про надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру і опитувальника учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці встановлена виключно для переможця торгів, який змінює статус учасника процедури на переможця процедури закупівлі після прийняття Замовником у порядку статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення повідомлення про намір укласти договір. Замовник ставить вимогу до переможця закупівлі надати певний перелік документів, при цьому, Замовник надає переможцю на власний розсуд обрати спосіб надання документів в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель. Одночасно Замовник надає примітку, що він не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник не порушив вимоги частини 8 статті 12 Закону щодо способу надання інформації та документів, оскільки під час проведення безпосередньо процедури закупівлі від учасників не вимагалося подання інформації у паперовому вигляді, а для переможця Замовник навпаки розширив можливості надати документи для укладання договору про закупівлю. 3. Частиною першою статті 41 Закону зазначається, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Статтею 207 ЦК України встановлено, що правочин укладається у письмовій формі. Умовами тендерної документації також встановлені вимоги щодо істотних умов та форми договору, Замовником обрано паперовий вираз письмової форми договору, що відповідає чинному законодавству, тому і супутні документи до нього, як то дозвільний документ/опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці доречно отримати в паперовій формі, між тим, Замовник вимагає надання таких документів, але спосіб: паперовий чи електронний залишає на розсуд переможця. Крім того, частиною другою статті 41 Закону зобов’язано переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, і при цьому Закон його не зобов’язує надавати такі документи електронною системою закупівель. Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, Товариство вважає його безпідставним і нелогічним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Одним із головних завдань органу фінансового контролю є моніторинг закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» перевірка закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Відповідно до частин шостої та сьомої статті 8 Закону орган фінансового моніторингу за результатами моніторингу процедури закупівлі складає висновок, в якому обов’язково зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу конкретної процедури закупівлі, та зобов’язання щодо усунення цих порушень. Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 затверджено Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. У своєму висновку Держаудитслужба по-перше, не конкретизує які саме заходи Замовник повинен вчинити для усунення виявлених порушень, по-друге, зобов’язує Замовника здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, що суперечить вимогам частин шостої та сьомої статі 8 Закону та статтям 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Висновком Держаудитслужба формально виконує вимоги пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, а фактично надає оцінку діям Замовника в майбутніх процедурах закупівлі і вимагає вчинити превентивні заходи недопущення вчинення гіпотетичних порушень. Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ) з ідентифікаційним номером UA-2020-09-11-001899-c та неприйнятним в частині зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень.
2021-08-25 17:10:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ |
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | не визначено |
Дата відкриття провадження: | 03 вересня 2021 |
Документи:
14 вересня 2021 09:35
|
Електронний підпис |
31 серпня 2021 11:50
|
Адмін позов (поточний ремон Опарське ВУПГЗ).pdf |
14 вересня 2021 09:35
|
Електронний підпис |
31 серпня 2021 11:50
|
Електронний підпис |
31 серпня 2021 11:50
|
Адмін позов (поточний ремон Опарське ВУПГЗ).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 16:24
|
ТОВ "НОРДІК-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ТГІ СИСТЕМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ МБС-Інжинірінг | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МБС-Інжинірінг #38591355 |
Переможець |
13 017 450,00
UAH
|
12 січня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:58
|
ДУ_1_від_30.12.2021_до_дог_2102000002.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 15:28
|
2102000002.pdf | укладений |
03 лютого 2021 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) |
Номер договору про закупівлю: | 2102000002 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |