Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ)
Construction of plants / installations, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities (Current repairs of the gas consumption measuring point in terms of determining the physical and chemical parameters at Oparsky PMUGS)
Очікувана вартість
13 254 123,33 UAH
UA-2020-09-11-001899-c 071084c9b02b4fbb99a37258030fe0de
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Дмитро Володимирович

380444612284 fedorov-dv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Федоров Дмитро Володимирович
380444612284
fedorov-dv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Діяк А.І.
(044) 461-23-10
diyak-ai@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Fedorov Dmytro
380444612284
fedorov-dv@utg.ua
Additional contacts: Diyak A.
(044) 461-23-10
diyak-ai@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 11:10
Очікувана вартість: 13 254 123,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 541,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 397623 UAH
Publication date: 11 вересня 2020 14:27
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 13 254 123 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 132 541 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45250000-4: Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-07-002621-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-07-002621-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «Current repairs of the gas consumption measuring point in terms of determining the physical and chemical parameters at Oparsky PMUGS». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Current repairs of the gas consumption measuring point in terms of determining the physical and chemical parameters at Oparsky PMUGS
CPV: 45250000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів з моменту прийняття Робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця суму вартості прийнятих Робіт (за виключенням 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт). Пiсляоплата 45 Календарні 90
Iнша подія Остаточний розрахунок (10 (десять) відсотків вартості прийнятих робіт) проводиться Замовником протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та за умови наявності підписаних всіх актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) за цим договором. Пiсляоплата 45 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:56
тд_1001_20_148_додаток_4_проект договору_н.р.pdf
29 жовтня 2020 17:53
тд_1001_20_148_додаток_4_проект договору_н.р.1.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_4_проект договору.pdf
19 листопада 2020 16:56
тд_1001_20_148_додаток_1_Технічні вимоги_н.р.pdf
29 жовтня 2020 17:53
тд_1001_20_148_додаток_1_Технічні вимоги_н.р.1.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_1_Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2020 16:56
тд_1001_20_148_н.р.pdf
29 жовтня 2020 17:53
тд_1001_20_148_н.р.2.pdf
15 жовтня 2020 16:46
тд_1001_20_148_н.р.1.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148.pdf
19 листопада 2020 16:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.pdf
29 жовтня 2020 17:53
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.pdf
15 жовтня 2020 16:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
29 жовтня 2020 17:53
тд_1001_20_148_додаток_2_перелік інформації_н.р.2.pdf
15 жовтня 2020 16:46
тд_1001_20_148_додаток_2_перелік інформації_н.р.1.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_2_перелік інформації.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
11 вересня 2020 14:24
тд_1001_20_148_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміна в додатку II
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:24
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:19
Доброго дня. Замовником внесено зміни щодо подання сертифікатів на обладнання, а саме видалено вимогу щодо достатньості повідомлення від відповідного органу про початок процедури сертифікації на момент подачі тендерної пропозиції. Чим визвані ці зміни? Просимо повернути дану вимогу в додаток ІІ до тендерної документації, адже з такими вимогами були успішно проведені інші тендери Замовника і вимоги щодо повідомлення про початок сертифікації було достатньо для нормального проведення тендерної процедури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Враховуючи важливість для Замовника проведення закупівлі якісного обладнання, яке відповідає нормативно-правовим нормам України, а також стислі терміни виконання договору, «початок» процедури оцінки відповідності (перевірка типу) не гарантує отримання відповідного Сертифікату перевірки типу на момент постачання обладнання.
Згідно п. 6 Додатку 3 до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94): «… У разі коли тип не відповідає вимогам Технічного регламенту, що застосовуються, призначений орган відмовляє у видачі сертифіката перевірки типу та повідомляє про це заявнику з наданням детальних причин своєї відмови.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-23-000066 ● 032cfccd321e4455b435a48f339d2484
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.07.2021 № 247

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-09-11-001899-c 11.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 23.07.2021 № 247 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ) з ідентифікаційним номером UA-2020-09-11-001899-c на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 17.08.2021 складено та оприлюднено висновок про виявлення порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону і зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За висновком Держаудитслужби порушення полягає в тому, що Замовник в умовах тендерної документації встановив вимогу щодо можливості надання документів переможцем закупівлі у паперовому вигляді. Держаудитслужба свій висновок аргументує наступним. Замовником у пункті 3 «Вимоги до документів, що надаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання» додатку ІІІ тендерної документації встановлено вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у пп.3) п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель такі документи: 3.1. копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; 3.2. опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (за формою, яка наведена у Додатку V-в до тендерної документації)», чим, на погляд Держаудитслужби, не дотримав вимог частини восьмої статті 12 Закону. Дійшовши такого висновку, Держаудитслужба зобов’язала АТ «Укртрансгаз» здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень. АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство) не погоджується ані з висновком, Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ) з ідентифікаційним номером UA-2020-09-11-001899-c, в частині встановлення порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону щодо можливості надання документів переможцем закупівлі у паперовому вигляді, ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити Товариство на підставі наступного. 1. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дана норма містить загальні вимоги до обміну інформацією та документами під час подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки, одночасно, інші статті Закону містять конкретні вказівки щодо подання певних видів документів як для учасника так і для переможця процедури закупівлі, зокрема, частини третя та шоста статті 17 Закону, частина друга статті 41 Закону (документи для укладання договору про закупівлю). 2. Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону надано наступне визначення переможцю процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Додаток ІІІ «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ* ТОРГІВ, ПОРЯДКУ І СТРОКІВ ЇХ НАДАННЯ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 19 листопада 2020 року № 1001/20/148-зм-3, містить вимоги до документів переможця процедури закупівлі, тобто до учасника, який вже пройшов конкурентні етапи: подання тендерних пропозицій та їх оцінки. Вимога про надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру і опитувальника учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці встановлена виключно для переможця торгів, який змінює статус учасника процедури на переможця процедури закупівлі після прийняття Замовником у порядку статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення повідомлення про намір укласти договір. Замовник ставить вимогу до переможця закупівлі надати певний перелік документів, при цьому, Замовник надає переможцю на власний розсуд обрати спосіб надання документів в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель. Одночасно Замовник надає примітку, що він не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник не порушив вимоги частини 8 статті 12 Закону щодо способу надання інформації та документів, оскільки під час проведення безпосередньо процедури закупівлі від учасників не вимагалося подання інформації у паперовому вигляді, а для переможця Замовник навпаки розширив можливості надати документи для укладання договору про закупівлю. 3. Частиною першою статті 41 Закону зазначається, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Статтею 207 ЦК України встановлено, що правочин укладається у письмовій формі. Умовами тендерної документації також встановлені вимоги щодо істотних умов та форми договору, Замовником обрано паперовий вираз письмової форми договору, що відповідає чинному законодавству, тому і супутні документи до нього, як то дозвільний документ/опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці доречно отримати в паперовій формі, між тим, Замовник вимагає надання таких документів, але спосіб: паперовий чи електронний залишає на розсуд переможця. Крім того, частиною другою статті 41 Закону зобов’язано переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, і при цьому Закон його не зобов’язує надавати такі документи електронною системою закупівель. Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, Товариство вважає його безпідставним і нелогічним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Одним із головних завдань органу фінансового контролю є моніторинг закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» перевірка закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Відповідно до частин шостої та сьомої статті 8 Закону орган фінансового моніторингу за результатами моніторингу процедури закупівлі складає висновок, в якому обов’язково зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу конкретної процедури закупівлі, та зобов’язання щодо усунення цих порушень. Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 затверджено Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. У своєму висновку Держаудитслужба по-перше, не конкретизує які саме заходи Замовник повинен вчинити для усунення виявлених порушень, по-друге, зобов’язує Замовника здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, що суперечить вимогам частин шостої та сьомої статі 8 Закону та статтям 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Висновком Держаудитслужба формально виконує вимоги пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, а фактично надає оцінку діям Замовника в майбутніх процедурах закупівлі і вимагає вчинити превентивні заходи недопущення вчинення гіпотетичних порушень. Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Опарському ВУПЗГ) з ідентифікаційним номером UA-2020-09-11-001899-c та неприйнятним в частині зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень.

2021-08-25 17:10:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ
Дата публікації: 31 серпня 2021
Номер відкриття провадження: не визначено
Дата відкриття провадження: 03 вересня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 грудня 2020
UA-2020-09-11-001899-c071084c9b02b4fbb99a37258030fe0de
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 16:24
ТОВ "НОРДІК-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ТГІ СИСТЕМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МБС-Інжинірінг Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на виконання вимоги п.п. 2.3.3. Додатку ІІ до тендерної документації, не надано скан-копію/-ї іншого/-их документа/-ів (крім відгуку), який підтверджує виконання аналогічного договору. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 2.3.3 Додатку ІІ до тендерної документації: Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від замовника/-ів, для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** та сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів***, який/-і підтверджує/-ють виконання договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.3.1.). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сканкопію/-ї (з оригіналу та/або копії) іншого/-их документа/-ів*** (крім відгуку), який/-і підтверджує/-ють виконання договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів, складеній згідно підпункту 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації.

Документи

27 листопада 2020 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:21
Лист вологомір.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:21
Лист вологомір.pdf
27 листопада 2020 12:17
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:40
58._Контроллер_ФХП.pdf.p7s
27 листопада 2020 11:39
58._Контроллер_ФХП.pdf
27 листопада 2020 11:39
55._Паспорт_вологомiр.pdf.p7s
27 листопада 2020 11:39
55._Паспорт_вологомiр.pdf
27 листопада 2020 11:33
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:32
55._Паспорт_вологомiр.pdf.p7s
27 листопада 2020 11:32
55._Паспорт_вологомiр.pdf
27 листопада 2020 11:32
54._Контроллер_ФХП.pdf.p7s
27 листопада 2020 11:32
54._Контроллер_ФХП.pdf
29 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:45
30. Переклад зонд.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:45
29. зонд.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:45
28. Дозвіл.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:45
14. Статут.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:45
10. Опитувальник.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:45
9. Відгук.pdf.p7s
29 жовтня 2020 15:45
ДОВIДКА_EС.pdf
29 жовтня 2020 15:45
9.ЕБГ_ПНТ_UA-2020-09-11-001899-c.zip
29 жовтня 2020 15:45
31 паспорт хромотограф.pdf
29 жовтня 2020 15:45
30. Переклад зонд.pdf
29 жовтня 2020 15:45
29. зонд.pdf
29 жовтня 2020 15:45
28. Дозвіл.pdf
29 жовтня 2020 15:45
14. Статут.pdf
29 жовтня 2020 15:45
10. Опитувальник.pdf
29 жовтня 2020 15:45
9. Відгук.pdf

Документи

27 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 21:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:49
10.ВПВ_ст.17.pdf
26 листопада 2020 21:49
9.Проект_договору.pdf.p7s
26 листопада 2020 21:49
9.Проект_договору.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.1.3.Ліцензії.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.1.1.Дозвільні_документи.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.2.9.ПАСПОРТ GC700XA.pdf.p7s
26 листопада 2020 21:49
8.2.9.ПАСПОРТ GC700XA.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.2.2.Технічні_умови_ПВПП.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.2.1.6.Паспорт блок.pdf.p7s
26 листопада 2020 21:49
8.2.1.6.Паспорт блок.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.2.1.5.Контроллер ФХП.pdf.p7s
26 листопада 2020 21:49
8.2.1.5.Контроллер ФХП.pdf
26 листопада 2020 21:49
8.2.1.1.Паспорт вологомір.pdf.p7s
26 листопада 2020 21:49
8.2.1.1.Паспорт вологомір.pdf
26 листопада 2020 21:49
2.3.1.2. Лист відгук.pdf
26 листопада 2020 21:49
2.3.1.1.Аналогічний_договір.pdf

Документи

27 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:56
Dovirenist Davidchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
Nakaz_Davydchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
Dovirenist_Davydchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
Bankivska Licenzia.zip
27 листопада 2020 11:55
202431-ГР-2679.ZIP
27 листопада 2020 11:55
Bank_licenzia.zip
27 листопада 2020 11:55
ZMIN_3_202431-ГР-2679.ZIP
27 листопада 2020 11:55
51 Сертифікат BKF(R) IIC.zip
27 листопада 2020 11:55
ZMIN_2_202431-ГР-2679.ZIP
27 листопада 2020 11:55
39 Сертифікат на обігрівач.zip
27 листопада 2020 11:55
50 контр ФХП_280519.zip
27 листопада 2020 11:55
ZMIN_202431-ГР-2679.zip
27 листопада 2020 11:55
38 CP VARITHERM DPA.zip
27 листопада 2020 11:55
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
49 Декларація tiras.zip
27 листопада 2020 11:55
37 Пож. сертиф2020.zip
27 листопада 2020 11:55
48 Сертифікат DOZOR-S 1055.zip
27 листопада 2020 11:55
36 CertificateEx_G.zip
27 листопада 2020 11:55
47 Сертифікат tiras_p.zip
27 листопада 2020 11:55
35 ПАСПОРТ блок-бокс.zip
27 листопада 2020 11:55
46 Дозвіл ДОЗОР.zip
27 листопада 2020 11:55
45 Сертифікат DOZOR-S.zip
27 листопада 2020 11:55
23 Паспорт_вологомір.zip
27 листопада 2020 11:54
43 Редуктор.zip
27 листопада 2020 11:54
21 Дозвола.zip
27 листопада 2020 11:54
20 Ліцензія.zip
27 листопада 2020 11:54
31 ПАСПОРТ_GC370XA_Д_6.zip
27 листопада 2020 11:54
30 Сертифікат Дистрибютора.zip
27 листопада 2020 11:54
16 Паспорт директора.zip
27 листопада 2020 11:54
27 ТУ Вузол відбору проби.zip
27 листопада 2020 11:54
12 Опис та Статут ТГІ СИСТЕМ.zip
27 листопада 2020 11:54
11 Протокол зміни назви.zip
27 листопада 2020 11:54
10 Опитувальник контрагента.zip
27 листопада 2020 11:54
9.1 Відгук замовника 2.zip
27 листопада 2020 11:54
8 Договір 1.zip
27 листопада 2020 11:54
9 Договір 2.zip
27 листопада 2020 11:54
8.1 Лист відгук 1.zip
27 листопада 2020 11:54
4 Скан підтверджень по МТР.zip
27 листопада 2020 11:53
3 Довідка про наявність МТР.zip

Документи

27 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:01
сметна документация.zip
21 січня 2021 13:36
Електронний підпис
21 січня 2021 13:36
Електронний підпис
21 січня 2021 13:34
Договірна ціна.pdf
21 січня 2021 13:34
13. Опитувальник.pdf
21 січня 2021 13:33
13. Опитувальник.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
17. Довідка ст 17.pdf
21 січня 2021 13:33
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
8. Сертифікат ИСО МБС.pdf
21 січня 2021 13:33
4. Наказ директор.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
4. Наказ директор.pdf
21 січня 2021 13:33
1. Довідка ДФС.pdf
21 січня 2021 13:33
1. Довідка ДФС.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
Договірна ціна.pdf.p7s
21 січня 2021 13:32
Розрахунок вартості.zip
21 січня 2021 13:32
17. Довідка ст 17.pdf.p7s
21 січня 2021 13:32
10. Паспорт директора.pdf
21 січня 2021 13:32
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 13:32
6. Довідка ст 17.pdf
21 січня 2021 13:32
6. Довідка ст 17.pdf.p7s
21 січня 2021 13:32
2.Довідка МВС.pdf
21 січня 2021 13:32
2.Довідка МВС.pdf.p7s
27 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:45
Технічний опис 1.rar
27 листопада 2020 12:45
Технічний опис 2.rar
27 листопада 2020 12:45
18.2 Протоколи - посвідчення.rar
27 листопада 2020 12:45
25. Банківська гарантія 1899-с.zip
27 листопада 2020 12:45
22. Опитувальник юр особи.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:45
23. Гарантийний лист.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:45
23. Гарантийний лист.pdf
27 листопада 2020 12:45
22. Опитувальник юр особи.pdf
27 листопада 2020 12:45
19. Довідка загальна.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
20. Довідка субпідряд.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
20. Довідка субпідряд.pdf
27 листопада 2020 12:44
18.1 накази.rar
27 листопада 2020 12:44
18. Довідка персонал.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
17. Дозвіл МБС-Інжинірінг.pdf
27 листопада 2020 12:44
19. Довідка загальна.pdf
27 листопада 2020 12:44
17. Дозвіл МБС-Інжинірінг.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
18. Довідка персонал.pdf
27 листопада 2020 12:44
16. Ліцензія, Дозвола МБС.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
16. Ліцензія, Дозвола МБС.pdf
27 листопада 2020 12:44
15. Сертифікат ИСО МБС.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
15. Сертифікат ИСО МБС.pdf
27 листопада 2020 12:44
14.3 Позитиіний відгук.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
14.3 Позитиіний відгук.pdf
27 листопада 2020 12:44
14. Довідка досвід виконання.pdf
27 листопада 2020 12:44
10. Паспорт директора.pdf
27 листопада 2020 12:44
10. Паспорт директора.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
11. Довідка МТБ.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
11. Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2020 12:43
8. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
8. Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 12:43
9. Опис змін у статуті.pdf
27 листопада 2020 12:43
6. Протокол зміни статуту.pdf
27 листопада 2020 12:43
5.1 Довідка право підпису.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
6. Протокол зміни статуту.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
9. Опис змін у статуті.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
1.Статут підприємства.pdf
27 листопада 2020 12:43
4. Наказ директор.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
1.Статут підприємства.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
5.1 Довідка право підпису.pdf
27 листопада 2020 12:43
5. Зразок підпису керівника.pdf
27 листопада 2020 12:43
4. Наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "НОРДІК-БУД"

ТОВ ТГІ СИСТЕМ

ТОВ МБС-Інжинірінг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МБС-Інжинірінг 13 150 000,00
UAH
13 017 450,00
UAH
Документи
ТОВ ТГІ СИСТЕМ 13 248 000,00
UAH
13 115 458,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:01
сметна документация.zip
21 січня 2021 13:36
Електронний підпис
21 січня 2021 13:36
Електронний підпис
21 січня 2021 13:34
Договірна ціна.pdf
21 січня 2021 13:34
13. Опитувальник.pdf
21 січня 2021 13:33
13. Опитувальник.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
17. Довідка ст 17.pdf
21 січня 2021 13:33
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
8. Сертифікат ИСО МБС.pdf
21 січня 2021 13:33
4. Наказ директор.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
4. Наказ директор.pdf
21 січня 2021 13:33
1. Довідка ДФС.pdf
21 січня 2021 13:33
1. Довідка ДФС.pdf.p7s
21 січня 2021 13:33
Договірна ціна.pdf.p7s
21 січня 2021 13:32
Розрахунок вартості.zip
21 січня 2021 13:32
17. Довідка ст 17.pdf.p7s
21 січня 2021 13:32
10. Паспорт директора.pdf
21 січня 2021 13:32
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2021 13:32
6. Довідка ст 17.pdf
21 січня 2021 13:32
6. Довідка ст 17.pdf.p7s
21 січня 2021 13:32
2.Довідка МВС.pdf
21 січня 2021 13:32
2.Довідка МВС.pdf.p7s
27 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:45
Технічний опис 1.rar
27 листопада 2020 12:45
Технічний опис 2.rar
27 листопада 2020 12:45
18.2 Протоколи - посвідчення.rar
27 листопада 2020 12:45
25. Банківська гарантія 1899-с.zip
27 листопада 2020 12:45
22. Опитувальник юр особи.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:45
23. Гарантийний лист.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:45
23. Гарантийний лист.pdf
27 листопада 2020 12:45
22. Опитувальник юр особи.pdf
27 листопада 2020 12:45
19. Довідка загальна.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
20. Довідка субпідряд.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
20. Довідка субпідряд.pdf
27 листопада 2020 12:44
18.1 накази.rar
27 листопада 2020 12:44
18. Довідка персонал.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
17. Дозвіл МБС-Інжинірінг.pdf
27 листопада 2020 12:44
19. Довідка загальна.pdf
27 листопада 2020 12:44
17. Дозвіл МБС-Інжинірінг.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
18. Довідка персонал.pdf
27 листопада 2020 12:44
16. Ліцензія, Дозвола МБС.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
16. Ліцензія, Дозвола МБС.pdf
27 листопада 2020 12:44
15. Сертифікат ИСО МБС.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
15. Сертифікат ИСО МБС.pdf
27 листопада 2020 12:44
14.3 Позитиіний відгук.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:44
14.3 Позитиіний відгук.pdf
27 листопада 2020 12:44
14. Довідка досвід виконання.pdf
27 листопада 2020 12:44
10. Паспорт директора.pdf
27 листопада 2020 12:44
10. Паспорт директора.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
11. Довідка МТБ.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
11. Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2020 12:43
8. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
8. Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 12:43
9. Опис змін у статуті.pdf
27 листопада 2020 12:43
6. Протокол зміни статуту.pdf
27 листопада 2020 12:43
5.1 Довідка право підпису.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
6. Протокол зміни статуту.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
9. Опис змін у статуті.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
1.Статут підприємства.pdf
27 листопада 2020 12:43
4. Наказ директор.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
1.Статут підприємства.pdf.p7s
27 листопада 2020 12:43
5.1 Довідка право підпису.pdf
27 листопада 2020 12:43
5. Зразок підпису керівника.pdf
27 листопада 2020 12:43
4. Наказ директор.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:56
Dovirenist Davidchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
Nakaz_Davydchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
Dovirenist_Davydchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
Bankivska Licenzia.zip
27 листопада 2020 11:55
202431-ГР-2679.ZIP
27 листопада 2020 11:55
Bank_licenzia.zip
27 листопада 2020 11:55
ZMIN_3_202431-ГР-2679.ZIP
27 листопада 2020 11:55
51 Сертифікат BKF(R) IIC.zip
27 листопада 2020 11:55
ZMIN_2_202431-ГР-2679.ZIP
27 листопада 2020 11:55
39 Сертифікат на обігрівач.zip
27 листопада 2020 11:55
50 контр ФХП_280519.zip
27 листопада 2020 11:55
ZMIN_202431-ГР-2679.zip
27 листопада 2020 11:55
38 CP VARITHERM DPA.zip
27 листопада 2020 11:55
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 листопада 2020 11:55
49 Декларація tiras.zip
27 листопада 2020 11:55
37 Пож. сертиф2020.zip
27 листопада 2020 11:55
48 Сертифікат DOZOR-S 1055.zip
27 листопада 2020 11:55
36 CertificateEx_G.zip
27 листопада 2020 11:55
47 Сертифікат tiras_p.zip
27 листопада 2020 11:55
35 ПАСПОРТ блок-бокс.zip
27 листопада 2020 11:55
46 Дозвіл ДОЗОР.zip
27 листопада 2020 11:55
45 Сертифікат DOZOR-S.zip
27 листопада 2020 11:55
23 Паспорт_вологомір.zip
27 листопада 2020 11:54
43 Редуктор.zip
27 листопада 2020 11:54
21 Дозвола.zip
27 листопада 2020 11:54
20 Ліцензія.zip
27 листопада 2020 11:54
31 ПАСПОРТ_GC370XA_Д_6.zip
27 листопада 2020 11:54
30 Сертифікат Дистрибютора.zip
27 листопада 2020 11:54
16 Паспорт директора.zip
27 листопада 2020 11:54
27 ТУ Вузол відбору проби.zip
27 листопада 2020 11:54
12 Опис та Статут ТГІ СИСТЕМ.zip
27 листопада 2020 11:54
11 Протокол зміни назви.zip
27 листопада 2020 11:54
10 Опитувальник контрагента.zip
27 листопада 2020 11:54
9.1 Відгук замовника 2.zip
27 листопада 2020 11:54
8 Договір 1.zip
27 листопада 2020 11:54
9 Договір 2.zip
27 листопада 2020 11:54
8.1 Лист відгук 1.zip
27 листопада 2020 11:54
4 Скан підтверджень по МТР.zip
27 листопада 2020 11:53
3 Довідка про наявність МТР.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МБС-Інжинірінг

ТОВ ТГІ СИСТЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МБС-Інжинірінг
#38591355
Переможець 13 017 450,00
UAH
12 січня 2021 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МБС-Інжинірінг
#38591355
13 017 450,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 15:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:58
ДУ_1_від_30.12.2021_до_дог_2102000002.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:28
2102000002.pdf укладений
03 лютого 2021 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю)
Номер договору про закупівлю: 2102000002
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 03 лютого 2022
Сума оплати за договором: 15 128 602,55
UAH (в тому числі ПДВ 2 521 433,76 UAH)