Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2020-09-11-000890-c 0cbed6c2718f44b9bff0d952c2bac54e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:25
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Мережеве обладнання, код ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги, застосовані критерії оцінки – ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
427 шт
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі рахунку та видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Мережеве обладнання, код ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги, застосовані критерії оцінки – ціна. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:25
Оголошенння мережеве обладнання.doc
11 вересня 2020 11:25
ДОДАТОК 5 Проект договору.doc
11 вересня 2020 11:25
Тендерна документація мережеве обладнання 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 216 756,00
UAH з ПДВ
216 756,00
UAH з ПДВ
Документи
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ 234 196,00
UAH з ПДВ
234 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
07 жовтня 2020 08:58
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:35
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:29
Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2020 10:29
Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 10:29
Порівняльна таблиця.pdf
22 вересня 2020 10:29
Договір.pdf
22 вересня 2020 10:29
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:29
накладна 1.jpg
25 вересня 2020 13:29
ІНН (завірений).pdf
25 вересня 2020 13:29
договір 76.pdf
25 вересня 2020 13:29
накладна.jpg
25 вересня 2020 13:29
Лист про несертифікацію.pdf
25 вересня 2020 13:29
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 13:29
mikrotik.pdf
25 вересня 2020 13:29
Лист про сертифікати.pdf
25 вересня 2020 13:29
MikroTik-RB960PGS-spec.pdf
25 вересня 2020 13:29
Паспорт (завірений).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Переможець 216 756,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 15:47

Вимога про усунення невідповідностей

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» Код в ЄДРПОУ / ІПН - 40048577 Юридична адреса: вул. Маричанська, 18, м. Київ, Україна, 03040 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-11-000890-c ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в документі: Довідка учасника про виконання аналогічного договору не містить інформації про контактних осіб замовника за аналогічним договором. - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 Тендерної документації - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО КОНТАКТНИХ ОСІБ та телефони замовника за аналогічним договором. 2. Перелік виявлених невідповідностей: - Тендерна пропозиція не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі начальника відділу тендерних продажів Сидорук Сергій, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються відповідно до Додатку 1 ТД. Натомість тендерна пропозиція учасника підписана електронним підписом директора ТзОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» Линець Олександром Юрійовичем. - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються відповідно до Додатку 1 ТД. Заступник міського голови, Голова тендерного комітету Ігор ФАРТУШОК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
216 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:17
Звіт про виконання мережеве обладнання.pdf укладений
02 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:06
Додаткова угода 1 мережеве обладнання.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:47
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:27
Договір мережеве обладнання.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 листопада 2020 11:00
210 216,00 UAH UA538201720344270003000053290
Виконком УМР
UA493209840000026001210377843
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
Оплачений
20 листопада 2020 11:00
5 940,00 UAH UA538201720344270003000053290
Виконком УМР
UA493209840000026001210377843
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
Оплачений
27 листопада 2020 10:23
180,00 UAH UA538201720344270003000053290
Виконком УМР
UA493209840000026001210377843
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни відповідно до п.5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 26-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 216 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 056,00 UAH)