Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 11:56 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2020 12:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
23 вересня 2020 16:47 |
00000000 |
23 вересня 2020 16:29 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
23 вересня 2020 16:29 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
05 жовтня 2020 12:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
23 вересня 2020 16:47 |
00000000
|
||||
23 вересня 2020 16:29 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
23 вересня 2020 16:29 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 19 жовтня 2020 19:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000043 ● b955f35e5ef249cd9ffc975363faf012
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 № 262
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 09.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 №262
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2020-09-10-010519-b 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-16 16:15:45
Пояснення щодо встановлених за результатами мониторингу порушень
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику Станіславу КОСІНОВУ
Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-010519-b від 11.12.2020 року про наступне.
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019), (далі – Закон) тендерна документація розроблена та затверджена тендерним комітетом КЕВ м. Харків (далі – Замовник) і оприлюднена для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Під час розробки тендерної документації Замовник дотримувався вимог Закону щодо умов тендерної документації, а саме: тендерна документація містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема, декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Щодо першого питання:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить виключного переліку документів, які можуть підтвердити застосовування Учасником заходів із захисту довкілля, а тому наводити у тендерній документації перелік таких заходів є обмеженням прав учасників. Крім того, Замовник у відповідності до форми Додатку 8 до тендерної документації лише зобов’язав учасника при виконання робіт дотримуватись заходів з захисту довкілля та природоохоронного законодавства, що відповідає чинному законодавству України.
Таким чином, встановлення вимоги щодо дотримання учасниками заходів із захисту довкілля не порушує Законодавство про публічні закупівлі.
Щодо другого питання:
У відповідності до частини 3 статті 31 Закону:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Таку вимогу про усунення порушення (далі – Вимога) було 21 жовтня 2020 року розміщено ТОВ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» в електронній системі закупівель.
Але, ПП "СПЕЦБУДМОНТАЖ-18" подав скаргу до Антимонопольного комітету України, яка 22 жовтня 2020 року була прийнята до розгляду, а у відповідності до частини 17 статті 18 Закону «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.»
Тобто, електронна площадка була заблокована для будь-яких дій Замовника. Тому у тендерного комітету КЕВ м. Харків не було можливості раніше відповісти на Вимогу. Після того, як Антимонопольний комітет України 16 листопада 2020 року о 22 -17 за київським часом опублікував в електронній системі закупівель рішення по скарзі ПП "СПЕЦБУДМОНТАЖ-18", а саме: відмову у задоволенні скарги – перебіг строків відкритих торгів було поновлено 17.11.2020 року (торги було розблоковано). Того ж дня тендерний комітет на своєму засідання ( протокол № 361) розглянув Вимогу та затвердив відповідь на Вимогу.
Але, із-за причин, які не залежать від Замовника, а саме: площадка закупівель https://my.zakupki.prom.ua/ не надала можливості секретарю тендерного комітету розмістити в електронній системі закупівель відповідь на Вимогу. Оскільки всупереч закону, який говорить, що «Перебіг строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги…» Замовник не зміг через електронну систему закупівель відповісти.
На засіданні тендерного комітету, яке відбулося 17.11.2020 року (протокол №363) було прийняти рішення, оскільки перебіг строків відкритих торгів було поновлено 17.11.2020 року, а у Замовника є у запасі на відповідь чотири дні («Перебіг строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги…») – надати письмову відповідь на Вимогу про усунення порушення № UA-2020-09-10-010519-b.a2 шляхом надсилання на адресу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНВІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» рекомендованого листа ( з повідомленням). Що і було виконано у той же день.
Таким чином, дії Замовника повністю відповідають частині 3 статті 31 Закону
Щодо третього питання:
У відповідності до пункту 16 статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у тому числі що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлі.
Так, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДВІКС» виявлена невідповідність, а саме:
1. На виконання пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника ТОВ «БУДВІКС» у складі тендерної пропозиції надав Довідку №62/30 від 30.09.2020 року (за формою ІV), де в пункті 1 Зазначив Договір №53 від 09.03.2016 року, ціна договору 354195,60 грн., що суперечить відомостям, які зазначені у листі-відгуку №1808 від 28.08.2020 року Замовника будівництва, який вказав суму договору №53 – 269552,28 грн. Зазначена Замовником будівництва інформація підтверджується, оскільки до Договору №53 від 09.03.2016 року було складено додаткову угоду № 1 від 29.12.2016 року на зменшення суми договору. Також, в пункті 7 Довідки №62/30 від 30.09.2020 року вказано інформацію про договір №1т/10 від 01.10.2018 року, ціна договору – 101498,04 грн., що суперечить відомостям, які зазначені у листі-відгуку №21 від 14.08.2020 року Замовника будівництва, який вказав суму договору №1т/10 – 608988,23 грн. Зазначена Замовником будівництва інформація підтверджується самим Договором №1т/10, де вказано суму договору – 608988,23 грн.
Тобто, при вказанні інформації у Довідці №62/30 ТОВ «БУДВІКС» допустив дві технічні помилки. Але, всі підтверджуючі документи щодо виконання ТОВ «БУДВІКС» аналогічних договорів, були надані в повному обсязі. Тому, Замовником, у відповідності до пункту 16 статті 29 Закону, у встановлений Законом термін в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності (помилки).
У встановлений Законом термін ТОВ «БУДВІКС» виправив невідповідність в інформації про наявність виконання аналогічного (-них) договору (-ів), надавши оновлену довідку вих. №1/26 від 26.11.2020 року, чим повністю усунув виявлену Замовником невідповідність в інформації та документах у цій частині.
2. На виконання пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації Замовника ТОВ «БУДВІКС» у складі тендерної пропозиції надав копію Протоколу №2 від 01.08.2018 року загальних зборів учасників та копію наказу №3-К від 01.08.2018 року про вступ на посаду директора ТОВ «БУДВІКС», де вказано підставу – Протокол №3 від 01.08.2018 року загальних зборів засновників (учасників).
У відповідності до пункту 16 статті 29 Закону, у встановлений Законом термін Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
У встановлений Законом термін ТОВ «БУДВІКС» виправив невідповідність в інформації, а саме: виправив описку, яка була присутня при складанні наказу №3-К від 01.08.2018 року, надавши виправлений Наказ про призначення директора, чим повністю усунув виявлену Замовником невідповідність в інформації та документах у цій частині. Також, ТОВ «БУДВІКС» надав Довідку про уповноважену особу вих №2/26 від 26.11.2020 року, де вказав об’єктивні обставини, що обґрунтовують відсутність у ТОВ «БУДВІКС» інших документів у відповідності до пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації.
Слід зауважити, що Закон не обмежує учасників в їх праві на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлі, і не містить чіткої вимоги, що для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлі, він (учасник) не має права довантажувати документи, які на його (учасника) думку документально підтверджують усунення цих невідповідностей.
Також, Закон не обмежує право Замовника вимагати від учасників усунення протягом 24 годин невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Для цього він (Замовник) розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, учасником ТОВ «БУДВІКС» підтверджена його відповідність кваліфікаційному критерію та підтверджено право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлі і його тендерна пропозиція не підлягає відхиленню.
Також Замовник повідомляє, що роботи зазначені у оголошенні № UA-2020-09-10-010519-b закуповуються з метою здійснення капітального ремонту будівлі казарми у військовому містечку №2 за адресою: м. Харків, Кільцевий проїзд,2. Зазначене військове містечко є місцем дислокації нещодавно сформованої військової частини, військовослужбовцям якої потрібні належні умови для розміщення. Не своєчасний капітальний ремонт будівлі казарми призведе до підриву боєготовності та зриву повноцінної функціональності військової частини.
Додатки:
1. Сканована копія протоколу засідання тендерного комітету №363 від 17.11. 2020 року.
2. Сканована копія листа-відповіді до ТОВ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА – 8» від 17.11.2020 року (другий екземпляр КЕВ м. Харків)
З повагою,
Начальник квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків
підполковник Олексій САЛЬНИЙ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами питання надання відповіді на вимогу (звернення) встановлено порушення вимоги частини третьої статті 31 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 15:54
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 18:22
|
00000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 15:39
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 15:38
|
0000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
21 січня 2022 12:49
|
00000000 | зміни до договору |
30 листопада 2021 12:02
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 листопада 2021 12:01
|
00000000 | зміни до договору |
09 серпня 2021 17:32
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
09 серпня 2021 16:50
|
00000000 | зміни до договору |
30 липня 2021 11:25
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 липня 2021 11:15
|
00000000 | зміни до договору |
26 липня 2021 17:40
|
0000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 липня 2021 17:39
|
00000000 | зміни до договору |
11 березня 2021 13:57
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
11 березня 2021 13:56
|
00000000 | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:27
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:25
|
00000000 | укладений |
17 грудня 2020 17:36
|
000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
17 грудня 2020 17:33
|
0000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
17 грудня 2020 17:33
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
17 грудня 2020 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |