Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний; стілець учнівський)
Очікувана вартість
116 212,73 UAH
UA-2020-09-10-010190-b 9673f240cb754bbb850713036eff0c7c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черепенко Оксана Петрівна

+380974432835 CherepenkOksana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 14200760
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Контактна особа: Черепенко Оксана Петрівна
+380974432835
CherepenkOksana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:13
Очікувана вартість: 116 212,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 581,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Святотроїцька, 68. Вид закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у п.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Крайній термін поставки може бути змінено з метою дотримання наступної вимоги: протягом 3 робочих днів з моменту підписання Сторонами договору поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Стіл учнівський одномісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
70 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: за рахунок субвенції з державного бюджету - 81348.91 грн., співфінансування з місцевого бюджету - 34863.82 грн.Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 17:13
Оголошення (шкільні меблі) І гімназія.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТОЛКАЧ ТАМАРА САВЕЛІЇВНА" 96 530,00
UAH з ПДВ
96 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Покатило Сергій Григорович 108 500,00
UAH з ПДВ
107 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 112 000,00
UAH з ПДВ
108 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2020 10:22
Електронний підпис
19 вересня 2020 10:20
ISO_14001_2015_копія завірені.pdf
19 вересня 2020 10:20
ISO 9001_2015 завірені.pdf
19 вересня 2020 10:20
техн, договір.pdf
19 вересня 2020 10:20
автор лист.pdf
19 вересня 2020 10:20
санкції толкач.pdf
19 вересня 2020 10:20
підпис толкач.pdf
19 вересня 2020 10:20
паспорт код.pdf
19 вересня 2020 10:20
лист згода.pdf
19 вересня 2020 10:20
Договір меблі2019.pdf
19 вересня 2020 10:20
дилер розком.pdf
19 вересня 2020 10:20
відомості.pdf
19 вересня 2020 10:20
витяг002.pdf
19 вересня 2020 10:20
виписка003.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:03
технічна специфікація.pdf
18 вересня 2020 13:03
досвід (11 школа Черкаси).pdf
18 вересня 2020 13:03
довідка статистика КВЕД.pdf
18 вересня 2020 13:03
витяг Шинкаренко.pdf
18 вересня 2020 13:03
ISO 14000-2015.pdf
18 вересня 2020 13:03
ISO 9001-2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТОЛКАЧ ТАМАРА САВЕЛІЇВНА"

ФОП Покатило Сергій Григорович

ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТОЛКАЧ ТАМАРА САВЕЛІЇВНА"
#1749609389
Відхилено 96 530,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:26
ФОП Покатило Сергій Григорович
#2220902850
Відхилено 107 900,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:28
ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2261705736
Переможець 108 010,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:30

Документи

25 вересня 2020 13:25
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:24
інформація Толкач.pdf
25 вересня 2020 13:24
протокол.pdf

Документи

25 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:27
інформація Покатило.pdf
25 вересня 2020 13:27
протокол.pdf

Документи

25 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:29
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2261705736
108 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:29
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 21:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:56
ДУ 3.jpeg зміни до договору
04 січня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 18:17
ду 2 меблі.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 18:12
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:22
дод.уг. меблі.jpeg зміни до договору
20 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:36
договір 2 від 15.10.2020.pdf укладений
15 жовтня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа Постачальника від 16.10.2020 року №55, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1. та п.11.3. договору №2 від 15.10.2020, дійшли згоди про наступне: Пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: «Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору, його збирання та встановлення в зазначеному Замовником місці. Поставка Товару здійснюється Постачальником до 10.12.2020 на умовах DDP – м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 68 («Інкотермс», у редакції 2020 року)»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа Постачальника від 30.11.2020 №55, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1. Договору, дійшли згоди про наступне: 1) Специфікацію Товару, наведену в додатку до Договору, викласти у новій редакції що додається. При цьому, «Стіл учнівський одномісний» - 63 шт. ціною за одиницю - 1 078,00 грн.; «Стілець учнівський» 63 шт. ціною за одиницю 619,30 грн. 2) Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 106929,90 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа Постачальника від 30.11.2020 №55, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1. Договору, дійшли згоди про наступне: 1) Специфікацію Товару, наведену в додатку до Договору, викласти у новій редакції що додається. При цьому, «Стіл учнівський одномісний» - 63 шт. ціною за одиницю - 1 078,00 грн.; «Стілець учнівський» 63 шт. ціною за одиницю 619,30 грн. 2) Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 106929,90 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди про наступне: 1) Пункт 3.2. Договору викласти в новіц редакції: Ціна Договору становить 106 929,90 грн.без ПДВ, в т.ч.: - фінансування 2020 року – 74850,93 грн.; - фінансування 2021 року – 32078,97 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 106 929,90
UAH