Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
155 558,64 UAH
UA-2020-09-10-008102-b 8760f7d0625e4395a37d3cefde855016
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Володимирівна Полякова

+380976992465 econom10gbzp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Оксана Володимирівна Полякова
+380976992465
econom10gbzp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:04
Очікувана вартість: 155 558,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 778,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченко, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання акту наданих послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 15:26
ТД утилізація відходів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-008102-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 05 жовтня 2020 09:50
Рішення Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Шановний Замовнику!
30.09.2020 тендерним комітетом частково була розглянута тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (надалі - Учасник) в закупівлі по коду ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідент.закупівлі UA-2020-09-10-008102-Ь).
Відповідно до ч.1б статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в системі Прозоро було розміщено 30.09.2020 повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме:
• відсутність аналогічних договорів (не меньше одного), що виконувались в 2018 – 2019 роках;
• відсутність інформації щодо місця розташування (із зазначенням точної адреси) системи очистки димових газів, яка буде залучатись для надання послуг;
• відсутність договору оренди майна (транспортного засобу) No15-10-20-00 від 15.10.2019.
30.09.2020р в 14.45 Учасником розміщені документи, що вимагались, електронний підпис
накладено.
В свою чергу, 30.09.2020 року ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” було розміщено всі необхідні документи, які вимагались Замовником.
Але, незважаючи на вищезазначене, Замовник, Протоколом №134 від 01.10.2020 року, відхилив пропозицію ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ”, посилаючись на наступні підстави:
• договір №979 від 06.03.2018 р. не є аналогічним згідно заявленій вимозі «Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», що вказана в п.5.2. розділу III тендерної документації.
• Учасник не надав підтвердження можливості здійснювати перевезення на спеціалізованому напівпричіп-спеціалізованому Н/ПР-Цистерна-Е, марки “TRAILOR”, модель “SYY ЗСХ”, реєстраційний номер ВН8844ХІ: відсутній договір оренди (для орендованого транспорту).

ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” жодним чином не погоджується з таким рішенням Замовника, адже воно є необ’єктивним, надуманим та таким, що не відповідає чинному законодавству.

По-перше, договір №979 від 06.03.2018 р. є аналогічним, адже відповідно до п.1.2. Додатку №1 до Договору №979 від 06.03.2018 року “Номенклатура відходів і договірна ціна” під номером 1.18 зазначені Медичні відходи.
З вищевказаною інформацією можна ознайомитись на зображенні нижче:

По-друге, напівпричіп-спеціалізований Н/ПР-Цистерна-Е, марки “TRAILOR”, модель “SYY ЗСХ”, реєстраційний номер ВН8844ХІ призначений лише для перевезення рідких відходів, які не є предметом даної закупівлі, а тому Учаснику не потрібно підтверджувати можливість здійснювати перевезення вищевказаним транспортним засобом.
Але, незважаючи на вищевказане, ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” надав, за вимогою Замовника, договір оренди №15-10-20-ОО від 15.10.2019 року.
В Акті приймання передачі до вищевказаного договору було допущено технічну помилку при зазначенні реєстраційного номеру, але факт оренди і наявності в Учасника вищевказаного транспортного засобу було підтверджено належним чином.

Своїм неправомірним рішенням Замовник порушив ст..5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись вищевказаним,-

ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення Замовника відповідно до протоколу №134 від 01.10.2020 року, про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” в закупівлі UA-2020-09-10-008102-b, так як пропозиція учасника ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” повністю відповідає вимогам тендерної документації та була відхилена неправомірно.
2. Провести повторну неупереджену оцінку пропозиції ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” відповідно до ч.11 ст.29 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 12:59
Детальний розгляд вимоги викладено в протоколі засідання тендерного комітету №139 від 09.10.2020, що додається.

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 09:50
Скарга Запоріжжя.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 88 562,84
UAH з ПДВ
84 609,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 100 969,50
UAH з ПДВ
85 191,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 117 349,80
UAH з ПДВ
117 349,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 14:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:45
2. Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:33
2.1. Оренда цистерна.pdf
30 вересня 2020 14:33
2. Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2020 14:33
1. Довідка ан. договір.pdf
25 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:00
9. Субпідрядники.pdf
25 вересня 2020 17:00
8. Ст.17.pdf
25 вересня 2020 17:00
4. Документи МТБ.pdf
25 вересня 2020 17:00
3. Довідка МТБ.pdf
25 вересня 2020 17:00
15. Гарантія пролонгації.pdf
25 вересня 2020 17:00
14. Проект договору.pdf
25 вересня 2020 17:00
13. Повноваження.pdf
25 вересня 2020 17:00
11. Гарантійні листи.pdf
25 вересня 2020 17:00
1. Довідка ан. договір.pdf
25 вересня 2020 17:00
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 20:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 20:39
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
08 жовтня 2020 20:39
Довідка абз.1 ч.2 ст.17.pdf
24 вересня 2020 19:08
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:06
20. Статут.PDF
24 вересня 2020 19:06
19. Проект договору.pdf
24 вересня 2020 19:06
18. Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 19:06
10. Наказ на директора.PDF
24 вересня 2020 19:06
4. Зведена довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 16:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Відхилено 84 609,97
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 10:58
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 85 191,50
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:59

Вимога про усунення невідповідностей

Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог п.5.2. розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання Довідки про наявність досвіду у Учасника щодо виконання аналогічних договорів (не меньше одного), що виконувалися в 2018 – 2019 роках. Натомість Учасник надав Довідку про виконання аналогічного договору в 2017 (договір №379 від 05.01.2017р, з кінцевим строком дії 31.12.2017р) Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог п.5.2 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання «Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг, які є предметом закупівлі. В довідці обов’язково Учасник зазначає місце розташування (із зазначенням точної адреси) технологічного обладнання, яке буде залучатись для надання послуг». Натомість Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без зазначення місця розташування системи очистки димових газів. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог п.5.2. розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження можливості здійснювати перевезення в складі тендерної пропозиції Учасником надається: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (для власного транспорту) або договір оренди (для орендованого транспорту), або договір на перевезення вантажів (у разі залучення сторонніх суб’єктів для перевезення вантажів). Натомість Учасник не надав в складі пропозиції договір оренди майна (транспортного засобу) №15-10-20-ОО від 15.10.2019, який вказано в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. З огляду на вищевикладене та відповідно до ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Вам пропонується усунути невідповідності, а саме: - відсутність аналогічних договорів (не меньше одного), що виконувались в 2018 – 2019 роках; - відсутність інформації щодо місця розташування (із зазначенням точної адреси) системи очистки димових газів, яка буде залучатись для надання послуг; - відсутність договору оренди майна (транспортного засобу) №15-10-20-ОО від 15.10.2019.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
85 191,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:30
дод угода 20 відсотків.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:51
договір 2240_52 від 23.10.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції даного Закону після 19.04.2020 року) та керуючись п.п. 9.7 п. 9 Договору дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021 року та збільшити суму Договору на 17037,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 2240/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 102 229,26
UAH