Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення окремих функцій служби замовника – перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) в частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт на об’єкті: Капітальний ремонт вул. Башкирської (код за ДК 021:2015 - 71240000-2 -Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
53 683,20 UAH
UA-2020-09-10-007908-b 9f19d25761164703a5ba2b89bc79d905
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Толстих

+380577252080 tolstyh_o@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Ольга Толстих
+380577252080
tolstyh_o@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 53 683,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 342,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення окремих функцій служби замовника – перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) в частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт на об’єкті: Капітальний ремонт вул. Башкирської (код за ДК 021:2015 - 71240000-2 -Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Подільський, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 34 000,00
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:51
форма загальна.pdf
17 вересня 2020 14:51
Положення.PDF
17 вересня 2020 14:51
Наказ Управлння №12.pdf
17 вересня 2020 14:51
лист гарантія.pdf
17 вересня 2020 14:51
довідка єдрпоу.pdf
17 вересня 2020 14:51
довідка гарантія.pdf
17 вересня 2020 14:51
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 34 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:08

Документи

24 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:07
Протокол 84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:07
Протокол 84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 15:13
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2022 16:18
ДУ № 2 до договору № 846.pdf зміни до договору
24 жовтня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 11:23
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:09
Договір 846.pdf укладений
08 жовтня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 846
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 846
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 846
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 846
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: В зв'язку з закінченням строку дії договору про закупівлю та завершенням строку дії відповідного договору про закупівлю робіт з капітального ремонту за об’єктом будівництва