Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення в житловому будинку на вул.Я.Гашека 19 в м.Львові
Очікувана вартість
375 930,00 UAH
UA-2020-09-10-006398-c aa0617f5c77d4b4b83468418526a304c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гастінг Олег Олексійович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Гастінг Олег Олексійович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 21:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:15
Очікувана вартість: 375 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення в житловому будинку на вул.Я.Гашека 19 в м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 21:43
dodatok_2_-договір.doc
10 вересня 2020 21:43
dodatok_1_тех_вим.doc
10 вересня 2020 21:43
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство 360 000,00
UAH з ПДВ
354 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРІОРБУД 374 500,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 10:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:46
технічні вимоги.pdf
25 вересня 2020 10:46
осбб На Керченській буд9.pdf
25 вересня 2020 10:46
осбб На Керченській 7 11.pdf
25 вересня 2020 10:46
проект договору.pdf
25 вересня 2020 10:46
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 10:35
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:34
Установчі документи.pdf
24 вересня 2020 10:34
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 10:34
Згода обр перс даних.pdf
24 вересня 2020 10:34
Довідки.pdf
24 вересня 2020 10:34
Деларація з ох праці.pdf
24 вересня 2020 10:34
Гарантійні листи.pdf
24 вересня 2020 10:34
ВПВ ст 17.pdf
24 вересня 2020 10:34
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство

ПП ПРІОРБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство
#19339008
Переможець 354 999,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:51

Документи

30 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:47
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство
#19339008
354 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:47
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 20:00
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 09:09
Договір.pdf укладений
21 жовтня 2020 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 354 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 166,50 UAH)