Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори
Очікувана вартість
436 598,00 UAH
UA-2020-09-10-005976-c ● 4e9a5b3319874dce9fd5448f11a4643c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 37500733 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, Курнатовського, 7а, ІІІ корпус |
Контактна особа: |
Сергєєва Олена Юріївна 380669296472,380989863628 dtcsop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 436 598,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 182,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
2200 наборів.
Гречана крупа фасована 1кг.
Цукор-пісок фасований 1 кг.
Олія рафінована, 800-1000 мл.
Макаронні вироби, фігурні, 800 гр.
Кукурудза консервована, залізна банка 430 гр.
Тушонка яловича, кускова, залізна банка, 325 гр.
Цукерки желейні “Джеллі”, фасовані, 200 гр.
Печиво, фасоване 150-200 гр.
Молоко згущене незбиране 8,5% жиру, залізна банка 370 гр.
Пакет для фасування набору- 2200 шт.
Розгорнути
Згорнути
Гречана крупа фасована 1кг.
Цукор-пісок фасований 1 кг.
Олія рафінована, 800-1000 мл.
Макаронні вироби, фігурні, 800 гр.
Кукурудза консервована, залізна банка 430 гр.
Тушонка яловича, кускова, залізна банка, 325 гр.
Цукерки желейні “Джеллі”, фасовані, 200 гр.
Печиво, фасоване 150-200 гр.
Молоко згущене незбиране 8,5% жиру, залізна банка 370 гр.
Пакет для фасування набору- 2200 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 штуки
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, Курнатовського, 7-А, корпус 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 7.doc | |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 6.docx | |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 5.docx | |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 4.doc | |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 3.docx | |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 2.doc | |
10 вересня 2020 17:20 |
Додаток 1.doc | |
10 вересня 2020 17:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-10-005976-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:07
Подання не існуючих підроблених документів.
Протоколом №120 від 6.10 20р. уповноважена особа Сергеева О.Ю. визнала переможцем даної закупівлі учасника Ващилко О. З даним рішенням категорично не згоден по слідуючих причинах:
1. На виконання вимоги ДОД.1 тендерної документації учасник повинен чітко зазначити назву ,або виробника продукції,в оприлюдненій Ціновій Ващилко вказав,що він має намір постачати макаронні вироби ТОВ НВФ "Віконт" Як один із власників даної виробничої фірми,відповідально заявляю,що ТОВ НВФ "Віконт" на протязі 25 років займається виробництвом продукції борошномельно-круп"яної промисловості і реалізовує власну продукцію ВИКЛЮЧНО ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ,оскільки має всі дозвільні документи та високу якість,а приватникам не продається жодного кілограма. Отже вказана інформація не є дійсною.
2. На виконання вимог ДОД.4 учасник повинен надати міжнародний Сертифікат ISO .В своїй пропозиції Ващилко оприлюднив Сертифікат ISO 22000 виданий ДП "Київоблстандартметрологія"21.05.20р. на ім"я учасника Ващилко О. Даний "документ "визвав у мене сумнів ,оскільки була нечітка печатка і підпис,крім того Сертифікати такого рівня отримати важко.Я подав запит(додається) і отримав відповідь лист від 1.10.20р.№30/18 (додається) ЩО ДАНИЙ СЕРТИФІКАТ ДП "Київстандартметрологією"НЕ ВИДАВАВСЯ І НЕ РЕЕСТРУВАВСЯ. Тобто Ващилко оприлюднив підроблений документ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ.Оскільки документ підроблений,то він не дійсний і не може розглядатися як існуючий,а це є грубим невикононням умов тендерної документації. Більш того,несправжність даного сертифікату запідозрили ваші колеги ,з Оболонського терцентру,і самостійно дали свій запит ,на який отримали лист-відповідь від 6.10 20р №30\20 (додається),яка ідентична .
3.На виконання Дод.4 п.4 (вимоги до поставки і транспортних засобів) учасник оприлюднив Договір № 315/3 від 1 липня 2020 р. з ПП "Біосанлайф" на дезинфекцію транспортного засобу NISSAN QASHQAI держ № АА 74-32 ТН. ,та талон НА ДЕЗИНФЕКЦІЮ № 099743 від 3.09 2020р. ДАНІ ДОКУМЕНТИ МІСТИЛИ ТІЛЬКИ ПЕЧАТКУ,А ПІДПИС ВІДСУТНІЙ. Зробивши офіційний запит на ПП "Біосанлайф" на ім"я директора Дьоміна О. (додається) отримав лист відповідь від 7.10 2020р. (додається) ,ЩО НІЯКИХ ДОГОВОРІВ З ФОП ВАЩИЛКО НЕ ЗАКЛЮЧАЛОСЯ,І САНІТАРНІ ОБРОБКИ НЕ ПРОВОДИЛИСЯ. Звертаю увагу Директора пані Рудківську Л.П .та уповноважену особу пані Сергееву О.Ю.ЩО ПРИ ВІДСУТНОСТІ САН ОБРОБОК ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В СФЕРІ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНА. Невідповідність вказаного Договору ЗАГРОЖУЄ БЕЗПЕЦІ ЛЮДЕЙ,ОСКІЛЬКИ ТОВАРИ НЕ ТРАНСПОРТУЮТЬСЯ В НАЛЕЖНОМУ СТАНІ. Більш того,виникають сумніви,щодо САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ№ 25/11виданий ДУ Київським МЛЦ ДСЕСУ печатка не чітка і заповнений бланк різними чорнилами. Офіційний запит на дану організацію відправлено,відповіді ще не отримано,але В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ ПОВІДОМЛЕНО,ЩО ТАКИЙ ДОКУМЕНТ НА ДАНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ НЕ ВИДАВАВСЯ. Згідно ДОД 4. П.4 транспортний засіб повинен відповідати критеріям і нормам для перевезення швидкопсувних продуктів. ВРАХОВУЮЧИ НЕПОРЯДНІСТЬ Учасника Ващилко І ЩОБ НЕ НАРАЖАТИ НА БЕЗПЕКУ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ(А В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ЦЕ ВАЖЛИВО) В ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ м.Киева направлений запит ,щодо роз"яснення ,ЧИ ВІДПОВІДАЄ ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ ВСАНОВЛЕНИМ НОРМАМ,ЩОДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ШВИДКОПСУЮЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ.
Також перевіряються справжність аналогічного договору,бо адреса ФОП Футало в Договорі № 1607/02 і телефон вказаний невірно.
Враховуючи вищенаведене ПРОШУ ВІДХИЛИТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП ВАЩИЛКО О.,ЯК ТАКУ,ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Також хочу застерегти керівництво ,та звернути увагу,що даний учасник підробляє документи вже не в першій закупівлі(дивитись закупівлю UA 2020-08-19-003264-a) замовник МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ.
Ващилко О.наголошую,ЩО БУДЬ ЯКИЙ ДОКУМЕНТ,ЯКИЙ УЧАСНИК ПОДАЄ В РАМКАХ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ,ПІДПАДАЄ ПІД ОЗНАКИ ОФІЦІЙНОГО ДОКУМЕНТУ,ОТЖЕ МОЖЕ ЙТИСЯ ПРО ЙОГО ПІДРОБЛЕННЯ.Підроблення офіційного документу ,ЙОГО СВІДОМЕ ВИКОРИСТАННЯ -ЦЕ ЗЛОЧИН,відповідність за який,залежно від обставин справи настає за ст. 358(підроблення документів,печаток,штампів)та 366 (службове підроблення) Кримінального Кодексу України.Санкція варіює від штрафу ,до позбавлення волі в срок до 5 років.
Розгорнути
Згорнути
1. На виконання вимоги ДОД.1 тендерної документації учасник повинен чітко зазначити назву ,або виробника продукції,в оприлюдненій Ціновій Ващилко вказав,що він має намір постачати макаронні вироби ТОВ НВФ "Віконт" Як один із власників даної виробничої фірми,відповідально заявляю,що ТОВ НВФ "Віконт" на протязі 25 років займається виробництвом продукції борошномельно-круп"яної промисловості і реалізовує власну продукцію ВИКЛЮЧНО ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ,оскільки має всі дозвільні документи та високу якість,а приватникам не продається жодного кілограма. Отже вказана інформація не є дійсною.
2. На виконання вимог ДОД.4 учасник повинен надати міжнародний Сертифікат ISO .В своїй пропозиції Ващилко оприлюднив Сертифікат ISO 22000 виданий ДП "Київоблстандартметрологія"21.05.20р. на ім"я учасника Ващилко О. Даний "документ "визвав у мене сумнів ,оскільки була нечітка печатка і підпис,крім того Сертифікати такого рівня отримати важко.Я подав запит(додається) і отримав відповідь лист від 1.10.20р.№30/18 (додається) ЩО ДАНИЙ СЕРТИФІКАТ ДП "Київстандартметрологією"НЕ ВИДАВАВСЯ І НЕ РЕЕСТРУВАВСЯ. Тобто Ващилко оприлюднив підроблений документ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ.Оскільки документ підроблений,то він не дійсний і не може розглядатися як існуючий,а це є грубим невикононням умов тендерної документації. Більш того,несправжність даного сертифікату запідозрили ваші колеги ,з Оболонського терцентру,і самостійно дали свій запит ,на який отримали лист-відповідь від 6.10 20р №30\20 (додається),яка ідентична .
3.На виконання Дод.4 п.4 (вимоги до поставки і транспортних засобів) учасник оприлюднив Договір № 315/3 від 1 липня 2020 р. з ПП "Біосанлайф" на дезинфекцію транспортного засобу NISSAN QASHQAI держ № АА 74-32 ТН. ,та талон НА ДЕЗИНФЕКЦІЮ № 099743 від 3.09 2020р. ДАНІ ДОКУМЕНТИ МІСТИЛИ ТІЛЬКИ ПЕЧАТКУ,А ПІДПИС ВІДСУТНІЙ. Зробивши офіційний запит на ПП "Біосанлайф" на ім"я директора Дьоміна О. (додається) отримав лист відповідь від 7.10 2020р. (додається) ,ЩО НІЯКИХ ДОГОВОРІВ З ФОП ВАЩИЛКО НЕ ЗАКЛЮЧАЛОСЯ,І САНІТАРНІ ОБРОБКИ НЕ ПРОВОДИЛИСЯ. Звертаю увагу Директора пані Рудківську Л.П .та уповноважену особу пані Сергееву О.Ю.ЩО ПРИ ВІДСУТНОСТІ САН ОБРОБОК ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В СФЕРІ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНА. Невідповідність вказаного Договору ЗАГРОЖУЄ БЕЗПЕЦІ ЛЮДЕЙ,ОСКІЛЬКИ ТОВАРИ НЕ ТРАНСПОРТУЮТЬСЯ В НАЛЕЖНОМУ СТАНІ. Більш того,виникають сумніви,щодо САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ№ 25/11виданий ДУ Київським МЛЦ ДСЕСУ печатка не чітка і заповнений бланк різними чорнилами. Офіційний запит на дану організацію відправлено,відповіді ще не отримано,але В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ ПОВІДОМЛЕНО,ЩО ТАКИЙ ДОКУМЕНТ НА ДАНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ НЕ ВИДАВАВСЯ. Згідно ДОД 4. П.4 транспортний засіб повинен відповідати критеріям і нормам для перевезення швидкопсувних продуктів. ВРАХОВУЮЧИ НЕПОРЯДНІСТЬ Учасника Ващилко І ЩОБ НЕ НАРАЖАТИ НА БЕЗПЕКУ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ(А В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ЦЕ ВАЖЛИВО) В ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ м.Киева направлений запит ,щодо роз"яснення ,ЧИ ВІДПОВІДАЄ ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ ВСАНОВЛЕНИМ НОРМАМ,ЩОДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ШВИДКОПСУЮЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ.
Також перевіряються справжність аналогічного договору,бо адреса ФОП Футало в Договорі № 1607/02 і телефон вказаний невірно.
Враховуючи вищенаведене ПРОШУ ВІДХИЛИТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП ВАЩИЛКО О.,ЯК ТАКУ,ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Також хочу застерегти керівництво ,та звернути увагу,що даний учасник підробляє документи вже не в першій закупівлі(дивитись закупівлю UA 2020-08-19-003264-a) замовник МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ.
Ващилко О.наголошую,ЩО БУДЬ ЯКИЙ ДОКУМЕНТ,ЯКИЙ УЧАСНИК ПОДАЄ В РАМКАХ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ,ПІДПАДАЄ ПІД ОЗНАКИ ОФІЦІЙНОГО ДОКУМЕНТУ,ОТЖЕ МОЖЕ ЙТИСЯ ПРО ЙОГО ПІДРОБЛЕННЯ.Підроблення офіційного документу ,ЙОГО СВІДОМЕ ВИКОРИСТАННЯ -ЦЕ ЗЛОЧИН,відповідність за який,залежно від обставин справи настає за ст. 358(підроблення документів,печаток,штампів)та 366 (службове підроблення) Кримінального Кодексу України.Санкція варіює від штрафу ,до позбавлення волі в срок до 5 років.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 09:10
Відповідь на вимогу
На виконання вимоги Додатку 1 учасник закупівлі ФОП Ващилко О.П. зазначив назву та виробника продукції. Учасником до Додатку 4 ФОП Ващилко О.П. було надано гарантійного листа, щодо надання сертифікатів та поставки у зазначені строки. Згідно додатку 4. п. 7 Разом з партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно- гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Щодо до Датку 4 п. 16 зазначено, що прийом товару по кількості та якості здійснюється працівниками Територіального центру.
Прийманню не підлягає товар:
- без маркування;
- у пошкодженій упаковці;
- після закінчення терміну придатності;
- без документів, що засвідчують якість;
- на який оформлені супроводжувальні документи з порушенням.
На кожній одиниці фасування (коробці) або на ярлику всередині упаковки, повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчування та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Строк придатності товару на момент поставки, повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання.
Замовник не є уповноваженим органом, який має законні повноваження перевіряти справжність наданих документів у складі тендерної пропозиції, а також встановлювати факти підроблення (ст.11 п.10 ЗУ « Про публічні закупівлі» ).
На виконання вимоги Додатку 1 учасник закупівлі ФОП Ващилко О.П. зазначив назву та виробника продукції. Учасником до Додатку 4 ФОП Ващилко О.П. було надано гарантійного листа, щодо надання сертифікатів та поставки у зазначені строки. Згідно додатку 4. п. 7 Разом з партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно- гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Щодо до Датку 4 п. 16 зазначено, що прийом товару по кількості та якості здійснюється працівниками Територіального центру.
Прийманню не підлягає товар:
- без маркування;
- у пошкодженій упаковці;
- після закінчення терміну придатності;
- без документів, що засвідчують якість;
- на який оформлені супроводжувальні документи з порушенням.
На кожній одиниці фасування (коробці) або на ярлику всередині упаковки, повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчування та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Строк придатності товару на момент поставки, повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання.
Замовник не є уповноваженим органом, який має законні повноваження перевіряти справжність наданих документів у складі тендерної пропозиції, а також встановлювати факти підроблення (ст.11 п.10 ЗУ « Про публічні закупівлі» ).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-10-005976-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:30
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:30
надання неіснуючих документів у складі тендерної пропозиції
деталі у файлі з текстом скарги + 5 додатків
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 22:56
рішення від 20.10.2020 № 19529 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 22:56
інформація про перенесення розгляду скарги 29.10.2020 № 17236.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 12:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2020 № 20995.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 21:14
рішення від 11.11.2020 № 20995.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
419 980,00
UAH з ПДВ
|
402 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна |
436 597,00
UAH з ПДВ
|
402 317,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
435 710,00
UAH з ПДВ
|
435 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539 |
Рішення скасоване |
402 316,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 15:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539 |
Відхилено |
402 316,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 16:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна #2705712268 |
Відхилено |
402 317,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 12:07
|
|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2604310654 |
Переможець |
435 710,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 10:35
|
Договір № 147.PDF | укладений |
03 грудня 2020 10:33
|