Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та блискавкозахисту у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» на об’єктах за адресами: м. Вільногірськ, вул. Промислова, 4; с. Саксагань, вул. Соловйова, 1; та системи блискавкозахисту за адресою: м. Жовті Води провулок Стовби,1.» ( ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Очікувана вартість
2 614 999,81 UAH
UA-2020-09-10-005523-b d247936eda1f4fcabeb59502049345e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Білаш

+380962792787 zdcptobug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02541846
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛ. СОЛОВЙОВА, будинок 1
Контактна особа: Наталія Білаш
+380962792787
zdcptobug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 11:12
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:03
Очікувана вартість: 2 614 999,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та блискавкозахисту у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» на об’єктах за адресами: м. Вільногірськ, вул. Промислова, 4; с. Саксагань, вул. Соловйова, 1; та системи блискавкозахисту за адресою: м. Жовті Води провулок Стовби,1.» ( ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52201, Україна, Дніпропетровська область, с. Саксагань; м. Жовті Води; м. Вільногірськ, вул. Соловйова,1; пров. Стовби, 1; вул. Промислова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:13
Тендерна документація пожежна сигналізація блискавкозахист (нова редакція).doc
21 вересня 2020 11:12
Перелік змін, що вносяться.docx
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
ДОДАТОК 5 проєкт договору.docx
21 вересня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:13
Тендерна документація пожежна сигналізація блискавкозахист (нова редакція).doc
10 вересня 2020 13:29
Тендерна документація пожежна сигналізація блискавкозахист.doc
21 вересня 2020 11:12
Перелік змін, що вносяться.docx
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_125_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_124_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_121_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_122_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ССР ПЗ (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ССР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ОПР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ЛС1_2-1-1 (1).xls
10 вересня 2020 13:29
r_120_СД_ИВР (1).xls
10 вересня 2020 13:29
ДОДАТОК 5 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо лабораторії
Дата подання: 15 вересня 2020 14:33
Дата відповіді: 21 вересня 2020 10:00
Щодо свідоцтва технічної компетенції вимірювальної електролабораторії, то раніше (до 01.01.2016) атестація вимірювальних лабораторій регламентувалася статтями 10, 22, 24, 37, 38 Закону України " Про метрологію і метрологічну діяльність"(попередня редакція зако-ну). Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводилася виключно Націо-нальним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетент-ності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань. Організація і порядок проведення атестації в державній метрологічній системі були встановлені "Правилами уповноваження і атестації в державній метрологічній системі", за-твердженими наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєст-рованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672 (далі - Правила). Правила припинили свою чинність 01.01.2016. Підставо для даного рішенні було за-твердження Наказу від 23.09.2015 № 1192 "Про затвердження Критеріїв, яким повинні відпові-дати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законода-вчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації". Даний наказ було прийнято з метою гармонізації метрологічного законодавства України з Європейськими вимогами. Саме з даною метою було прийнято нову редакцію Закону України "Про метрологію і метрологічну діяльність" який набрав чинності 01.01.2016. Після внесених змін в законодавство, наразі Видається Сертифікат вимірювальних можливостей (Вимірювальної електротехнічної лабораторії) ДП "Укрметртестстан-дарт», а не Свідоцтво. Просимо врахувати дану інформацію і внести зміни до документації, щоб не дискримінувати учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідь на Ваше питання щодо зазначення неправильної назви документу, повідомляє таке. Дійсно, у тендерній документації зазначено невірну назву документу, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасника у підпункті 10 п "2. Інша інформація" розділі "V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця". Відповідно до зазначеного, тендерним комітетом, будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 2 599 990,00
UAH з ПДВ
2 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 2 614 000,00
UAH з ПДВ
2 614 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:42
Довідки ст. 17.pdf
09 жовтня 2020 14:42
Довідка МВС 30.09.2020р..pdf
02 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:07
Психо-обстеження.pdf
02 жовтня 2020 15:07
Нарко, психіатр.pdf
02 жовтня 2020 15:07
Медична довідка.pdf
02 жовтня 2020 15:07
Договір монтаж БЗ.pdf
02 жовтня 2020 15:07
Довідки.pdf
29 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:46
Сертифікати ISO.pdf
29 вересня 2020 09:46
Сертифікати -3.pdf
29 вересня 2020 09:46
Сертифікати -2.pdf
29 вересня 2020 09:46
Сертифікати -1.pdf
29 вересня 2020 09:46
Посвідчення-3.pdf
29 вересня 2020 09:46
Посвідчення-2.pdf
29 вересня 2020 09:46
Посвідчення-1.pdf
29 вересня 2020 09:46
Посвідчення скан-2.pdf
29 вересня 2020 09:46
Посвідчення скан.pdf
29 вересня 2020 09:46
Кошторис.pdf
29 вересня 2020 09:46
Договори аналогічні.pdf
29 вересня 2020 09:46
Довідки.pdf
29 вересня 2020 09:46
Дипломи, трудові, ЦПХ.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 08:42
Електронний підпис
29 вересня 2020 08:41
Щодо авансового платежу.pdf
29 вересня 2020 08:41
трудові, накази.pdf
29 вересня 2020 08:41
Техпаспорт SEAT LEON АЕ1788МА.pdf
29 вересня 2020 08:41
Техпаспорт SEAT ATECA АЕ4546МА.pdf
29 вересня 2020 08:41
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 08:41
Статут.pdf
29 вересня 2020 08:41
Опис код доступу .pdf
29 вересня 2020 08:41
МЕРС техпаспорт.pdf
29 вересня 2020 08:41
Медичні довідки .pdf
29 вересня 2020 08:41
Лист-згода.pdf
29 вересня 2020 08:41
Копия ISO .pdf
29 вересня 2020 08:41
Дозвіл _2.pdf
29 вересня 2020 08:41
Дозвіл _1.pdf
29 вересня 2020 08:41
Договір_3.PDF
29 вересня 2020 08:41
Договір_2.pdf
29 вересня 2020 08:41
Договір_1.pdf
29 вересня 2020 08:41
Договір оренди будівлі.pdf
29 вересня 2020 08:41
Довідка щодо підписанта.pdf
29 вересня 2020 08:41
Довідка щодо печатки.pdf
29 вересня 2020 08:41
Довідка фахівці.pdf
29 вересня 2020 08:41
Довідка ст 17.pdf
29 вересня 2020 08:41
Декларація .PDF
29 вересня 2020 08:41
Гарантійний лист .pdf
29 вересня 2020 08:41
Відомості про учасника .pdf
29 вересня 2020 08:41
Відомості .pdf
29 вересня 2020 08:41
Відгук_3.pdf
29 вересня 2020 08:41
Відгук_2.pdf
29 вересня 2020 08:41
Відгук_1.PDF
29 вересня 2020 08:41
Витяг ПДВ_.pdf
29 вересня 2020 08:41
Акт_3.pdf
29 вересня 2020 08:41
Акт_2.pdf
29 вересня 2020 08:41
Акт_1.pdf
29 вересня 2020 08:41
2019+І піврічч 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 2 599 990,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 10:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:02

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно додатку 1 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" пункт 1: в інформаційній довідці (скан) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка використовується Учасником на договірних засадах зазначено договір оренди авта від 25.05.2020, а договір про оренду цього авта надано датований 22.08.2019. Необхідно або додати договір від 25.05.2020 , або зробити відповідні виправлення виправлення у довідці. Відповідно додатку 1 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" пункт 2 учасником не надано: копії медичної довідки про проходження обов'язкового попереднього (періодичного) медичного огляду від нарколога, психіатра, висновок психофізіологічної експертизи, "Медична довідка" за формою згідно з додатком 8 до п.2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246, завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника; Відповідно додатку 1 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" пункт 3 учасником не надано: копію аналогічного договору щодо установки блискавкозахисту, акту наданих послуг, позитивного відгуку по цьому договору, а також довідка не містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору щодо установки блискавкозахисту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
2 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:09
дУг1СП90.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:12
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:45
додаток до дод угоди 3.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:28
дод угода 3.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 12:04
додУг2дог92.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:15
дУг1дог92СПЗ.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:04
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 10:13
кошторис.pdf укладений
23 жовтня 2020 10:08
договір 92.pdf укладений
23 жовтня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 10.12.2020
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобовязань до 14 грудня 2020 року у звязку з затримкою виробництва матеріалів і обладнання, які використовуються для монтажу системи протипожежного захисту.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 599 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 433 316,67 UAH)