Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні та лабораторні, табуретки; 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
913 850,00 UAH
UA-2020-09-10-004398-b 52f1feadbd834589b08210e1a2d3a6ed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василівна Шпаченко

+380502077675 shpachenko.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 04718013
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160
Контактна особа: Тетяна Василівна Шпаченко
+380502077675
shpachenko.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 913 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 138,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
206 штуки
Стільці лабораторні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
485 штуки
Табуретки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 12:45
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД.docx
11 вересня 2020 12:45
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
11 вересня 2020 12:45
Технічна специфікація.docx
10 вересня 2020 12:14
Проект договору.docx
10 вересня 2020 12:14
ТД.docx
11 вересня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 12:45
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД.docx
11 вересня 2020 12:45
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
11 вересня 2020 12:45
Технічна специфікація.docx
10 вересня 2020 12:14
Технічна специфікація.docx
10 вересня 2020 12:14
Проект договору.docx
10 вересня 2020 12:14
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 11 вересня 2020 10:39
Дата відповіді: 11 вересня 2020 12:47
Доброго дня! По другій позиції, а саме табурет, чи будете розглядати товар іншої конфігурації ніж на фото, але з ідентичними розмірними параметрами. Чи влаштує табурет з прямими ніжками?
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником буде розглядатися товар іншої конфігурації ніж на фото, але з ідентичними розмірними параметрами. Основна вимога при цьому – товар повинен бути міцним.
ОПЛАТА ТОВАРУ
Дата подання: 11 вересня 2020 10:58
Дата відповіді: 11 вересня 2020 12:47
Доброго дня. В проекті договору зазначено що оплата проводиться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів після поставки Товару. Строк поставки товару: до 01.11.2020 року. Чи буде здійснена оплата до завершення року 31.12.2020, чи буде перенесена на 2021 рік?
Відповідь: Бюджетний рік закінчується 31.12.2020 року. Всі розрахунки по взятих зобов’язанням проводяться в межах бюджетного року. В виключних випадках, при відсутності бюджетного фінансування, можливе перенесення зобов’язань на наступний бюджетний рік як кредиторська заборгованість.
Колір
Дата подання: 11 вересня 2020 11:24
Дата відповіді: 11 вересня 2020 12:49
Доброго дня, яккого кольору має бути табурет з дерева?
Відповідь: Шановний Учасник!
В додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація» в технічних характеристиках предмету закупівлі «Табуретка» вказано покриття – лак. Таким чином, табурет з дерева має бути кольору дерева.
Технічні характеристики
Дата подання: 11 вересня 2020 11:37
Дата відповіді: 11 вересня 2020 12:48
Доброго дня, перша позиція в технічному завданні має не достатню інформацію. З якого матеріалу має бути виготовлена оббивка? Якого кольору має бути рама, Ви зазначили що металева фарбована, а колір не зазначили. Просимо надати відповідь на дані питання.
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником внесено зміни до Додатку 2 Тендерної документації «Технічні вимоги» та уточнено вимоги до предмету закупівлі «Стільці офісні»
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
26 вересня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій