Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Комплект канюль для проведення операцій з штучним кровообігом)
CPV: 33140000-3 Medical consumables (Set of cannulas for surgeries with artificial circulation)
Очікувана вартість
22 189 220,08 UAH
UA-2020-09-10-004139-b 94912ae86b494490ac6fb396caf53698
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 22 189 220,08 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 946,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 вересня 2020 11:59
Enquiries until: 01 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 22 189 220 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 110 946 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
НК 024:2019 – 34902 Канюлі стегнової артерії
NC 024:2019 – 34902 Femoral artery cannula
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 одиниця
Комплект канюль для проведення операцій з штучним кровообігом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі

Set of cannulas for surgeries with artificial circulation
CPV: 33141220-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 15:41
додаток 1 Техн (Комплект канюль для проведення операцій з штучним кровообігом)_зі змінами.docx
10 вересня 2020 11:59
додаток 1 Техн (Комплект канюль для проведення операцій з штучним кровообігом).docx
02 жовтня 2020 15:41
Перелік змін_2.docx
21 вересня 2020 16:17
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx
10 вересня 2020 11:59
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG.docx
21 вересня 2020 16:17
Перелік змін.docx
10 вересня 2020 11:59
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx
10 вересня 2020 11:59
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
10 вересня 2020 11:59
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
10 вересня 2020 11:59
ТД (Комплект канюль для проведення операцій з штучним кровообігом).docx
10 вересня 2020 11:59
додаток 2-а ст.17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4 до тендерної документації (Договір про закупівлю) - температурний режим постачання
Дата подання: 10 вересня 2020 15:33
Дата відповіді: 14 вересня 2020 15:03
Шановний Замовник, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати додаткове пояснення вимог пункту 6.1, Додаток 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю». Вимога договору передбачає наступне: 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити необхідний температурний режим під час зберігання і транспортування продукції відповідно до вимог зберігання до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка має супроводжуватися датчиками температури. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці. Дані датчиків температури мають бути передані ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі не є температуро чутливою продукцією, яка вимагає особливого температурного режиму для забезпечення якого необхідні спеціальні контейнери чи холодильник. Для товарів, що пропонуються не передбачений температурний режим, а лише умова не зберігати товар під соннячним промінням, що у свою чергу не передбачає необхідності використання температурних датчиків. Також, виробник забезпечує «стрес-тести» продукції при яких товари піддаються впливу ектстримально низьких та екстримально високих температур для перевірки стабліності якості товару при можливих температурних коливаннях. Так, такі тести підтверджують, що продукція зберігає свої сталі характеристики при перебуванні протягом періоду часу при різних низьких та високих температурах. Виробник не передбачає температурний режим в технічних документах, тому для продукції не забезпечується спеціальні температурні умови та використання температурних датчиків. Додаткове комплектування поставки при системі автоматизований склад не можливе і призведе до здорожчення та ускладнення процесу постачання продукції, а в багатьох випадках до знеможливлення такої поставки. Така вимога договору в даному випадку обмежує участь постачальників із продукцією, що не є температуро чутливою та які згідно правил постачання не застосовують температурний контроль при поставці. Також, чи можливо підтвердити вимоги температурного режиму за допомогою альтернативних документів від виробника, що підтверджують безпечність і збереження якості продукції за різних температур зовнішнього середовища? Просимо Вас роз'яснити необхідність застовання температурних датчиків для товарів, що не вимагають температурного режиму зберігання/постачання. Чи можливо внести необхідні зміни, які більш чітко зазначать, що температурний контроль необхідний коли це передбачено в технічних документах/виробником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додаток 2 до тендерної документації - щодо документів не передбачених законодавством
Дата подання: 17 вересня 2020 12:40
Дата відповіді: 17 вересня 2020 17:26
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме вимога абзацу другого, п.4, Розділу ІІ ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ , додатку 2 до тендерної документації. А саме: У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів., надання довідки від уповноваженого органу про відсутність можливості надати документ. Як учасник нерезидент ми не маємо змоги надати наказ про призначення директора, оскільки, такий документ не передбачений законодавством нашої держави. Повноваження , щодо підписантів/директорів містяться в відкритому реєстрі нашої держави, тобто інформація є публічною. Уповноважений орган не може надати інформацію/лист-роз’яснення про документ, що передбачений законами іншої держави та про юридичну суть якого цей орган не знає. Оскільки, тендерна документація вимагає офіційний документ, який уповноважений орган не може надати - це обмежує нашу можливість подавати тендерну пропозицію у зв'язку із відсутністтю запитуваного документу або листу-роз'яснення від уповноваженого органу. Норми Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, заборону встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників, та передбачають забезпечення рівних умов для всіх учасників публічних закупівель. Так, п. 11 ст. 26 Закону , передбачає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тому, вимога щодо надання офіційного документу про відсутність можливості надати документ не відповідає нормам закону про публічні закупівлі та встановлює нерівні умови для участі в закупівлі. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації Дякуємо за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації.
Крім того, відповідно до частини третьої цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Таким документом від уповноваженого органу може бути аналогічний за змістом документ, наприклад, свідоцтво про реєстрацію компанії, виписка з судового/господарського реєстру, тощо.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Звертаємо увагу, що учасник–нерезидент має надати додатково лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів, перелік яких зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна документація, зокрема додаток 2 «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї», складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Технічні вимоги до предмету закупівлі/Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2020 22:34
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:35
Шановний замовник, просимо Вас звернути увагу, що вимоги тендерної документації містять певні неточності у технічних вимогах до предмету закупівлі, що унеможливлюють подачу тендерних пропозицій. Так, у додатку 1 до тендерної документації щодо наступних позицій: - Кардіоплегічна канюля для кореня аорти розміром 11 Fr. з перепадом тиску не більше 60 мм. рт. ст. при швидкості потоку 6 л/хв.- 20 шт. та - Кардіоплегічна канюля для кореня аорти розміром 9 Fr. з перепадом тиску не більше 20 мм. рт. ст. при швидкості потоку 6 л/хв.- 20 шт. Встановлено вимоги стосовно перепаду тиску та швидкості потоку, що не можуть бути забезпечені, оскільки, неможливо з клінічних міркувань забезпечити швидкість кровотоку по кардіоплегічній канюлі на рівні 6л\хв. – максимальна швидкість може складати 600 мл/хв. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію і вказати наступні показники щодо швидкості потоку - максимум 600 мл/хв. Також, згідно технічних характеристик канюлей перепад тиску є меншим при збільшенні діаметра канюлі, тому в технічних вимогах має бути встановлено 60 мм.рт.ст. у канюлі 9 Fr і 20мм у канюлі 11 Fr. Можливо була допущена механічна описка і перепади тиску були зазначені в невірному порядку. Просимо Вас внести відповідні зміни, щоб скоригувати похибку в перепаді тиску. Додаток 1 містить ще одну неточність щодо позиціі - Двоступенева венозна канюля розмірами камер 32 і 40 Fr з перепадом тиску не більше 9 мм. рт. ст. при швидкості потоку 6 л/хв.- 10 шт. Встановлено вимогу, що обмежує участь у тендері різних виробників, а саме – перепад тиску не більше 9 мм. рт. ст. Більшисть виробників пропонують 12 мм рт ст, що є обгрунтованим з огляду на технічні характеристики виробу ( а саме співвідношення діаметру канюлі до перепаду тиску) та прийнятним в клінічний практиці. Просимо Вас внести зміни і встановити перепад тиску 12 мм рт ст, що забезпечить рівну участь різних виробників продукції. Щодо позиціі - Двоступенева венозна канюля розмірами камер 36 і 51 Fr з перепадом тиску не більше 5 мм. рт. ст. при швидкості потоку 6 л/хв.- 10 шт. встановлено вимогу, що обмежує участь у тендері різних виробників, а саме – перепад тиску не більше 5 мм. рт. ст. Більшість виробників пропонують 6 мм рт ст, що є обгрунтованим з огляду на технічні характеристики виробу ( а саме співвідношення діаметру канюлі до перепаду тиску) та прийнятним в клінічний практиці. Просимо Вас внести зміни і встановити перепад тиску не більше 6 мм рт ст, що забезпечить рівну участь різних виробників продукції. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-10-004139-b94912ae86b494490ac6fb396caf53698
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
Medtronic Trading NL B.V. Документи
Очікується рішення

Публічні документи

10 жовтня 2020 16:18
Каталог Канюлі.pdf
10 жовтня 2020 16:18
Статут_articles of association.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Medtronic Trading NL B.V.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Medtronic Trading NL B.V. 22 189 220,08
UAH
22 189 220,08
UAH
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 16:18
Каталог Канюлі.pdf
10 жовтня 2020 16:18
Статут_articles of association.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Medtronic Trading NL B.V.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій