Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці, регенерації, технічному обслуговуванню картриджів для копіювальної, печатної, факсимільної і комп'ютерної техніки і поточному ремонту оргтехніки.
Очікувана вартість
1 760,00 UAH
UA-2020-09-10-003284-b d450ae23a0c84ed2a180a684d43c02d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Ігорівна Однолєткова

+380577255276 detpoliklinika15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25463416
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Рибалка, 11/1
Контактна особа: Аліна Ігорівна Однолєткова
+380577255276
detpoliklinika15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці, регенерації, технічному обслуговуванню картриджів для копіювальної, печатної, факсимільної і комп'ютерної техніки і поточному ремонту оргтехніки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги по заправці, регенерації, технічному обслуговуванню картриджів для копіювальної, печатної, факсимільної і комп'ютерної техніки і поточному ремонту оргтехніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Сплата виконується Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 вересня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ
#3188222410
Переможець 1 760,00
UAH
10 вересня 2020 11:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:26