Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
315,00 UAH
UA-2020-09-10-002932-a b6b9b95bd7fb46c8ab26c537091f58c7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241178 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241178
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Незалежності, 26, м. Ізяслав, Хмельницька область, 30300, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на визначений цим Договором рахунок Продавця на протязі пяти банківських днів після отримання Покупцем Товару. Датою оплати Товару є дата перерахування коштів на наданий Продавцем рахунок; Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 вересня 2020 16:24
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРМУРА СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
#2749207894
Переможець 315,00
UAH
10 вересня 2020 16:27

Документи

10 вересня 2020 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:54
ДУ 1 до _ 280.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML