Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проектно-кошторисної документації реконструкції об'єкту «Міст на км 19+580 автомобільної дороги С050828 Софіївка - Дружківка»
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-09-10-002143-b dab0e95d8f5346eb9c14109a707a02de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації реконструкції об'єкту «Міст на км 19+580 автомобільної дороги С050828 Софіївка - Дружківка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється згідно затвердженого зведеного кошторису, поетапно по видам проектних та предпроектних робіт, на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів після їх підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 10:33
Договір (проект) ПКД РЕК мости.docx
10 вересня 2020 10:33
Д - ПКД Міст на км 19+580 Софіївка - Дружківка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо довідки про виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 вересня 2020 16:13
Дата відповіді: 11 вересня 2020 08:02
Чи можуть вважатися аналогічнімі договори, укладені в 2015-2016 рр.
Відповідь: Для документального підтвердження надається скан-копії виконаного аналогічного договору з проектування (будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування), укладеного (укладених) у 2017-2020 рр. та акт(и) виконаних робіт за вказаним договором, що підтверджує(ють) 100% виконання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 14:23
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:22
3. Додаток 4 19+580.pdf
21 вересня 2020 14:22
1. Док ТОВ ВП МОСТ 19+580.pdf
21 вересня 2020 14:22
Банк гарантія тд 19+580.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"
#13476514
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"
#13476514
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 08:40
ДУ №3 ПКД №170_20 РЕК Міст на км 19+580 Софіївка - Дружківка.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 11:56
ДУ №2 ПКД №170_20 РЕК Міст на км 19+580 Софіївка - Дружківка.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:58
ДУ №1 ПКД №170_20 РЕК Міст на км 19+580 Софіївка - Дружківка.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:54
Договір ПКД №170_20 РЕК Міст на км 19+580 Софіївка - Дружківка.PDF укладений
09 жовтня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування.
Номер договору про закупівлю: 170/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 170/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 170/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 666,67 UAH)