Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво централізованої каналізації по вулицям Стрілецькій, Алексєєва, Василя Будника, Волонтерів та Добровольців у м.Чернігові." Коригування. Третій пусковий комплекс
Очікувана вартість
12 977 982,00 UAH
UA-2020-09-10-002073-c d8964b7295b840c697e3c19714ce90b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олександр Володимирович

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа: Макаров Олександр Володимирович
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 15:53
Очікувана вартість: 12 977 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64889.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво централізованої каналізації по вулицям Стрілецькій, Алексєєва, Василя Будника, Волонтерів та Добровольців у м.Чернігові." Коригування. Третій пусковий комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Новозаводський район ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 10-ти календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:49
Тендерна документація зі змінами 18.09.2020.docx
18 вересня 2020 12:25
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
10 вересня 2020 11:41
Тендерна документація.docx
18 вересня 2020 12:24
Протокол № 101.pdf
10 вересня 2020 11:43
ДОДАТОК 3 Договір .docx
10 вересня 2020 11:43
ДОДАТОК 5 Банківська гарантія.docx
10 вересня 2020 11:42
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx
10 вересня 2020 11:42
ДОДАТОК 3 Договір .docx
10 вересня 2020 11:42
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx
10 вересня 2020 11:42
Додаток 1 перелік дкументів для учасника торгів .docx
10 вересня 2020 11:41
Додаток 2 Технічна специфікація.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000039 ● d7796a94465c4f5bac7d80be7dffed35
  • Статус: завершено ● Дата: 05 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-09-10-002073-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 19:58:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва централізованої каналізації по вулицям Стрілецькій, Алексєєва, Василя Будника, Волонтерів та Добровольців у м. Чернігові. Коригування. Третій пусковий комплекс (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-10-002073-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-11 15:16:40

Надання пояснень

На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі "Будівництво централізованої каналізації по вулицям Стрілецькій, Алексєєва, Василя Будника, Волонтерів та Добровольців у м. Чернігові." Коригування. Третій пусковий комплекс повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт. Скановані копії зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів та експертного звіту додаються. Розмір бюджетних призначень на зазначений об’єкт визначається додатком 6 до рішення Чернігівської міської ради про місцевий бюджет на відповідний рік.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 12 968 630,00
UAH з ПДВ
12 968 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 12 976 958,37
UAH з ПДВ
12 976 958,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:13
6_Довідка ДПС
08 жовтня 2020 16:13
3_Довідка МВС
02 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:19
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:17
ТП_8.1_СТАТУТ.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_6.3_Договірна ціна.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_6.2_Календарний графік.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_6.1_Проект договору.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_3.3.1_Додаток до 3.3.rar
28 вересня 2020 10:17
ТП_3.2.1_Додаток до п. 3.2.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_3.1.1_Додаток до п. 3.1.rar
28 вересня 2020 10:17
ТП_1_Банківська гарантія.rar
28 вересня 2020 10:17
ТП_1_Банківська гарантія.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_0_Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2020 10:17
ТП_ 0.1_Титульний лист.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:25
12. Календарний графік.pdf
28 вересня 2020 11:25
11. Дозвільні документи.pdf
28 вересня 2020 11:25
8. Статут+Опис.pdf
28 вересня 2020 11:25
7.1 Кошторисні документи.pdf
28 вересня 2020 11:25
7. Договірна ціна.pdf
28 вересня 2020 11:25
6. Проект договору.pdf
28 вересня 2020 11:25
4.3 КБ3.pdf
28 вересня 2020 11:25
4.2 Офис деклар.pdf
28 вересня 2020 11:25
4.1 Відгук.pdf
28 вересня 2020 11:25
3.2.2 Накази.pdf
28 вересня 2020 11:25
3.2.1 Накази.pdf
28 вересня 2020 11:25
3.1 Дипломи.pdf
28 вересня 2020 11:25
2.2 Інвентарні картки.pdf
28 вересня 2020 11:25
2.1 Технічні паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Переможець 12 968 630,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 09:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 10:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатку № 1 до ТД (відсутні копії документів, що підтверджують наявність машин та механізмів, що зазначені у п. 33, 37, 39-42 та 44 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання будівельних робіт № 1050 від 25.09.2020 року). Надати можливість ТОВ «УТБ-Інжиніринг» виправити невідповідності в документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: надати копії документів, що підтверджують наявність машин та механізмів, що зазначені у п. 33, 37, 39-42 та 44 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання будівельних робіт № 1050 від 25.09.2020 року

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
12 968 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 12:47
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 13:04
додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 16:05
Дод. угода № 6 до дог. 165-20-В.pdf зміни до договору
09 липня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 11:05
Дод угода № 5 до дог. 165-20-В.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:26
дод.угода № 4 до дог. 165-20-В.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 12:33
Дод.угода №2 до дог. 165-20-В.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 09:45
Дод.угода №2 до дог. 165-20-В.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:46
Дод. уода №1 до дог. 165-20-В.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 14:34
Договір 165-20-В.pdf укладений
19 жовтня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни на поточний рік, без зміни загальної договірної ціни
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни на поточний рік (без зміни загальної договірної ціни)
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторно опубліковано додаткову угоду №2 у звязку з допущенням технічної помилки під час попередньої публікації
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення договірної ціни на поточний рік відповідно до виділеного фінансування
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та строку виконання робіт у звязку з відсутністю повного фінансування обєкту
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: Договір № 1652-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 454 532,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 075 755,41 UAH)