Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015(CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали» (Голки для взяття крові з тримачем, контейнери для забору сечі та для збору мокротиння)
Очікувана вартість
19 100,00 UAH
UA-2020-09-10-001636-c 5b901aafc3a84226904303d40b7a3f9a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, 69106, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:43
Очікувана вартість: 19 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до п. 7. розділу 1 тендерної документації.
Закупівля на очікувану вартість.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141320-9 «Медичні голки» (Голка BD Vacutainer Eclipse для взяття крові з тримачем, 22G 1-1/4 (0,7*32мм)), НК 024:2019 - 58284 Тримач пробірки з голкою для забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141320-9 «Медичні голки» (Голка BD Vacutainer Eclipse для взяття крові з тримачем, 21G 1-1/4 (0,8*32мм)), НК 024:2019 - 58284 Тримач пробірки з голкою для забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141600-6 «Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти» (Контейнер для забору сечі), НК 024:2019 - 31400 Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141600-6 «Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти» (Контейнер для збору мокротиння), НК 024:2019 - 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання Товару Замовником, на підставі наданого Постачальником рахунку та згідно підписаної сторонами видаткової накладної на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 11:03
Додаток 6 (проект договору).docx
10 вересня 2020 11:03
Додаток 5 (цінова пропозиція).docx
10 вересня 2020 11:03
Додаток 4 (інша інформація).docx
10 вересня 2020 11:03
Додаток 3 (медико-технічне завдання).doc
10 вересня 2020 11:03
Додаток 2 (ст.17).docx
10 вересня 2020 11:03
Додаток 1 (ст.16).doc
10 вересня 2020 11:03
Тендерна документація (голки, контейнери).docx
10 вересня 2020 11:03
Оголошення ВТ (голки, контейнери).rtf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:21
Кінець періоду оскарження: 26 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 26 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При формуванні очікуваної вартості закупівлі допущено помилку, очікувана вартість закупівлі є значно вищою.
Документи:
15 вересня 2020 15:21
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:20
Протокол відміни.docx