Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (роботи з капітального ремонту стійок секцій механізованого кріплення 2КДД 26.01.000, роботи з капітального ремонту домкратів консольних механізованого кріплення 2КДД)
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2020-09-10-000089-c f15bc62e5d4848e7a21cb39ce9a6f706
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харчевний Михайло Володимирович

380623723129 tender_selidovugol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Селидіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 33426253
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, Карла Маркса,41
Контактна особа: Харчевний Михайло Володимирович
380623723129
tender_selidovugol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:19
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Роботи з капітального ремонту стійок секцій механізованого кріплення 2КДД 26.01.000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85483, Україна, Донецька область, Новогродівка, ВП «Шахта 1/3 «Новогродівська» ДП «СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
160 штуки
Роботи з капітального ремонту домкратів консольних механізованого кріплення 2КДД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85483, Україна, Донецька область, Новогродівка, ВП «Шахта 1/3 «Новогродівська» ДП «СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000011 ● 91816c98d7214c5d9878776342992532
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


23.11.2020 № 55
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 23.11.2020 № 55
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Державне підприємство «Селидіввугілля» UA-2020-09-10-000089-с 10.09.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-17 16:00:47

Звернення

Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо орган державного фінансового контролю роз’яснити наступні питання щодо змісту висновку та зобов’язаннь щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визначених у висновку:
1.На якій підставі (конкретно абзац, пункт, частина статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі») замовник закупівлі повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОНТРАКТ – ЕНЕРГО»?
2.Які заходи повинен здійснити замовник закупівлі для усунення виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-12-21 13:48:57

Відповідь на звернення за роз'ясненнями

Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області розглянула звернення Державного підприємства «Селидіввугілля» (далі - Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-09-10-000089-c (далі – висновок).
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За результатами моніторингу процедури публічної закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (а саме абзац 1 тендерна пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" як таку що не відповідала умовам Додатку 1.1 до форми «Тендерна пропозиція» тендерної документації Замовника внаслідок не надання в складі тендерної пропозиції планової калькуляції витрат на ремонт обладнання.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (а саме абзац 1 учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 цього Закону) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОНТРАКТ – ЕНЕРГО» як таку що не відповідала умовам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника внаслідок не підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору внаслідок надання не в повному обсязі копії договору на виконання робіт з капітального ремонту обладнання від 21.12.2018 №8/236-2018, який зазначено в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 09.10.2020 №09/10/20-Т08, а саме: через відсутність в складі тендерної пропозиції учасника копії затвердженої кошторисної документації робіт (калькуляції), яка згідно із пунктом 1.1 вищевказаного договору є невід’ємною частиною цього договору, що не відповідає умовам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Правові основи органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі та її територіальним органам визначати способу виконання наданих за результатами моніторингу закупівлі зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері закупівель.
Крім того, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,Управління також зобов’язало Замовника здійснити заходи направлені на недопущення таких порушень в подальшому та повідомити орган державного фінансового контролю в установленому законом порядку про такі заходи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Державного підприємства «Селидіввугілля» за результатами проведеного Державною фіскальною службою України моніторингу публічної закупівлі за предметом ЄЗС ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» роботи з капітального ремонту стійок секцій механізованого кріплення 2КДД 26.01.000, роботи з капітального ремонту домкратів консольних механізованого кріплення 2КДД, оголошеної в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-10-000089-c, прийняте рішення схвалити та впровадити в подальшій роботи заходи щодо усунення виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також недопущення таких порушень в подальшому.

2020-12-22 16:09:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, в результаті чого Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення не передбачених Законом невідповідностей в електронній системі закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок про результатати моніторінгу закупівлі замовником буде оскаржено в судовому порядку.
Дата публікації: 23 грудня 2020

Документи:

28 грудня 2020 16:19
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ" 4 294 231,80
UAH з ПДВ
4 245 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" 4 288 667,20
UAH з ПДВ
4 288 667,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:53
Статут + виписка ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Фін. звітн. ф 1ДФ.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Опис - Дод. № 4.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Лист відповідності.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Додаток № 3.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Витяг з реєстру пл. ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Наказ + прот. ЗЗУ.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Лицензия.pdf
09 жовтня 2020 16:53
Декларация Дон обл.pdf

Конфіденційні документи

09 жовтня 2020 16:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Дод. 1.1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказано вартість виконання робіт

09 жовтня 2020 16:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Дод. 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція з розміром ціни

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:59
Довідка МВС.pdf
26 жовтня 2020 15:59
Довідка ч. 2 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 15:59
Довідка п.12 ч.1 ст 17.pdf
20 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:59
18. Гарантійний лист.pdf
09 жовтня 2020 13:59
5. Витяг ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 13:59
4. Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЕМ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЕМ"
#39400838
Відхилено 4 245 600,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 08:56
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО"
#33536263
Переможець 4 288 667,20
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО"
#33536263
4 288 667,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 08:43
Дог №Т3-61-2020 К.р. стійок 1-3Нов ТОВ ТД Контракт-енерго 31.12.20.pdf укладений
03 листопада 2020 08:42