Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт складського приміщення по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві)
Очікувана вартість
795 600,00 UAH
UA-2020-09-09-011030-b 06b08e990d2047e1a9c78ed9e1c0341e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Кириченко

+380442946445 v.kyrychenko@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, буд. 12/2
Контактна особа: Вадим Кириченко
+380442946445
v.kyrychenko@dbr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:48
Очікувана вартість: 795 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 978,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт складського приміщення по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, Симона Петлюри,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості наданих Послуг на підставі Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 727 141,32
UAH з ПДВ
727 141,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БЛАГОБУД-ГАРАНТ 786 982,99
UAH з ПДВ
775 025,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 794 923,72
UAH з ПДВ
794 923,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
12 жовтня 2020 18:58
Довідка МВС від 04.10.20.pdf
12 жовтня 2020 18:58
Довідки.pdf
12 жовтня 2020 18:58
Довідка з ДПС.pdf
02 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:20
Лок кошторис 2-1-1.PDF
02 жовтня 2020 17:20
ПВР.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Розрахунок 1.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Пояснювальна записка.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Зведений.PDF
02 жовтня 2020 17:20
ДЦ.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Сухомяс Диплом.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Ратушний2.jpg
02 жовтня 2020 17:20
Мищенко_електрик.rar
02 жовтня 2020 17:20
Дипломи.rar
02 жовтня 2020 17:20
Лук'янець.jpg
02 жовтня 2020 17:20
Акти КБ-3, КБ-2в ВП НУБіП.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Жуківський.jpg
02 жовтня 2020 17:20
Диплом Волинцев.pdf
02 жовтня 2020 17:20
1. Цінова пропозиція.PDF
02 жовтня 2020 17:20
9. Проект договору.PDF
02 жовтня 2020 17:20
11. Додаток 3.PDF
02 жовтня 2020 17:20
5.1.Протокол №6.pdf
02 жовтня 2020 17:20
2.11.Копія ліцензії.PDF
02 жовтня 2020 17:20
4.7. Календарний графік.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Кошторис ворд.rar
02 жовтня 2020 17:20
Розрахунок 2.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Дефектний акт.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Адм витрати.PDF
02 жовтня 2020 17:20
Ратушний.jpg
02 жовтня 2020 17:20
Посвідчення_електрика.pdf
02 жовтня 2020 17:20
Диплом Кушнір.PDF
02 жовтня 2020 17:20
2.13.Наказ Свистун.PDF
02 жовтня 2020 17:20
2.10. Лист-відгук.pdf
02 жовтня 2020 17:20
2.7 Договір з Радутним.PDF
02 жовтня 2020 17:20
2.7 Договір з Мищенко.PDF
02 жовтня 2020 17:20
2.5.Диплом Волинцев.pdf
02 жовтня 2020 17:20
6.Статут (оригінал).pdf
02 жовтня 2020 17:20
7. Витяг ПДВ від 18.09.20.pdf
02 жовтня 2020 17:20
2.11.Ліцензія (оригінал).pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:56
Календ.гр._СКЛАД..xlsx.rar
01 жовтня 2020 14:56
ДЦ Склад.rar.rar
01 жовтня 2020 14:56
СКЛАД_Дог_Конопл.docx.rar
01 жовтня 2020 14:56
Лист-гарантія.PDF.rar
01 жовтня 2020 14:56
Статут.rar.rar
01 жовтня 2020 14:56
СКЛ_Ліц.вип.rar.rar
01 жовтня 2020 14:56
СКЛАД_додаток 1.PDF.rar
01 жовтня 2020 14:56
СКЛАД_тенд.пропоз.PDF.rar

Публічні документи

02 жовтня 2020 06:52
Електронний підпис
02 жовтня 2020 06:51
Тех_Офіс_Склад.rar
02 жовтня 2020 06:51
Інші документи 2.rar
02 жовтня 2020 06:51
Інші докум.rar
02 жовтня 2020 06:51
Довідки_ПДФ.rar
02 жовтня 2020 06:51
Працівники.rar
02 жовтня 2020 06:51
Анало дого_Фурси_1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Посвідчення.rar
02 жовтня 2020 06:51
Працівники_1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Працівники_2.rar
02 жовтня 2020 06:51
Оренда_тех_ПМК.rar
02 жовтня 2020 06:51
Аналог догов_Борисп.rar
02 жовтня 2020 06:51
Анало дого_Фурси_2.rar
02 жовтня 2020 06:51
Довідки_ПДФ 1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Кошторис_pdf.rar
02 жовтня 2020 06:51
Тех_Офіс_Склад 1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Техпаспо.rar
02 жовтня 2020 06:51
Інші документи 1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Кошторисник.rar
02 жовтня 2020 06:51
Дозволи до МТБ.rar
02 жовтня 2020 06:51
Дод до догов Бориспіль.rar
02 жовтня 2020 06:51
Анало дого_Фурси_3.rar
02 жовтня 2020 06:51
Відгуки.rar
02 жовтня 2020 06:51
Кошторис_rtf.rar
02 жовтня 2020 06:51
Штатний розпис.rar
02 жовтня 2020 06:51
Осн засоб_обладнан.rar
02 жовтня 2020 06:51
Посвідчення_1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Оновлені довідки.rar
02 жовтня 2020 06:51
Анало дого_Фурси.rar
02 жовтня 2020 06:51
Звітність.rar
02 жовтня 2020 06:51
Додатково_накази_1.rar
02 жовтня 2020 06:51
Додатково накази_2.rar
02 жовтня 2020 06:51
Додатково накази.rar
02 жовтня 2020 06:51
Анало дого_Тарасівка.rar
02 жовтня 2020 06:51
Довідка_МВС_.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ БЛАГОБУД-ГАРАНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 727 141,32
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
727 141,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:52
Додаткова угода 2_416 від 24.12.2020 до договору 239 від 28.10.2020 ПР СКЛАДСЬКОГО ПРИМІЩЕННЯ КОНОПЛЯНСЬКА 22.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 18:21
Додаткова угода 1_327 від 30.11.2020 до договору 239 від 28.10.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 18:21
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:37
Договір 239 від 28.10.2020 ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ СКЛАДСЬКОГО ПРИМІЩЕННЯ КОНОПЛЯНСЬКА 22.pdf укладений
28 жовтня 2020 17:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 16:07
534 372,79 UAH UA988201720343100001000098632
ДБР
UA553510050000026007550216700
Товариство з обмеженою відповідальніст
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) викласти пункт 5.1. Розділу 5 Надання послуг. Порядок приймання-передачі послуг Договору у наступній редакції: «5.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги до 25.12.2020 року.»; 2) викласти Додаток 4 до Договору у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода, що є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох оригінальних примірниках, українською мовою, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/327
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) Викласти абзац перший пункту 2.1 Договору у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору (загальна вартість Послуг за Договором) становить 537 780,80 грн (п’ятсот тридцять сім тисяч сімсот вісімдесят) грн 80 коп, у тому числі ПДВ 20% 89 630,13 грн (вісімдесят дев’ять тисяч шістсот тридцять) грн 13 коп». 2) Викласти Додатки 1, 2, 3 до Договору в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання і діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох оригінальних примірниках, українською мовою, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/416
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 534 372,79
UAH (в тому числі ПДВ 89 062,13 UAH)