Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Клапан серця механічний двостулковий для протезування мітрального клапана)
CPV: 33180000-5 Functional support (Mechanical two-leaf heart valve for mitral valve replacement)
Очікувана вартість
13 447 723,52 UAH
UA-2020-09-09-011016-b 99989eef68f944c098f0b7735293522d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 14:03
Очікувана вартість: 13 447 723,52 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 238,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 09 вересня 2020 19:54
Enquiries until: 30 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 13 447 724 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 67 239 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1088 одиниця
Клапан серця механічний двостулковий для протезування мітрального клапана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33182220-7 — Штучні серцеві клапани
НК 024:2019: 62889 — Протез мітрального клапана механічний двостулковий повнопроточний

Mechanical two-leaf heart valve for mitral valve replacement
CPV: 33182220-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-09-09-011016-b99989eef68f944c098f0b7735293522d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФЛАУЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕДТЕХНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:06
8-Порівняльна таблиця.pdf
08 жовтня 2020 17:06
1-Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:29
Довідка ДПС.pdf
30 жовтня 2020 10:29
Довідка МВС.PDF
09 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАУЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕДТЕХНІКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕДТЕХНІКА" 11 674 240,00
UAH
11 557 200,00
UAH
Документи
ТОВ "ФЛАУЕР" 13 436 800,00
UAH
11 587 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:29
Довідка ДПС.pdf
30 жовтня 2020 10:29
Довідка МВС.PDF
09 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:06
8-Порівняльна таблиця.pdf
08 жовтня 2020 17:06
1-Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕДТЕХНІКА"

ТОВ "ФЛАУЕР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОМЕДТЕХНІКА"
#37079694
11 557 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 23:32
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 17:25
ДУ 2 до 09-172-11-2020.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:33
ДУ 1 до 09-172-11-2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 17:34
09-172-11-2020.pdf укладений
12 листопада 2020 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції та строку дії договору, зміна реквізитів постачальника.
Номер договору про закупівлю: 09/172-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку постачання продукції
Номер договору про закупівлю: 09/172-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 01 травня 2021
Сума оплати за договором: 11 557 192,96
UAH