Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поставки буфетної продукції для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
397 100,00 UAH
UA-2020-09-09-010753-b 5c0a24c37e194a75a53a05acd91a33a9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилат Богдан Ярославович

+380323130462 gorodokrvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт: http://osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа: Пилат Богдан Ярославович
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 397 100,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Категорія замовника - відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

09 вересня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 18:11
Додаток 3.doc
09 вересня 2020 18:11
2-ТД-послуги харчування.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з поставки буфетної продукції для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти, а саме у: Керницькому НВК, Суховільській ЗОШ, Братковицькій ЗОШ, Лісновицькій ЗОШ, Дроздовицькій ЗОШ, Угрівському НВК, Кліцківській ЗОШ, Монастирецькій ЗОШ, Тулиголівській ЗОШ.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 550,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5500 посл
Лот 1. Послуги з поставки буфетної продукції для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти, а саме у: Керницькому НВК, Суховільській ЗОШ, Братковицькій ЗОШ, Лісновицькій ЗОШ, Дроздовицькій ЗОШ, Угрівському НВК, Кліцківській ЗОШ, Монастирецькій ЗОШ, Тулиголівській ЗОШ.
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг, протягом 30 календарних днів з моменту отримання Замовником рахунка і накладної – меню. Розрахунки проводяться у безготівковій формі, шляхом перерахування відповідної суми на розрахунковий рахунок Учасника, згідно рахунка і накладної - меню. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 107 250,00
UAH
107 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 16:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:47
УСТАНОВЧІ Витяг ЄП.pdf
25 вересня 2020 16:47
паспорт і ІПН.pdf
25 вересня 2020 16:47
виписка ЄДР.PDF
25 вересня 2020 16:47
30 меню довідка лот 1.pdf
25 вересня 2020 16:47
19 гарантійний лист 6.pdf
25 вересня 2020 16:47
18 гарантійний лист 5.pdf
25 вересня 2020 16:47
17 загальні відомості.pdf
25 вересня 2020 16:47
16 довідка 2.pdf
25 вересня 2020 16:47
15 довідка ст17.pdf
25 вересня 2020 16:47
14 гарантійний лист 4.pdf
25 вересня 2020 16:47
13 гарантійний лист 3.pdf
25 вересня 2020 16:47
12 гарантійний лист 2.pdf
25 вересня 2020 16:47
11 Довідка МТБ.pdf
25 вересня 2020 16:47
10 щодо ліцензування.pdf
25 вересня 2020 16:47
09 лист згода 2.pdf
25 вересня 2020 16:47
08 лист згода.pdf
25 вересня 2020 16:47
07 гарантійний лист 1.pdf
25 вересня 2020 16:47
6.1 ТЗ лот 1.pdf
25 вересня 2020 16:47
05 щодо субпідряду.pdf
25 вересня 2020 16:47
04 ст 17.pdf
25 вересня 2020 16:47
03 довідка.pdf
25 вересня 2020 16:47
02 довідка 3.pdf
25 вересня 2020 16:47
01 довідка про печатку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій