Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
163 152,10 UAH
UA-2020-09-09-010689-b 3b88369cf8ed4d7cb4dc22475967b8c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рафаїл Федорчук

+380678006457 rafailfedorchuk2020@od.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38643633
Вебсайт: http://od.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. Прохоровская, 6
Контактна особа: Рафаїл Федорчук
+380678006457
rafailfedorchuk2020@od.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 16:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 16:37
Початок аукціону: 22 вересня 2020 14:12
Очікувана вартість: 163 152,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 631,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
проведення аудиторської перевірки витрат проекту "Спільне реагування на надзвичайні ситуації навколо Дунаю - JERAD" (2SOFT/4.2/70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Прохорівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 17:57
Реєстраційна картка проекту.png
09 вересня 2020 17:57
прот_107_09_09_2020.jpeg
09 вересня 2020 17:57
Документаця аудит_послкги.pdf
09 вересня 2020 17:57
Проек договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" 117 000,00
UAH
117 000,00
UAH
Документи
ПП "Аудиторська фірма "Тріада" 136 900,00
UAH
136 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:27
9. СКЯ HLBU.pdf
21 вересня 2020 16:27
8. Свідоцтво АПУ.pdf
21 вересня 2020 16:27
5. Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2020 16:27
4. Протокол+наказ.pdf
21 вересня 2020 16:27
2.2 Лист-гарантія.pdf
21 вересня 2020 16:27
1.2 Копії договорів.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 17:57
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:53
паспорт Гонтаровский.pdf
16 вересня 2020 17:53
7 - персональные данные.pdf
16 вересня 2020 17:53
6 - техзадание.pdf
16 вересня 2020 17:53
3 - перечень аудиторов.pdf
16 вересня 2020 17:53
2 - опыт.pdf
16 вересня 2020 17:53
1 - предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"

ПП "Аудиторська фірма "Тріада"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
Відхилено 117 000,00
UAH
28 вересня 2020 16:39
ПП "Аудиторська фірма "Тріада"
#25422280
Переможець 136 900,00
UAH
01 жовтня 2020 11:18

Документи

28 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:37
прот_125_28_09_2020.pdf

Документи

01 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Аудиторська фірма "Тріада"
#25422280
136 900,00
UAH
Документи

Документи

01 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:19
30.12.2021 ДУ.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 09:38
Дод_угод_2_24-05-2021 Дог171_20-10-2020.pdf зміни до договору
25 травня 2021 09:38
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:09
Додатк_угод_1_14_12_2020Дог_171_20_01_2020.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:28
Дог_171_20_10_2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Відповідно до Інструкції №2 від 2 жовтня 2020 року, щодо закладання конкретних положень для Бенефеціарів, щодо перевірки витрат внести наступні зміни у положення Договору № 171 від 20.10.2020 (далі – Договір) та викласти окремі положення Договору в наступній редакції : 1. Пункт 1.2.: «Аудитор виконує покладені на нього завдання відповідно до Інструкції №2 від 2 жовтня 2020 року, що встановлює конкретні положення для Бенефеціарів, щодо перевірки витрат за грантовим контрактом, що фінансується в рамках Спільної операційної програми ENI CBC Румунія - Україна 2014-2020, далі –Інструкція, видана Керуючим органом або будь-яке оновлення, видане Керуючим органом або Спільним Технічним Секретаріатом». 2. Пункт 6.3.: «Строк подання Аудитором звіту Бенефіціару становить максимум 20 робочих днів з дня подання Бенефіціаром кожного фінансового звіту». 3. Пункт 8.1.: «Аудитор подає Бенефіціару звіти про перевірку витрат та доходів, з його додатками, дотримуючись шаблонів та процедур, встановлених у додатках, зазначених у Статті 14". 4. Пункт 8.2.: «У разі підозри та/або встановленого шахрайства або корупції Аудитор подає Звіт про підозру та/або встановлене шахрайство або корупцію (Додаток 5) без зволікань безпосередньо з Національним органом - Секретаріатом Кабінету Міністрів України. Цей звіт не подається Бенефіціару». 5. Пункт 8.3. : «Всі звіти будуть завантажені Контролером електронної системи моніторингу (EMS-ENI)». 6. Пункт 11.1. : «11.1. Коли після проведеного контролю якості Контрольний пункт з контролю виявив, що аудит, проведений Аудитором, не відповідає міжнародним стандартам, або у випадках, перелічених у статті 15.1, Аудитор може бути притягнутий до адміністративних стягнень: Міністерство Фінанси в Україні в ролі Контрольної точки виключають Аудитора з будь-якої роботи в програмі для будь-якого проекту, що фінансується в рамках ENI CBC JOP Румунія - Україна 2014-2020 7. Пункт 14.1. : «Наступні документи вважаються такими, що формуються, читаються, і тлумачяться як частина цього Договору, в наступному порядку пріоритетності:  Грантовий контракт та його додатки;  Партнерська Угода;  Інструкція, видана Органом Управління з описом процедури та відповідних додатків  Додаток 1 – Шаблон договору про надання послуг з перевірки витрат та доходів між Бенефіціаром та Аудитором;  Додаток 2 – Перелік індикативних супровідних документів, необхідних для перевірки витрат;  Додаток 3 – Індикатори ризику закупівель;  Додаток 4 – Контрольна відомість перевірки;  Додаток 5 - Шаблон Звіту про підозри та / або встановлене шахрайство або корупцію;  Додаток 6 – Загальна декларація ГоловнимБенефіціаром – Бенефіціаром;  Додаток 7 – Декларація про відпрацьовані години;  Додаток 8 – Шаблон звіту про витрати та перевірку доходів;  Додаток 9 - Шаблон зведеного звіту про видатки та перевірку доходів;  Додаток 10 – Фінансовий звіт;  Додаток 11 - Посібник TESIM щодо закупівлі приватними Бенефіціарами проектів в Україні;  Додаток 12 - Шаблон звіту про перевірку на місцях;  Додаток 13 – Декларація незалежності». ІІ. Відповідно до Інструкції №2 від 2 жовтня 2020 року, щодо закладання конкретних положень для Бенефеціарів, щодо перевірки витрат доповнити Договір наступними пунктами: 1. «Пункт 8.4.Аудитор може запросити при необхідності максимум два набори роз'яснень від Бенефіціара, кожен з яких має ліміт у 5 робочих днів для подання відповіді. У цьому випадку термін подання звітів, перерахованих у п. 8.2, відповідно продовжується»; 2. «Пункт 8.5. У випадку, коли Електронна система моніторингу (EMS-ENI) не повністю функціонує на момент доопрацювання звітів, вони будуть доставлені Аудитором Бенефіціару в оригінальній та електронній формі (CD, флешка). Положення 8.5 залишається в силі до закінчення контракту»; 3. «Пункт 11.2. Розірвання Договору відповідно до статті 15.2 для Бенефіціара є безкоштовним.»; ІІІ. Відповідно до Інструкції №2 від 2 жовтня 2020 року, щодо закладання конкретних положень для Бенефеціарів, щодо перевірки витрат доповнити Договір наступними розділами: 1. Розділ 17 «Виконання щодо сайт-візітів» та викласти його в наступній редакції: «17.Виконання щодо сайт-візітів 17.1.Аудитор, принаймні один раз, протягом терміну експлуатації проекту, здійснює відвідування місця знаходження Замовника. У разі проведення проектів HARD або великих інфраструктурних проектів, коли Замовник повідомляє про витрати, пов'язані з виконанням інфраструктури (згідно з главою 3.2 Бюджету) понад 100 000 євро Аудитор, обов’язково виконує виїзну перевірку виконаної інфраструктури.» 2. Розділ 18 «Форс-мажорні обставини» та викласти його в наступній редакції: «18. Форс-мажорні обставини 18.1.Термін "форс-мажор", що використовується в Договорі, охоплює будь-які непередбачувані події, які не підконтрольні жодній із сторін цього Договору і які, здійснюючи належну ретельність, жодна зі сторін не може подолати, такі як: страйки, локаути або інші промислові заворушення, акти громадського заворушення, війни, оголошені чи ні, блокади, повстання, заворушення, епідемії, зсуви, землетруси, бурі, блискавки, повені, змиви, громадянські заворушення, вибух. Рішення Європейського Союзу припинити співпрацю з країною-партнером вважається випадком форс-мажорних обставин, коли воно передбачає призупинення фінансування за грантовим контрактом». ІІІ. Зміни до договору набирають чинності з дати підписання додаткової угоди. ІV. Усі інші умови договору від 20.10.2020 № 171 не змінені цією угодою, залишаються в силі. 3. Розділ 19 «Повне та часткове призупинення дії договору» та викласти його в наступній редакції: «19.Повне та часткове призупинення дії договору 19.1.АудиторабоЗамовник можуть призупинити виконання Договору , або лише ту частини, що стосується візитів на місцях, зазначених урозділі17, якщо виняткові обставини, зокрема форс-мажорні обставини, унеможливлює таке виконання, надмірно важке або небезпечне, хоча були вжиті своєчасні заходи. Сторони повинні інформувати один одного без зволікань,заявляючи про характер і ймовірну тривалість призупинення. 19.2. Аудитор абоЗамовник може розірвати цей Договір відповідно допункту21.1. Якщо Договір не розірвано, його частини намагатимуться мінімізувати час його призупинення та відновлять його повне виконання, як дозволяють обставини, інформуючи одна одну, відповідно». 4. Розділ 20 «Продовження терміну реалізації після повного або частковогопризупинення» та викласти його в наступній редакції: «20. Продовження терміну реалізації після повного або часткового призупинення 20.1. У разі зупинення відповідно до пункту 19.1 строк виконання Договору може бути продовжений на строк, еквівалентний строку доставки звітів, про що йдеться у роз- ділі8.Складання звітів, але без впливу на тривалість грантового контракту». 5. Розділ 21 «Розірвання договору» та викласти його в наступній редакції: «21. Розірвання договору 21.1. У випадку, передбаченому пунктом 19.1, якщо Бенефіціар або Аудитор вважає, що цей Договір більше не може бути виконаний ефективно або належним чином, він повинен належним чином проконсультуватися з іншим. Не вдавшись до згоди щодо рішення, Бенефіціар або Аудитор можуть розірвати цей Договір шляхом письмового попередження за два місяці, не вимагаючи виплат. 21.2.У випадку, коли Аудитор допустив істотні помилки, що призвели до значної кількості порушень або шахрайства, виявлених органами Програми або Європейською Комісією, не дотримався узгоджених процедурних процедур, зробив неправдиві заяви при наданні необхідної інформації на момент подання звітів про перевірку витрат і доходів, не представив такий звіт вчасно або виявив серйозне порушення своїх зобов'язань за контрактом, Бенефіціар розриває контракт.»
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: І.Керуючись Інструкцією №5 від 14.04.2021 року Міністерства державних робіт, розвитку та управління Румунії (Органу Управління Спільної Операційної Програми Румунія-Україна 2014-2020), щодо зменшення фінансових збитків через коливання курсу валют для українських Бенефеціарів, внести наступні зміни у положення Договору № 171 від 20.10.2020 (далі – Договір): 1. В пунктах 7.1 та 7.2 договору додати підпункти: 7.1.1. Замовник несе відповідальність за надання Аудитору індивідуальних фінансових звітів та звітів про витрати та перевірку доходів. 7.1.2. З метою зменшення фінансових втрат у зв'язку з коливаннями обмінного курсу, протягом звітного періоду Замовник може подати Аудитору для перевірки Часткову фінансову звітність, в національній валюті та в євро, використовуючи той самий шаблон, що і для Фінансового звіту (Додаток 10). Конвертація в євро в Частковому фінансовому звіті здійснюється Замовником з використанням щомісячного облікового курсу Європейської Комісії (InforEuro) місяця, протягом якого витрати були представлені для перевірки. 7.1.3. За умови, що Замовник використав положення пункту 7.1.2, він також підготує та подає Аудитору власний Фінансовий звіт відповідно до пункту 7.1, з урахуванням зведення всіх попередніх часткових фінансових звітів, але тільки в євро. У зв'язку з цим для Фінансового звіту не заповнюються стовпці, пов'язані з початковою валютою аркуша Витрати (L- Загальна сума в оригінальній валюті, M –Звітні витрати в оригінальній валюті, N-Валюта та O-Курс (InforEuro). 7.2.1. Аудитор повинен перевірити всі Часткові фінансові звіти, подані відповідно до пункту 7.1.2, а також Фінансовий звіт відповідно до пункту 7.1. Аудитор може вирішити, чи продовжувати перевірку Часткових фінансових звітів, як тільки він їх отримає, або перевірити всі часткові звіти, як тільки він отримає від Замовника Фінансовий звіт за весь звітний період. За результатами перевірки Аудитор видає лише один індивідуальний звіт про витрати та верифікацію доходів, відповідно до пункту 8.1 статті 8, пов'язаного з фінансовим звітом у євро, що відображає його висновки за весь звітний період.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. У зв’язку з продовженням строку дії Грантового контракту та неможливості виконання зобов’язань між Сторонами у 2021 році, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 68 450, 00 грн., у зв’язку з чим викласти підпункт 3.1. пункту 3 “Вартість Договору” в наступній редакції: “3.1. Вартість Договору складає 68 450, 00 грн. (шістдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 копійок), без ПДВ, згідно ст. 197.11 Податкового Кодексу України. 2020 р.- 68 450, 00 грн.” ІІ. У зв“язку з вищевикладеним, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 та Додатку 3 до Договору від 20.10.2020 № 171 та викласти їх в редакції, що додається. ІІ. Зміни до договору набирають чинності з дати підписання додаткової угоди. ІІІ. Усі інші умови договору від 20.10.2020 № 171 не змінені цією угодою, залишаються в силі. ІV. Цю угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною зазначеного договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 450,00
UAH