Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт МГ «Новопсков-Шебелинка» Ду1220мм Рр=5,4 МПа км 52,4 - км 53,3; км 63,4 - км 63,8 з заміною захисного покриття в межах обслуговування Первомайського ПМ Харківського ЛВУМГ)
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (Repair of main gas pipeline “Novopskov-Shebelynka” DN1220 Р=5,4 MPa at km 52,4 - km 53,3; km 63,4 - km 63,8 with pipeline wrapping replacement at working range of Pervomaisk serviced site of Kharkiv Gas Pipeline Management Directorate)
Очікувана вартість
34 182 115,00 UAH
UA-2020-09-09-010163-b d67787193bfe42e3b0548de14b801406
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Володимирович

380342784302 MOROZ-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Мороз Юрій Володимирович
380342784302
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Moroz Yurii
380342784302
MOROZ-YV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 34 182 115,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341 821,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1025000 UAH
Publication date: 09 вересня 2020 16:59
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 34 182 115 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 341 821 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-15-003529-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2020-07-15-003529-c, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт МГ «Новопсков-Шебелинка» Ду1220мм Рр=5,4 МПа км 52,4 - км 53,3; км 63,4 - км 63,8 з заміною захисного покриття в межах обслуговування Первомайського ПМ Харківського ЛВУМГ (45231221-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Repair of main gas pipeline “Novopskov-Shebelynka” DN1220 Р=5,4 MPa at km 52,4 - km 53,3; km 63,4 - km 63,8 with pipeline wrapping replacement at working range of Pervomaisk serviced site of Kharkiv Gas Pipeline Management Directorate (45231221-0)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:44
20_1026_п тд дод 2 перелік інформації зм-1.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 2 перелік інформації.docx
09 жовтня 2020 14:44
20_1026_п тд зм-1.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд.docx
09 жовтня 2020 14:44
перелік змін 20_1026_п.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 5 форма оцінки.pdf
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 4 проект договору.doc
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 1 технічне завдання.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 6.2 забезпечення договору.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 3 вимоги до переможця.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx
09 вересня 2020 16:56
20_1026_п тд дод 1.1 гарантійний лист.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до Тендерної документації щодо строків виконання робіт
Дата подання: 23 вересня 2020 14:50
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:38
Терміни виконання робіт складають 180 календарних днів (тобто 6 місяців) з дати отримання від Замовника письмового розпорядження на початок виконання робіт. Аукціон призначено на 17.11.2020 року. Договір про закупівлю з переможцем було укладено в жовтні-листопаді 20202 року. А строк дії договору закінчується 30.06.2021року. Відповідно до п.п. 6.2.3. ДСТУ 4219-2003 Національного Стандарту України «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії», виконання ізоляційних робіт в трасових умовах під час дощу, туману, снігопаду, сильного вітру не допускається. Не допускається нанесення захисних покриттів у разі різких перепадів температури, коли на робочій поверхні конденсується волога (температура металу повинна бути не менш ніж на 3 градуси С вище точки роси. Виходячи з практичного досвіду виконання аналогічних ізоляційних робіт на магістральних газопроводах в інших областях України, з урахуванням складності виконання даних видів робіт, пов’язаної з постійно повторюючимися несприятливими погодними умовами в осінньо-зимово-весняний період (жовтень–травень), і, як наслідок, неможливістю їх виконання, виходячи з вимог техніки безпеки та необхідністю дотримання технологічних вимог для нанесенні антикорозійного покриття за умов низьких температур, дощу, снігу, підвищеної вологості. Тим більше, що згідно з абзацом першим пункту 3 Додатку І до Тендерної документації, «Ремонт ділянки лінійної частини з заміною захисного покриття виконати без виведення з експлуатації МГ, без зміни положення газопроводу (крім ділянок з ненормативною глибиною залягання) та без припинення транспортування газу, в траншеї.» Крім цього, не взято до уваги, що ділянка заболочена, що передбачає постійну підвищену вологість повітря та ускладнення дотримання вимог нанесення захисного покриття, передбачених в операційно-технологічній карті виробника. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації в частині зміни умов договору про закупівлю щодо збільшення строків виконання робіт до 31.12.2021 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ТОВ «Оператор ГТС України» веде свою діяльність в рамках чинного законодавства України.
Замовником встановлені терміни виконання робіт з урахуванням виробничої необхідності виконання відповідних робіт, які зазначені в додатку 4 до тендерної документації.
П. 7.3.4 проекту договору передбачено, що Підрядник зобов’язаний повідомити Замовника про «загрозу… якості або придатності…». Отже, для уникнення виникнення такої загрози Підрядник наділений повноваженнями самостійно визначити терміни початку виконання робіт (найбільш сприятливих погодних умов) та запропонувати їх Замовнику в межах строку дії Договору.
П. 7.3.3 не обмежує Підрядника в праві запропонувати Замовнику бажані терміни дії Дозволу – дату початку виконання робіт (див. п. 4.1. проекту Договору).
П. 12.1. проекту договору передбачено строк дії договору до «31» грудня 2021 року.
Щодо внесення змін до Тендерної документації щодо строків виконання робіт (продовження попереднього запитання)
Дата подання: 23 вересня 2020 14:57
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:38
Терміни виконання робіт складають 180 календарних днів (тобто 6 місяців) з дати отримання від Замовника письмового розпорядження на початок виконання робіт. Аукціон призначено на 17.11.2020 року. Договір про закупівлю з переможцем було укладено в жовтні-листопаді 20202 року. А строк дії договору закінчується 30.06.2021року. Відповідно до п.п. 6.2.3. ДСТУ 4219-2003 Національного Стандарту України «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії», виконання ізоляційних робіт в трасових умовах під час дощу, туману, снігопаду, сильного вітру не допускається. Не допускається нанесення захисних покриттів у разі різких перепадів температури, коли на робочій поверхні конденсується волога (температура металу повинна бути не менш ніж на 3 градуси С вище точки роси. Виходячи з практичного досвіду виконання аналогічних ізоляційних робіт на магістральних газопроводах в інших областях України, з урахуванням складності виконання даних видів робіт, пов’язаної з постійно повторюючимися несприятливими погодними умовами в осінньо-зимово-весняний період (жовтень–травень), і, як наслідок, неможливістю їх виконання, виходячи з вимог техніки безпеки та необхідністю дотримання технологічних вимог для нанесенні антикорозійного покриття за умов низьких температур, дощу, снігу, підвищеної вологості. Тим більше, що згідно з абзацом першим пункту 3 Додатку І до Тендерної документації, «Ремонт ділянки лінійної частини з заміною захисного покриття виконати без виведення з експлуатації МГ, без зміни положення газопроводу (крім ділянок з ненормативною глибиною залягання) та без припинення транспортування газу, в траншеї.» Крім цього, не взято до уваги, що ділянка заболочена, що передбачає постійну підвищену вологість повітря та ускладнення дотримання вимог нанесення захисного покриття, передбачених в операційно-технологічній карті виробника. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації в частині зміни умов договору про закупівлю щодо збільшення строку виконання робіт до 31.12.2021 року, з можливістю продовження строку виконання робіт до 31.12.2022 року через несприятливі погодні умови в осінньо-зимово-весняний період 2021 року, за яких діючими національними стандартами проведення ізоляційних робіт не допускається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ТОВ «Оператор ГТС України» веде свою діяльність в рамках чинного законодавства України.
Замовником встановлені терміни виконання робіт з урахуванням виробничої необхідності виконання відповідних робіт, які зазначені в додатку 4 до тендерної документації.
П. 7.3.4 проекту договору передбачено, що Підрядник зобов’язаний повідомити Замовника про «загрозу… якості або придатності…». Отже, для уникнення виникнення такої загрози Підрядник наділений повноваженнями самостійно визначити терміни початку виконання робіт (найбільш сприятливих погодних умов) та запропонувати їх Замовнику в межах строку дії Договору.
П. 7.3.3 не обмежує Підрядника в праві запропонувати Замовнику бажані терміни дії Дозволу – дату початку виконання робіт (див. п. 4.1. проекту Договору).
П. 12.1. проекту договору передбачено строк дії договору до «31» грудня 2021 року.
Об увеличении сроков выполнения работ
Дата подання: 23 вересня 2020 15:09
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:38
Просим увеличить срок выполнения работ до 31.10.2022 года, поскольку выполнение изоляционных работ на 2 двух отдельных участках магистрального газопровода в заболоченной местности в 180-ти дневный срок не реально к исполнению. Высокая влажность воздуха автоматически приведет к появлению на теле трубопровода конденсата, при котором не допускается нанесение изоляции.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ТОВ «Оператор ГТС України» веде свою діяльність в рамках чинного законодавства України.
Замовником встановлені терміни виконання робіт з урахуванням виробничої необхідності виконання відповідних робіт, які зазначені в додатку 4 до тендерної документації.
П. 7.3.4 проекту договору передбачено, що Підрядник зобов’язаний повідомити Замовника про «загрозу… якості або придатності…». Отже, для уникнення виникнення такої загрози Підрядник наділений повноваженнями самостійно визначити терміни початку виконання робіт (найбільш сприятливих погодних умов) та запропонувати їх Замовнику в межах строку дії Договору.
П. 7.3.3 не обмежує Підрядника в праві запропонувати Замовнику бажані терміни дії Дозволу – дату початку виконання робіт (див. п. 4.1. проекту Договору).
П. 12.1. проекту договору передбачено строк дії договору до «31» грудня 2021 року.
Звернення до Замовника в порядку ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» для внесення змін до тендерної документації в процедурі закупівель (UA-2020-09-09-010163-b)
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:11
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:09
«Пропонуємо внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, виходячи з наступного: 1. Пункт 2.6.: «2.6. Витрати на демонтаж і монтаж та транспортування, пов’язані з необхідністю усунення недоліків (дефектів), які виникли не з вини Замовника в гарантійний період експлуатації несе Підрядник.» Оскільки, з умов даного пункту не вбачається, що йдеться про усунення недоліків (дефектів), які виникли виключно з вини Підрядника (як, приміром, в п.п.7.3.11.), то пропонується або: (а) відповідно до ст.885 ЦК України, передбачити що витрати, за які Підрядник не відповідає здійснюються за рахунок Замовника, або (б) сформулювати цей пункт в редакції: «2.6. Витрати на демонтаж і монтаж та транспортування, пов’язані з необхідністю усунення недоліків (дефектів), які виникли з вини Підрядника в гарантійний період експлуатації несе Підрядник.» 2. Пункт 5.4. «5.4. У разі виявлення в процесі приймання-передачі Робіт недоліків, Замовник письмово повідомляє Підрядника про такі недоліки, та повідомляє його про час та місце зустрічі для складання акту про недоліки виконаних робіт, в якому обов’язково фіксується дата виявлення недоліків і дата щодо їх безкоштовного усунення. У разі не прибуття Підрядника у зазначений строк без попереднього узгодження додаткового строку прибуття для складання акту про недоліки та/або відмови Підрядника підписати його, Замовник складає акт про недоліки самостійно та направляє один примірник Підряднику. Акт про недоліки вважається підписаним Підрядником на 5 (п’ятий) робочий день після його отримання.» Останнє речення даного пункту пропонується виключити, оскільки ним встановлена дискримінаційна по відношенню до Підрядника умова, яка порушує юридичну рівність сторін (ст.1 ЦК України) та принцип справедливості (ст.6 ЦК України), оскільки, навіть в разі наявності обгрунтованої відмови підписати такий акт, Підрядник взагалі не впливає на його зміст та позбавляється права діяти альтернативно (приміром, надати Замовнику заперечення). 3. Пунктом 10.2. для Підрядника встановлена відповідальність у вигляді пені, яка в 10 раз більша (0,1 %), ніж аналогічна відповідальність Замовника в п.10.10. (0,01%) від простроченої суми за кожен день прострочення, що порушує юридичну рівність сторін (ст.1 ЦК України) та принцип справедливості (ст.6 ЦК України). Пропонується або: (а) в п.10.2. для Підрядника зменшити відповідальність до 0,01 %, або (б) в п.10.10. для Замовника збільшити відповідальність до 0,1 %. 4. Розділ 11 «Антикорупційні застереження» не містить умови щодо ознайомлення Замовника із Антикорупційною програмою Підрядника (…), в зв’язку з чим даний розділ, з урахуванням того, що йдеться про тендер оголошений Замовником для невизначеного кола учасників, доцільно доповнити пунктом 11.4. наступного змісту: «11.4. Шляхом підписання цього Договору Замовник цим підтверджує, що він ознайомлений із Антикорупційною програмою, затвердженою наказом ______________ від _________р. № _____ «Про затвердження Антикорупційної програми __________», розміщеною на сайті www._____, та погоджується з її умовами, порядком внесення змін до неї та зобов’язується дотримуватись її положень під час виконання зобов’язань за цим Договором.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Також тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 вказаного Закону, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, Замовник самостійно визначає умови договору про закупівлю, виходячи зі своїх потреб, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм Замовника. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток 4 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-010163-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 04 листопада 2020 16:55
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
ВИМОГА

30 жовтня 2020 року на офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» Замовником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (далі –Замовник) оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» (далі – ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», Товариство).
Відповідно до протоколу тендерна пропозиція ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» відхилена на підставі:
- пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” – учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а саме: наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника згідно з пунктом 4 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel) в розділі «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів» (Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
- учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 08.10.2020 року б/н, яка не відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції), а саме п. 26 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639, в якому, зокрема, зазначено наступне: “Гарантія повинна містити такі реквізити як … 2) номер, місце складання, дату видачі”. Надана учасником Банківська гарантія від 08.10.2020 року, видана Акціонерним товариством “Комерційний банк “Глобус”, не містить номеру гарантії. (всупереч вимогам Додатку 6.1 до тендерної документації та вимогам пункту 4.10 розділу I Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації).
Вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» неправомірним та таким, що має бути скасоване, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства України та порушує права ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції з огляду на нижчевикладене.

1. За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» Замовником було встановлено, що у розділі «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів» наявна інформація щодо ТОВ “Хозхімсервіс” (24157485): cуб’єкт господарювання, який вчинив порушення – ТОВ “Хозхімсервіс” (24157485); дата та номер рішення у справі – 04.05.2020 №55/15-р/к; орган АМКУ, що прийняв рішення – Адмінколегія Донецького ТВ. Проте, Замовник не зазначив, що «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів» станом на 19.10.2020 року та більш пізні дати також містять інформацію про оскарження ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» рішення органу Комітету у судовому порядку, справа № 905/932/20.
Інформація, яка міститься в зведених відомостях АМК про оскарження ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» рішення Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України відповідає дійсності.
ТОВ Хозхімсервіс звернулось до Господарського суду Донецької області із позовною заявою до Донецького обласного територіального відділення УМК України про скасування рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення АМК України №55/15-Р/К від 04.05.2020р. (справа №905/932/20). В даний час триває розгляд справи за позовом ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у Господарському суді Донецької області. Справу призначено до судового розгляду на 05.11.2020р. об 11:40 год., яке відбудеться у приміщенні Господарського суду Донецької області за адресою: 61022, м. Харків, пр. Науки, 5, каб. № 416.
Ч. 4 ст. 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого згідно з ч. 1 статті 48 цього Закону (зокрема, визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції) ЗУПИНЯЄ виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до ч. 3 ст. 48 Закону «Про захист економічної конкуренції» чи господарським судом не визначено інше.
Отже, дія оскаржуваного ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №55/15-Р/К від 04.05.2020 по справі №55/20-2019 було ЗУПИНЕНО автоматично, після прийняття господарським судом до розгляду позову ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС». Відповідна позиція суду зазначена в ухвалі Господарського суду міста Києва від 13.08.2020р. у справі №910/10407/20.

Оскільки на момент розгляду Господарським судом Донецької області позову ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» дія рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення АМК України №55/15-Р/К від 04.05.2020р. була зупинена у повному обсязі, наявність у зведених відомостях інформації про вчинення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) є такою, що порушує права ТОВ «Хозхімсервіс».
З метою захисту своїх прав та законних інтересів ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» звернулося до Господарського суду міста Києва за позовом до АМК України та Донецького обласного територіального відділення АМК України про зобов`язання АМК виключити зі зведених відомостей рішень органів АМК інформацію, внесену на підставі рішення №55/15-р/к про визнання вчинення Товариством порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) (справа №910/10407/20).
Господарським судом міста Києва у справі №910/10407/20 було винесено рішення від 19.10.2020 року, яким суд визнав, що включення інформації про ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до зведених відомостей рішень органів Антимонопольного комітету України про визнання вчинення субєктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу на підставі рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі №55/20-2019, які оприлюднені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України є таким, що порушує права ТОВ «Хозхімсервіс» ТА зобов’язав Антимонопольний комітет України виключити зі зведених відомостей рішень органів Антимонопольного комітету України інформацію, внесену на підставі рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі №55/20-2019, про визнання вчинення ТОВ «Хозхімсервіс» порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), та накладення штрафу, які оприлюднені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України.
Оскільки дія рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №55/15-Р/К від 04.05.2020 по справі №55/20-2019 зупинена у зв`язку з його оскарженням у Господарському суді Донецької області, а внесення відомостей про ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до зведених відомостей рішень органів Антимонопольного комітету України скасоване рішенням Господарського суду міста Києва у справі №910/10407/20 від 19.10.2020 року відповідно ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» не може бути позбавлене права на участь у публічних закупівлях через прийняття рішення №55/15-р/к та розміщення інформації про нього у зведених відомостях про рішення органів АМК на веб-порталі АМК.

Замовник може перевірити вищезазначену інформацію на офіційному сайті Судової влади України за посиланням: https://court.gov.ua/. Розділ «Стан розгляду справ».

Отже, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” є незаконним.

2. Щодо не відповідності банківської гарантії зазначаємо, що ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надало банківську гарантію від 08.10.2020 року (файл 5. Банківська гарантія.zip) та решту документів, надання яких вимагалось тендерною документацією на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією, а саме у додатку 6.1 до тендерної документації встановлені вимоги до банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, оригінал банківської гарантії має бути оформлений в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис і містити електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта згідно вимог Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 14.08.2017 року №78.
П. 2.4. додатку 6.1 до тендерної документації встановлено, що реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями/ стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України, а також містити такі інші умови:
- посилання на цю тендерну документацію, назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель;
- назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою);
- для банку-гаранта, що є резидентом України: повну назву із зазначенням головного чи/або центрального управління, іншого структурного підрозділу банку, офіційного місцезнаходження, МФО та ідентифікаційного коду/номеру;
- для банку-гаранта, що є нерезидентом України: назву та SWIFT-код (BIC);
- назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти, відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 №34;
- безумовне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої вимоги від бенефіціара (замовника) в письмовій формі або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, вимоги в електронній формі ключованим SWIFT-повідомленням, сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- умови про те, що внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом;
- вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара;
- умови про те, що дострокове припинення цієї банківської гарантії (її ануляція) відбувається за попереднью письмовою згодою бенефіціара;
- зазначення у примітках або колонтитулах наприкінці банківської гарантії необхідних для перевірки електронного цифрового підпису (ЕЦП) цієї банківської гарантії електронних ресурсів, посилань на них, шляхів, способів перевірки ЕЦП, назви програмного комплексу, який застосовано банком-гарантом при оформленні ЕЦП тощо.

Умовами тендерної документації не встановлено вимоги, що банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити такий реквізит як номер банківської гарантії.
ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації, зокрема і в частині вимог до банківської гарантії. Звертаємо увагу, що тендерною документацією не встановлено вимоги до банківської гарантії про необхідність зазначення усіх реквізитів відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639. Відповідно, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на підставі невідповідності банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) пункту 26 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 є незаконним.

Порушення прав ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» Замовником полягає в тому, що прийнявши неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» Замовник позбавив його можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення даної процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України. Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» за відсутності підстав для відхилення, встановлених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник показав свою упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозицій учасника, яка не підлягала відхиленню відповідно до закону.
У відповідності до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватись за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 18:44
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ “ Хозхімсервіс” відхилена на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник має право оскаржити прийняте рішення Замовника.

Документи подані скаржником

04 листопада 2020 16:55
Додаток 2 ухвала від 13_08_2020.pdf
04 листопада 2020 16:55
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000053 ● 351afb231ac14ff6ad8ec487044f51ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-09-09-010163-b 09.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку від 13 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-09-010163-b

2020-11-19 16:06:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 жовтня 2020
UA-2020-09-09-010163-bd67787193bfe42e3b0548de14b801406
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 19:33
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:33
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:28
Дозволи.rar
15 жовтня 2020 19:28
Довiдка дозволи.pdf
09 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:25
Дозволи.rar
09 жовтня 2020 13:25
декларація 03.07.2020.pdf
09 жовтня 2020 13:25
портокол-рішення.pdf
09 жовтня 2020 13:25
описи.pdf
09 жовтня 2020 13:25
наказ директор.pdf
09 жовтня 2020 13:25
ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Антикорупц прогр.pdf
09 жовтня 2020 13:25
ТОВ БК ХІМЗАХИСТ.zip
09 жовтня 2020 13:25
Довiдка право пiдпису.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Довiдка досвiд.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Довiдка дозволи.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Гарантiйний лист.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:55
7.3. Скан_копія ліцензії.pdf
19 жовтня 2020 10:55
5. Банківська гарантія.zip
19 жовтня 2020 10:55
1.1. Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" 33 180 000,00
UAH
33 180 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 19:33
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:33
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:28
Дозволи.rar
15 жовтня 2020 19:28
Довiдка дозволи.pdf
09 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:25
Дозволи.rar
09 жовтня 2020 13:25
декларація 03.07.2020.pdf
09 жовтня 2020 13:25
портокол-рішення.pdf
09 жовтня 2020 13:25
описи.pdf
09 жовтня 2020 13:25
наказ директор.pdf
09 жовтня 2020 13:25
ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Антикорупц прогр.pdf
09 жовтня 2020 13:25
ТОВ БК ХІМЗАХИСТ.zip
09 жовтня 2020 13:25
Довiдка право пiдпису.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Довiдка досвiд.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Довiдка дозволи.pdf
09 жовтня 2020 13:25
Гарантiйний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій