Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду по об'єкту: капітальний ремонт приміщень першого класу в Семенівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, що знаходиться за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Семенівка, вул. Шевченка, 102
Очікувана вартість
2 124,00 UAH
UA-2020-09-09-008648-b 4a749be252a648c5b2c840ab127bbc47
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисенко Світлана Іванівна

+380457253491 osvita_dogovir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Денисенко Світлана Іванівна
+380457253491
osvita_dogovir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду по об'єкту: капітальний ремонт приміщень першого класу в Семенівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, що знаходиться за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Семенівка, вул. Шевченка, 102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва
#32448826
Переможець 2 124,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:18

Документи

09 вересня 2020 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:22
Дод. угода 1.78.pdf укладений
14 грудня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:27
Договір 67.361.pdf укладений
09 вересня 2020 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з невиконанням умов договору