Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
151 200,00 UAH
UA-2020-09-09-008342-b 4d97e752a65f483a8a7fbd603668053c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Буряківська

+380574253073 buh.kupyansk@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146156
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., М.КУП"ЯНСЬК , ВУЛ. 1 ТРАВНЯ БУД. 19
Контактна особа: Наталія Буряківська
+380574253073
buh.kupyansk@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі Закон) відділом освіти, молоді та спорту було двічі проведено відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер учня, Персональний комп'ютер вчителя), які не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників. Виходячи з цього, виникає необхідність у закупівлі товарів код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер учня, Персональний комп'ютер вчителя) за переговорною процедурою, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:41
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Персональний комп'ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Персональний комп'ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 151 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:41

Документи

09 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:40
Протокол перегорної.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
151 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:40
Протокол перегорної.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:08
Договір 10-09-384.pdf укладений
21 вересня 2020 13:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 151 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 200,00 UAH)