Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко згущене
Очікувана вартість
227 020,00 UAH
UA-2020-09-09-007878-b ce88375d3bda4823952f1feb097b71a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Нічосов

+380672957991
+380980412225
+380504580044
bahareva@kk.nau.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "КРИВОРІЗЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ"
Код ЄДРПОУ: 35159327
Місцезнаходження: 50045, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Туполєва буд. 1
Контактна особа: Володимир Миколайович Нічосов
+380672957991,+380980412225,+380504580044
bahareva@kk.nau.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 15:18
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:50
Очікувана вартість: 227 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50045, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Туполєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:50
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
09 вересня 2020 15:18
ТД молоко згущене.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 5 проект договору.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 4 форма тендерної пропозиції.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 3 стаття 17.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 2 технічні вимоги згущене молоко.docx
16 вересня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:50
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
09 вересня 2020 15:18
ТД молоко згущене.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 5 проект договору.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 4 форма тендерної пропозиції.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 3 стаття 17.docx
09 вересня 2020 15:18
додаток 2 технічні вимоги згущене молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 вересня 2020 11:46
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:30
Прошу Вас надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, а саме: 1.вилучити з додатку 2 вимогу про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (1.Статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (закон доповнено даною статтею згідно із Законом № 1602-VII від 22.07.2014) визначено, що положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Даним же законом встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" встановлено, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видаються та застосовуються відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Отже, отримання даного висновку для товару, щодо якого не проводиться розслідування захворювань чи товару, призначеного для споживання людиною, не передбачено нормами чинного законодавства України на теперішній час та є об'єктивно неможливим. Органи Держспоживслужби України не видають такі висновки на харчові продукти, призначені для споживання людиною, за зверненням суб’єктів господарювання, отже дана вимога є безумовно дискримінаційною, не відповідає закону та створює штучні умови, за яких переможцем закупівлі може стати лише особа, яка отримала такий висновок до набрання чинності змінами до закону (у 2014 році) чи особа, яка пропонує завідомо неякісний товар (щодо якого проводилось розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей). Отже, видача та використання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи законом не передбачена. 2.вилучити з додатку 2 - якщо учасник не є виробником продукції, надає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують стосунки із виробником та учасником: засвідчену копію договору з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі рішення АМКУ від 30.06.2017 № 4277 3.вилучити з додатку 2 - документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника та містити інформацію щодо адреси потужності учасника; - сертифікат на систему екологічного управління стосовно складування, зберігання, транспортування, оптової торгівлі продуктами харчування згідно ISO 14001:2015, виданого на учасника; - для підтвердження відповідності потужності Учасника ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, надати звіт про аудит системи менеджменту з обов’язковим зазначенням адреси потужності; (Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. OHSAS 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників.Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником було розглянуто Ваше звернення за роз’ясненням та повідомляється наступне:
1) Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
В Положенні про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів встановлено, що Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань: у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів,санітарного та епідемічного благополуччя населення,державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства,карантину та захисту рослин,пестицидів та агрохімікатів:
проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки;
Кабінетом Міністрів України 22.07.2016 року прийнято розпорядження № 564-р «Про уповноваження Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на затвердження та підписання окремих видів документів»,згідно з яким Голову Держпродспоживслужби уповноважено затверджувати передбачені законодавством документи,повноваження щодо затвердження та підписання яких належить до компетенцій головного державного санітарного лікаря України,зокрема висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за № 4/5195 (із змінами) (далі – Порядок). Зокрема, згідно вказаного Порядку метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи.При цьому в ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» встановлено, що об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність,технологія, продукція та сировина,проекти нормативних документів,реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.Споживання товару, що є предметом закупівлі може шкідливо вплинути на здоров’я людини.Отже,згідно чинного законодавства України Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів має повноваження видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукти харчування, що можуть шкідливо вплинути на здоров’я людини.Зауважуємо, що перелік висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи,що видаються Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів знаходиться у відкритому доступі за посиланням https://dpss.gov.ua/derzhsanepidnaglyad/administrativni-poslugi/reyestr-visnovkiv-derzhsanepidekspertizi. До речі, в переліку вказані і продукти харчування на які видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.В такому разі, встановлення вимоги про надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товару, що є предметом закупівлі,не суперечить чинному законодавству України.Так як,по-перше,Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів видає висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукти харчування, що можуть шкідливо вплинути на здоров’я людини.По-друге,товару,що є предметом закупівлі може негативне вплинути на здоров’я людини.Отже,Вами не було доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині,а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено,яким чином наведена вище умова Документації порушує Ваші права та законні інтереси,пов'язані з участю у Процедурі закупівлі,у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
2) Щодо документів ,які підтверджують стосунки із виробником та учасником
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію,вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сьогодні все частіше виникають випадки фальсифікації товару, що є предметом закупівлі.Замовник має бути впевненим, що запропонований товар є безпечним, якісним та не є фальсифікатом та має походження від виробника товару.
Замовником згідно чинного законодавства України було встановлено вимогу, що:
- якщо учасник не є виробником продукції,надає в складі тендерної пропозиції документи,які підтверджують стосунки із виробником та учасником:засвідчену копію договору з виробником;або сертифікат дистриб’ютора, представника,дилера.Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційному, так як за таких умов в закупівлі зможуть взяти участь учасники, що не співпрацюють безпосередньо з виробником,а через посередника/ постачальника. Для виконання вказаної умови тендерної достатньо надати документи, що підтверджують зв'язок між учасником – постачальником – виробником запропонованого товару.Отже,Вами не було доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині,а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує Ваші права та законні інтереси,пов'язані з участю у Процедурі закупівлі,у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
3) Щодо сертифікації
По-перше, частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.По-друге, Антимонопольним комітетом України було надано рекомендації від 31 березня 2020 №13-рк згідно яких встановлення в тендерній документації вимог щодо сертифікації не є дискримінаційною умовою.Частиною 1 ст. 21 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури,які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.ДСТУ ISО 22000:2007 встановлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів,яка,щоб гарантувати безпечність харчових продуктів усього харчового ланцюга до стадії кінцевого споживання,поєднує такі загальновизнані ключові елементи:взаємодіюче (інтерактивне) інформування; системне керування; програми-передумови; принципи HACCP.Отже,з метою підтвердження застосування Учасником (оператор ринку) HACCP (постійно діючих процедур,які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках) Замовником встановлено вимогу про надання в складі тендерної пропозиції:
- документ*,що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга",виданого на ім'я учасника та містити інформацію щодо адреси потужності учасника;
*документ,має бути виданий органом з сертифікації,акредитованого НААУ у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга".Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга,що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга";
- для підтвердження відповідності потужності Учасника ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга,надати звіт про аудит системи менеджменту з обов’язковим зазначенням адреси потужності.
Встановлення вимоги про надання Учасниками сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007 не є дискримінаційною умовою,що неодноразово підтверджувалось рішеннями Колегії АМКУ (наприклад, від від 08.04.2019 № 4160).Замовник зазначає,що Наказом Державного підприємства "Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом,з наданням чинності з 01.07.2016. ISO 14001:2015 установлює вимоги до системи екологічного управління,що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості.Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі,що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.Отже,сертифікат на систему екологічного управління стосовно складування,зберігання, транспортування,оптової торгівлі продуктами харчування згідно ISO 14001:2015 підтверджує застосування заходів,що сприяють захисту та користі довкілля.Встановлення вимоги про надання Учасниками сертифікату ISO 14001:2015 не є дискримінаційною умовою,що неодноразово підтверджувалось рішеннями Колегії АМКУ (наприклад, від 24.12.2019 № 19277,від 01.06.2020 № 10800).До речі,Замовник зауважує,що рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегії АМКУ на яке Ви посилаєтесь на сторінці 3 також містить підтвердження,що вимога про надання сертифікатів ДСТУ ISО 22000:2007 та ISO 14001:2015 не є дискримінацією

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015 148 560,00
UAH з ПДВ
146 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 184 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛЄЙКІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 170 800,00
UAH з ПДВ
170 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 199 200,00
UAH з ПДВ
199 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
27 вересня 2020 13:39
Кваліфікаційні.pdf
27 вересня 2020 13:39
Інші документи.pdf
27 вересня 2020 13:39
Ст 17.PDF
27 вересня 2020 13:39
Атестат акр НААУ.jpg
27 вересня 2020 13:39
Наказ.PDF
27 вересня 2020 13:39
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 20:53
Електронний підпис
24 вересня 2020 20:48
Сертифікати.pdf
24 вересня 2020 20:20
Складські приміщення.pdf
24 вересня 2020 20:20
Працівники_ медогляд.pdf
24 вересня 2020 20:20
Листи-згоди.pdf
24 вересня 2020 20:20
Довідки.pdf
24 вересня 2020 20:20
Довідка.pdf
24 вересня 2020 20:20
Технічне завдання.pdf
24 вересня 2020 20:20
Гарантійні листи.pdf
24 вересня 2020 20:20
Транспорт_ водії.pdf
24 вересня 2020 20:20
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 20:20
Декларація виробника.pdf
24 вересня 2020 20:20
Ст.17.pdf
24 вересня 2020 20:20
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:34
Довідка податкової
01 жовтня 2020 11:11
Стаття 17
01 жовтня 2020 11:11
Експлуатаційний дозвіл
01 жовтня 2020 11:10
Довідка МВС
01 жовтня 2020 11:10
Цінова пропозиція
24 вересня 2020 12:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спарта 2015

ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ФОП ЛЄЙКІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 146 920,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:04
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
Відхилено 148 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:06
ФОП ЛЄЙКІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2440100198
Відхилено 170 800,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:08
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 199 200,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
199 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:06
ду1 59.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:00
договір 59.PDF укладений
12 жовтня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 14 грн. 94 коп. 2. Пункт 3.1. договору змінити та викласти в наступній редакції: « 3.1. Ціна цього Договору складає 199 185 грн. 06 коп.»
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML