Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі поліклініки КЛПЗ Міська клінічна лікарня м. Слов’янська" за адресою: вул. Шевченка, 40" (ІІ-й пусковий комплекс)
Очікувана вартість
12 958 033,20 UAH
UA-2020-09-09-006117-b e5c98baf339640b1b81260ce19f5c081
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 15:31
Очікувана вартість: 12 958 033,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 388 741,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі поліклініки КЛПЗ Міська клінічна лікарня м. Слов’янська" за адресою: вул. Шевченка, 40" (ІІ-й пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 14:12
Додаток 4.pdf
09 вересня 2020 14:12
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.pdf
09 вересня 2020 14:12
Додаток 8.pdf
09 вересня 2020 14:12
Додаток 5.pdf
09 вересня 2020 14:12
Специфікація Слов'янськ Клінічна лікарня будів Капрем (ІІ пуск компл).zip
09 вересня 2020 14:12
Додаток 3.pdf
09 вересня 2020 14:12
Додаток 2.pdf
09 вересня 2020 14:12
Додаток 1.pdf
09 вересня 2020 14:12
ТД №65 (543) Слов'янськ Клінічна лікарня будів Капрем (ІІ пуск компл).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" 12 945 000,00
UAH з ПДВ
12 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК" 12 958 033,20
UAH з ПДВ
12 958 033,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:20
9. Довідка з банку.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:20
8. Баланс.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:20
5. Субпідрядники.PDF.p7s
24 вересня 2020 16:20
4. Графік.PDF.p7s
24 вересня 2020 16:20
3. Зведена довідка.PDF.p7s
24 вересня 2020 16:20
2. Досвід.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:20
10. Ліцензії та дозволи.PDF.p7s
24 вересня 2020 16:20
1. Заява - пропозиція.PDF.p7s

Публічні документи

24 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:47
Зведена довідка ст17.pdf
24 вересня 2020 17:47
Заява-пропозиція.pdf
24 вересня 2020 17:47
Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 17:47
7.2 Фінзвітність 2015-2018.pdf
24 вересня 2020 17:47
7. фін.звіт 2019.pdf
24 вересня 2020 17:47
6.3 Відгук 3 ДПРЧ.pdf
24 вересня 2020 17:47
6.2 Акти 3 ДПРЧ.pdf
24 вересня 2020 17:47
6.1 Договір 3 ДПРЧ.pdf
24 вересня 2020 17:47
5.2 Ліцензія копія.pdf
24 вересня 2020 17:47
5.1 Дозвіл копія.pdf
24 вересня 2020 17:47
4.2 опис 2019.pdf
24 вересня 2020 17:47
4.1 Статут.pdf
24 вересня 2020 17:47
1. Копія витягу з єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"
#25327860
Відхилено 12 945 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"
#39709485
Відхилено 12 958 033,20
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:39

Документи

30 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:36
Пр-л_№65 (543)-Р1.pdf
25 вересня 2020 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:38
Пр-л_№65 (543)-Р2.pdf
30 вересня 2020 15:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2020 15:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі