Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна обладнання для автоматизації каналізаційних насосних станцій згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Очікувана вартість
1 935 000,00 UAH
UA-2020-09-09-002403-c c2fcf542ea324a8996426368860788ca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Микола Михайлович

000612138766 zapvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Пелешко Микола Михайлович
000612138766
zapvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 935 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заміна обладнання для автоматизації каналізаційних насосних станцій згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник після підписання договору надає Підряднику авансовий платіж у розмірі не більше 30% коштів від договірної ціни. Підставою для виплати авансу є рахунок Підрядника. Замовник здійснює авансовий платіж протягом 10 робочих днів з дня отримання належним чином оформленого рахунку Виконавця Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок по договору здійснюється за фактично виконані Виконавцем роботи на підставі підписаного Сторонами Акту виконаних робіт та отримання рахунку від Виконавця. Замовник сплачує Виконавцю повну вартість фактично виконаних робіт належної якості та у визначених об’ємах протягом 10 робочих днів з моменту підписання Замовником Акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівл
Дата подання: 10 вересня 2020 13:25
Дата відповіді: 10 вересня 2020 15:03
Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи (Заміна обладнання для автоматизації каналізаційних насосних станцій згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") Прошу роз’яснить, згідно якого розділу або пункту ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" будуть виконуватися Електромонтажні роботи по заміні обладнання для автоматизації каналізаційних насосних станцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Крім того, під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо назви предмета закупівлі, коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-002403-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Дніпропетровський завод перетворювальної техніки, Код ЄДРПОУ:39578141
Дата подання: 14 вересня 2020 11:24
Вимога усунути дискримінаційні обмеження
Вимоги до Учасника закупівлі викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи (Заміна обладнання для автоматизації каналізаційних насосних станцій згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") встановлюють дискримінаційні обмеження, а саме:

Згідно п.1.6 Додатку 1 «Вимоги до Учасника закупівлі» Замовник вимагає в складі тендерної документації надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; копію ліцензії з додатком, яким повинна бути передбачена можливість виконання Учасником наступних робіт – пусконалагоджувальних робіт: автоматизованих систем управління.
Вищезазначена вимога є дискримінаційною, оскільки:
І. Згідно вимог ТЗ Учасник повинен виконати наступні роботи:

1. Проведення обстеження об’єктів договору з моменту підписання договору
2. Розробка алгоритмів та програмного забезпечення для контролерів каналізаційних насосних станцій (програмне забезпечення «нижнього» рівня)
3. Стендова перевірка 15 –ти контролерів керування та 30-ти периферійних модулів Встановлення програмного забезпечення «нижнього» рівня на керуючі контролери
5. Збирання15-ти шаф контролерів, автономне налагоджування
6. Монтаж спеціалістами Виконавця на об'єктах Замовника шаф контролерів, пусконалагоджувальні роботи з налаштуванням автоматизованої роботи каналізаційних насосних станцій
7. Комплексне налагодження системи комунікації контролерів з системою диспетчеризації
8. Представлення та затвердження робочої документації
9. Навчання персоналу Замовника, документальне оформлення
Не один з перерахованих етапів робіт не вимагає використання механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Шафа контролера в зборі (Шафа 600*800*300 мм) IР54 важить не більше 20 кг. і при монтажі не потрібно використання механічних підіймачів та будівельних підйомників.

Постановою Кабінету міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 03.03.2020р. №207 визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, в якому такий вид робіт як «Електромонтажні роботи» відсутній. Роботи по даній процедурі закупівлі відносяться до "Робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти". Даний вид робіт згідно Постанови Кабінету міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 03.03.2020р. №207 відноситься до "ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці".

Також Постановою Кабінету міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 03.03.2020р. №207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.

ІІ. Вичерпний перелік видів діяльності, що підлягають ліцензуванню, регламентований ст. 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», згідно з яким ліцензуванню підлягають 32 видів господарської діяльності, серед яких немає не одного виду робіт, які будуть проводитися, згідно технічного завдання, в ході реалізації проекту

Таким чином, вимоги п.1.6 додатка 1 «Вимоги до Учасника закупівлі» ТД прописано під конкретного Учасника та безпідставно встановлює дискримінаційні обмеження іншим учасникам.


Виходячи з вищевикладеного, просимо вас привести вимоги закупівлі у відповідність із діючим законодавством, та викласти п.1.6 Додатку 1 «Вимоги до Учасника закупівлі» Оголошення в наступному вигляді:

1.6. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларацію, зареєстровану в Державному комітеті України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або в Державній службі України з питань праці чи її територіальних органах, про виконання "Робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 11:59
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо надання дозволу на такий вид робіт підвищеної небезпеки як "Електромонтажні роботи".
Учасник спрощеної закупівлі повинен в складі своєї пропозиції завантажити: 1. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; 2. Копію ліцензії з додатком, яким повинна бути передбачена можливість виконання Учасником наступних робіт – пусконалагоджувальних робіт: автоматизованих систем управління. Встановлення вимог щодо надання зазначених документів обумовлено особливостями робіт, які є предметом закупівлі, та з які викладені в проекті договору, доданому до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-09-002403-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Дніпропетровський завод перетворювальної техніки, Код ЄДРПОУ:39578141
Дата подання: 14 вересня 2020 13:41
Стосовно відповіді Замовника на вимогу
Ваша відповідь, безпідставна відписка!

1. Назва предмета закупівлі ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи (Заміна обладнання для автоматизації каналізаційних насосних станцій згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")

При цьому документи, що підтверджують можливість виконання робіт згідно з назвою та змістом технічного завдання ви не вимагаєте! Замість цього Ви наполягаєте на необхідність мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників та ліцензію з додатком, яким повинна бути передбачена можливість виконання Учасником наступних робіт – пусконалагоджувальних робіт: автоматизованих систем управління.


Які роботи Ви або заздалегідь узгоджений підрядник плануєте виконувати за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників??? Піднімати електричні шафи масою 20кг.!!! Або за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників Ви плануєте виконувати особливі роботи, які є предметом закупівлі, та які викладені в проекті договору, доданому до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і представлені нижче: а саме:

1. Проведення обстеження об’єктів договору з моменту підписання договору
2. Розробка алгоритмів та програмного забезпечення для контролерів каналізаційних насосних станцій (програмне забезпечення «нижнього» рівня)
3. Стендова перевірка 15 –ти контролерів керування та 30-ти периферійних модулів Встановлення програмного забезпечення «нижнього» рівня на керуючі контролери
5. Збирання15-ти шаф контролерів, автономне налагоджування
6. Монтаж спеціалістами Виконавця на об'єктах Замовника шаф контролерів, пусконалагоджувальні роботи з налаштуванням автоматизованої роботи каналізаційних насосних станцій
7. Комплексне налагодження системи комунікації контролерів з системою диспетчеризації
8. Представлення та затвердження робочої документації
9. Навчання персоналу Замовника, документальне оформлення

2. Звертаю Вашу увагу, що в даний час будівельна ліцензія оформляється виключно для робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів архітектури, які за ступенем наслідків відмови функціонування відносяться до класів ризику СС2 (середній) і СС3 (високий ризик).

Згідно з ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» об'єкти автоматизації, зазначені у предметі закупівлі, відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС1 і роботи на даних об'єктах не підлягають ліцензуванню.

Виходячи з вищевикладеного, по повторно просимо вас привести вимоги закупівлі у відповідність із діючим законодавством та видалити дискримінаційні обмеження.

Якщо аргументована позиція нашого підприємства не буде почута та не буде викладено повноцінної обґрунтованої відповіді на нашу вимогу, будемо змушені звернути на цю закупівлю увагу Антимонопольного комітету, правоохоронних органів, засобів масової інформації та громадськості!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 12:54
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить жодної дискримінаційної вимоги. Усі документи, які вимагаються оголошенням, має змогу отримати будь-який Учасник закупівлі в установленому порядку.
У разі незгоди з рішенням та діями Замовника, Ви маєте право їх оскаржити у порядку, передбаченому чинним законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 930 000,00
UAH з ПДВ
1 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:19
9. Витяг з ЄДР.pdf
22 вересня 2020 11:19
14. Статут та опис.pdf
22 вересня 2020 11:19
11. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31862999
Переможець 1 930 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31862999
1 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Енергозберігаючі технології , дог. 01102020.pdf укладений
12 травня 2021 11:30
доп.угода. № 1 до договору 01102020.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:18
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:20
Додаток3-1.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:19
Додаток3-1.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:19
Додаток-4-All.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:17
Додаток3-1.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:16
Додаток3-1.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:16
Додаток -2-All.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:16
Додаток-1-All.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:15
Договор 01102020.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт через карантинні обмеження
Номер договору про закупівлю: 01102020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 930 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 321 666,67 UAH)