Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-09-09-000058-b 84c199abccec41ad96c38e9c02b3cf26
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Чернишева

+380508056831 kzdcpmsd4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Валентина Чернишева
+380508056831
kzdcpmsd4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 08:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Ламана , 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після поставки товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 08:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 08:04
договор на канцтовари.doc
09 вересня 2020 08:04
ЯКІСНІ та кількісні ВИМОГИ.doc

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 09 вересня 2020 15:28
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: дану процедуру повинна проводить уповноваженою особою, так як в попередньому місяці проводилася процедура закупівлі канцтоварів на суму 175000,00 грн.
Виконано
Дата відміни: 09 вересня 2020 15:30
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: дану процедуру повинна проводить уповноваженою особою, так як в попередньому місяці проводилася процедура закупівлі канцтоварів на суму 175000,00 грн.
Документи:
09 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:29
Протокол скасування процедури канцтоварів.pdf