Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машина полірувальна за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015 – 31720000-9 Електромеханічне обладнання
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-09-08-010127-b c8b24c767caa4ed482f113961c21668b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Якубова

+380679503120 yakubova-na@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28
Контактна особа: Наталія Якубова
+380679503120
yakubova-na@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання


Під час виконання умов Договору, а також для вирішення всіх питань, які не обумовлені Договором, Сторони зобов’язуються керуватися Господарським і Цивільним кодексами України, Законами України «Про захист прав споживачів», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833, Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506, Правилами торгівлі непродовольчими товарами, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють торговельну діяльність.
Якість товару, що постачається, відповідає нормам чинного законодавства, стандартам, технічним умовам для цього виду товару, наявним санітарним, гігієнічним та іншим нормам, правилам, установленим чинним законодавством України, підтверджується сертифікатом якості виробника (сертифікатом відповідності, або декларацією про відповідність, або свідоцтвом про визнання відповідності), та/або висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або етикеткою, яка надається при поставці кожної одиниці товару (або партії), має реєстраційні посвідчення у разі їх наявності. Якщо поставлений товар не відповідатиме умовам продажу (даним, зазначеним у специфікації та розрахунковому документі), та/або виявиться некомплектним, та/або неякісним, та/або таким, що не відповідає умовам Договору, Покупець має право відмовитися від його прийняття, повернути товар у повному обсязі або його частину Постачальникові та вимагати замінити на товар належної комплектності та/або якості, або довезти (поставити) належну кількість товару у визначений Покупцем у цьому пункті Договору строк, або за участю Постачальника пропорційно скоригувати суму, або розірвати в односторонньому порядку Договір. У такому випадку оформляється акт (дефектний акт) у порядку та строки, передбачені Договором, у якому зазначаються причини відмови від товару та характер недоліків (дефектів). Припустімо, у ході приймання товару з’ясовується, що якість, комплектність, маркування товару, який надійшов, тари або упаковки не відповідають вимогам стандартів, технічних умов, кресленням, зразкам (еталонам), Договору або даним, зазначеним у маркуванні та супровідних документах, що засвідчують якість та кількість товару. У цьому випадку Покупець припиняє подальше приймання і складає акт (дефектний акт) за формою, наведеною в п. 8.3 Договору. Якщо недоліки (дефекти) товару виявлено під час його приймання на склад, Покупець може залишити в себе цей товар на відповідальне зберігання до подальших розпоряджень Постачальника; якщо недоліки (дефекти) товару виявлено в момент його доставки, Покупець має право відмовитися від товару, тоді товар має бути повернутий перевізником Постачальникові товару. При цьому Постачальник зобов’язується власним коштом протягом 2 (двох) робочих днів від дати отримання від Покупця повідомлення (вимоги, претензії) усунути недоліки (дефекти), або замінити некомплектний та/або неякісний товар на товар належної комплектності та/або якості, або повернути кошти, сплачені Покупцем за такий товар. Якщо Постачальник некомплектного товару та/або товару неналежної якості не є його виробником, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків (дефектів) товару і відшкодування збитків можуть бути пред’явлені до Постачальника або виробника. Усі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної комплектності та/або якості, несе Постачальник. Покупець повідомляє Постачальника про всі претензії (вимоги, повідомлення) щодо невідповідної якості товару. Якість товару не повинна бути нижчою від вимог до якості, встановлених чинним законодавством України для такого виду товару. Продавець гарантує та підтверджує, що до укладення Договору товар нікому не проданий, не дарований, не переданий безоплатно, не заставлений, не переданий до статутного фонду інших юридичних осіб, під арештом не перебуває, судових позовів щодо нього немає, будь-які права третіх осіб на товар відсутні, договірних відносин із третіми особами стосовно використання товару не укладено. Увесь поставлений товар має бути новим, таким, що не був у використанні, в упаковці виробника. Постачальник відповідає перед Покупцем за якість товару та його відповідність вимогам, зазначеним у 4 розділі Договору, в порядку та на умовах, визначених Договором. Постачальник гарантує якість та безпечність товару, що постачається Покупцеві на підставі рахунку-фактури та/або видаткової накладної і специфікації, протягом усього строку дії Договору та протягом гарантійних строків його використання, зазначених у відповідних документах (інструкції з експлуатації, технічному паспорті, гарантійному талоні та/або іншому документі, що його (їх) заміняє), за умови дотримання Покупцем належних умов використання та зберігання товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Машина полірувальна, артикул WT-1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смілянська, буд. 1 та/або вул. Молодогвардійська, буд. 28, Солом’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань у безготівковій формі в розмірі фактично понесених Постачальником витрат за фактично переданий (поставлений) товар через перерахування грошових коштів Покупцем на зазначений у розділі 19 Договору поточний (розрахунковий) рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів із моменту передачі (поставки) товару, визначеного пунктом 6.13 Договору, або іншими способами, не забороненими чинним законодавством України. У разі зняття та/або затримки, та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або головним розпорядником коштів), а також зупиненні та/або забороні головного розпорядника коштів на проведення оплати переданого (поставленого) товару, строк оплати переданого (поставленого) Постачальником товару може бути продовжений з ініціативи Покупця на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року. Датою належного виконання зобов’язань Покупцем з оплати товару в разі перерахування грошових коштів Покупцем на банківський рахунок Постачальника вважається дата списання грошових коштів із поточного (розрахункового) рахунку Покупця за банківськими реквізитами Постачальника, що вказані в розділі 19 Договору або в інших документах (листі Постачальника та/або додатковій угоді до Договору, оформленому (-ій) відповідно до умов Договору), надісланих (переданих) Постачальникові Покупцем після укладення Договору в порядку та на умовах, передбачених Договором. Товар, який не відповідає встановленим вимогам, Покупець не приймає і не оплачує. Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати товару за Договором у разі наявності простроченого виконання зобов’язань Постачальником за іншими чинними договорами укладених з Покупцем або штрафними санкціями, передбаченими Договором, до моменту належного виконання Постачальником таких зобов’язань, про що Покупець письмово повідомляє Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 вересня 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТ"
#24732133
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 20:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 20:28
Дог_ФАРТ_Машина полірувальна_31720000-9.pdf укладений
08 вересня 2020 20:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Машина полірувальна, артикул WT-1800 2 штуки 3 000,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 вересня 2020 12:55
6 000,00 UAH UA558201720343130001000010994
ДУ ЦІТ МВС України
UA973052990000026000006213054
ТОВ "Фарт"
Оплачений